LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Enig i at dette ikke var noen høydare stemningsmessig. Det er tydelig at det er mange som ikke er roboter og som synger uansett og det er for så vidt greit. Bra volum på toppene, men for mange ganger døde sangene ut relativt fort.

    Dagens rose går til [trommevirvel] jonern [/trommevirvel]. Nærmest på sparket tuslet han opp til tromma og danset KFL gjennom kampen. Tromme-Jørn er på ferie og hans faste avløser måtte jobbe overtid.

    Meget bra tromming med god feeling for når han skulle øke takten, holde tromminga i gang og når sangene døde ut.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Martini
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2007
      • 294

      #22
      Opprinnelig skrevet av Hoho
      Dette kan jeg si meg ganske enig i. Hele første omgang, samt starten av andre omgang var elendig. Ikke at bergenserne var noe særlig bedre (de har jo to-tre sanger de bruker en gang i blandt) men KFL skuffa idag iforhold til hva man kan forvente av dem.

      Lite hopping (stort sett bare gutta nede på felt b som hoppa samt noen oppe på felt a), lite flagging, og mye død-perioder.

      Mot slutten tar synginga seg opp i takt med at LSK presser på for mål 1 og 2, (ja jeg vet det bare ble ett, men dere skjønner...) og stemninga økte på hele stadion.

      Så til dere som mener at som enga-supporter er jeg like pålitelig som TV2's mikrofoner; Vi satt på felt N idag, for å filme tribunelivet for noen folk i UL, og hadde øynene/kamera rettet mot KFL 90% av kampen. Virker som alt for mange som står på sangfelt rundt om i landet her mener det er god stemning uansett. Høres vel kanskje sånn ut når man står på fremste delen av ett sangfelt og har en del syngende bak seg...
      Vi kan ikke ha vært på samme match spør du meg, greit nok at jeg sto/står på øvre felt C, rett ved Myklebusten sjøl... MEN elendig stemning i 1.omgang var det så absolutt ikke....
      Dårlig visuellt,men absolutt OK generelt sett matchen igjennom..."Elendig" er i mitt syn et HELT feil ord på dagens stemning...Dessuten fortsettes det å synges rett etter målet til bergensera...
      FUGLA TIL VI DØR!

      Kommentar

      • Hoho
        -Engasupporter-
        Forumsadist
        • Oct 2006
        • 140

        #23
        Opprinnelig skrevet av Martini
        Dessuten fortsettes det å synges rett etter målet til bergensera...
        Den skal jeg gå med på, cred for å fortsette synginga der. Men har du tenkt over hvor mange dødperioder det var og hvor lange dem var? Hver gang det hadde vært stille en liten periode satte jeg på kamera, for jeg regnet med at da kommer det en sang snart... Men overraskenede hvor lenge jeg måtte vente til tider før det kom noe. Og det er få sanger som trøkker skikkelig i tryne på oss som sitter på motsatt tribune. Ser man dette sammen med dårlig visuelt inntrykk, vil jeg si det er elendig (som jeg også skriver tidligere, iforhold til hva man kan forvente av dere).

        MEN, som jeg skriver tidligere i tråden, så tar det seg godt opp mot slutten av kampen. Naturlig nok iforhold til spillet. Da slutta også folk på tribunen jeg satt på å kjefte, folk begynte å reise seg, og dere på andre sida sang mer og høyere.
        Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

        JA, det er det

        *Hoho er en skapfugl*

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          #24
          Det gikk faktisk hele 12 min før jeg startet og høre Brann-fansen slenge dritt om egene spillere og spill. Var direkte lattlig stemning i svingen demmes før målet.

          Superstefan - som sto 1 meter foran Bataljonen i første omgang
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • Martini
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 294

            #25
            Opprinnelig skrevet av Superstefan
            Det gikk faktisk hele 12 min før jeg startet og høre Brann-fansen slenge dritt om egene spillere og spill. Var direkte lattlig stemning i svingen demmes før målet.

            Superstefan - som sto 1 meter foran Bataljonen i første omgang

            Bataljonen= Norges desidert skammeligste supportere i motgang!
            FUGLA TIL VI DØR!

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Enig i at dette ikke var noen høydare stemningsmessig. Det er tydelig at det er mange som ikke er roboter og som synger uansett og det er for så vidt greit. Bra volum på toppene, men for mange ganger døde sangene ut relativt fort.

              Dagens rose går til [trommevirvel] jonern [/trommevirvel]. Nærmest på sparket tuslet han opp til tromma og danset KFL gjennom kampen. Tromme-Jørn er på ferie og hans faste avløser måtte jobbe overtid.

              Meget bra tromming med god feeling for når han skulle øke takten, holde tromminga i gang og når sangene døde ut.
              Det hadde vært best om han trommet hver gang med tanke på at han er den som har best tribunehjerne når det kommer til tromming.
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                #27
                Ræva synging i går. Faktisk en av de dårligste kampene i år fra oss. Irriterer meg at det står så jævelig mange på feltet som ikke bidrar til stemmning.

