Lillestrøm-Rosenborg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Opprinnelig skrevet av escobar
    Det er vel heller du som har mye grøt mellom øra når du ikke enda har fått med deg at politiet tok med seg feil mann. Det er jo grunnen til at det ble ampert. Når politiet tar med seg feil mann mener vel Shadwell at de like gjerne kan peke ut en 'uskyldig LSK supporter'.
    At dere blussa får dere stå for selv. At dere i tillegg går til angrep på politiet er også deres eget ansvar.
    Dere snakker om å nekte å godta boten som kommer og skylde på en LSK supporter. Og så går dere ut på et åpent forum og forteller dette. Lykke til med den!

    Pakk!!

    Kommentar

    • Cheeky Boy
      -Rosenborgsupporter-
      Hoffnarr
      • Aug 2006
      • 43

      escobar er vel FFK kis.

      Er det vanlig at vertene på åråsen går med skinnhansker forresten? Har aldri sett det på noen andre stadioner, kanskje ullevål, men er ikke siker.
      un99

      Kommentar

      • Kopperud
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2006
        • 1697

        Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy
        escobar er vel FFK kis.

        Er det vanlig at vertene på åråsen går med skinnhansker forresten? Har aldri sett det på noen andre stadioner, kanskje ullevål, men er ikke siker.
        Tror det er vanlig ja, mener å ha sett det før.




        En annen variant er gummihanskene på Viging stadion
        Ultras Felt C 2005x2015

        Lillestrøm & Bajen

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy
          escobar er vel FFK kis.

          Er det vanlig at vertene på åråsen går med skinnhansker forresten? Har aldri sett det på noen andre stadioner, kanskje ullevål, men er ikke siker.
          politivold hører ikke hjemme på fotball arenar. Politi hører ikke hjemme oppi fansen. Politiet har enda mye å lære når det gjelder hvordan tre seg på en fotballkamp.

          Men om bartemann velger å gå med skinnhansker eller ikke er vel lite relevant da.
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy

            Er det vanlig at vertene på åråsen går med skinnhansker forresten? Har aldri sett det på noen andre stadioner, kanskje ullevål, men er ikke siker.
            Hadde jeg stått i fare for å bli nødt til å ta på en ekkel trønder hadde nok jeg også valgt å ha på meg skinnhansker. Ærlig talt, hva faen har vaktenes bekledning med dette å gjøre?
            Dere oppførte dere som noen idioter og vaktene/politiet oppførte seg som noen idioter. Skal dere hakke på sikkerhetsfolka så fei litt for egen dør også så blir argumentasjonen mye mer troverdig.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • escobar
              FFK-Supporter
              Bøffelpromp
              • Sep 2007
              • 13

              Opprinnelig skrevet av veiron
              At dere blussa får dere stå for selv. At dere i tillegg går til angrep på politiet er også deres eget ansvar.
              Dere snakker om å nekte å godta boten som kommer og skylde på en LSK supporter. Og så går dere ut på et åpent forum og forteller dette. Lykke