                Kommentar

                • Spntneous
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 1990

                  #28
                  Har ikke vært på forumet på en stund, så jeg beklager så meget hvis jeg har gått glipp av noe, men hvorfor var det så mye svart på feltet på søndag?
                  Var jo nesten ikke gult å se.
                  Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                  Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Spntneous
                    Har ikke vært på forumet på en stund, så jeg beklager så meget hvis jeg har gått glipp av noe, men hvorfor var det så mye svart på feltet på søndag?
                    Var jo nesten ikke gult å se.
                    Har inntrykk av at det alltid er sånn under "genserdelen" av sesongen. Folk har drakt eller annet gult under.

                    Mektig stemning under cornere/dødballer og bra lydtopper. Ellers varierer vi fortsatt alt for mye. Dårlig med bruk av FuglaTifo's flaggarmada også. Vi har ikke råd til å bli slitne av motgang enda.. Jonern var genial på tromma. Ble tempoet satt opp noe?
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • Spntneous
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 1990

                      #30
                      Akkurat, takk for oppklaringen. Tenkte meg det, men jeg var redd det var noe sørgerituale eller noe sånt.

                      Når det gjelder kampen så er det bare en ting å si: De sjangsene innenfor 10 meter burde vært satt. Vi kunne klart 3/4-1 i denne kampen. Latterlig utnytting av sjangsene.

                      3 poeng i Tromsø for første gang på 1000 år på lørdag!
                      Last edited by Spntneous; 23.09.2008, 15:36.
                      Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                      Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #31
                        Det kan jo også være at det ser generelt svart ut om dagen?
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #32
                          var da ikke ræva synging Emil?
                          greit nok at dette kvalifiserer ikke til mer en OK- i min bok, men vi hadde endel bra lydtopper.
                          Spesielt cornere som noen har nevnt.

                          i med og i motgang ble sunget 2 ganger for mye at least.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • Ytre
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2008
                            • 773

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Spntneous
                            3 poeng i Tromsø for første gang på 1000 år på søndag!
                            Vi kommer neppe til å ta tre poeng i tromsø på søndag, men lørdag er det større sjanser.
                            I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              #34
                              Vi hadde veeeeeeldig bra lydtopper, selvom gjennomsnittet var bare middels. Stod rett bak rønnern og han fikk bakoversveis ved et par tilfeller der Slutt å syte på forumet og få heller me dere så mange som mulig på feltet
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #35
                                "skarru værra virru værra.." runget enormt ihvertfall.. Årsbeste på den?
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #36


                                  Tifoen fra i går.

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #37
                                    Fin tifo. Hvis man skal pirke litt (og det gjør jeg alltid når det gjelder tifoer) så skulle banneret vært litt lenger, fra Felt A til gjerdet på Felt C, også skulle det vært flere og større flagg. Men uansett en fin tifo.
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • nob
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Mar 2007
                                      • 137

                                      #38
                                      Syns det er merkelig hvor mye kritikk det var om stemningen i går!

                                      Fra mitt ståsted var det årsbeste, og helt elektrisk stemning på cornere etc!! Helt tydelig at det oppleves forskjellig utifra hvor man står. Jeg står ca 10 rader rett opp fra forsangeren!

                                      Men jeg har en liten anbefaling til forsangeren (som jeg ikke husker navnet på, men han med bleik hud og svær lsk tattis

                                      At når vi tar sangen:

                                      lillestrøm er de beste
                                      heia heia heia kanaris

                                      så må han si (etter at den har gått en stund) NÅ TAR VI I en gang før, slik at timingen blir riktig. slik at når felt c synger lillestrøm er de beste, så må de få beskjed om at NÅ TAR VI I da, ikke 0,3 sekunder før de skal synge igjen!
                                      dette er selvsagt detaljer, men håper og trur mange forstår meg her.

                                      Så syns jeg også forsanger skal dra igang sang MED EN GANG dommeren har blåst av kampen. Da dette har skjedd tidligere fører det til at folk blir stående og synge/klappe 2-3 minutter til, noe jeg trur spillere/trenere osv setter pris på.

                                      Men som sagt, jeg syns det var helt konge i går, hadde klikket helt på stadion om 2-1 hadde kommet..
                                      "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        #39
                                        Gårsdagens TIFO(er):




                                        Flere bilder kommer senere i galleriet.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        • synøve
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 425

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Fin tifo. Hvis man skal pirke litt (og det gjør jeg alltid når det gjelder tifoer) så skulle banneret vært litt lenger, fra Felt A til gjerdet på Felt C, også skulle det vært flere og større flagg. Men uansett en fin tifo.

                                          Vi savner litt engasjement når det hjelder tifo-jobbing! De som har vært med,har stått på som gale for å få sydd rundt 100 nye flagg både store og små og samtidig rekke å lage banner.Så det er bare å stille opp neste gang så kanskje vi syr 200 nye

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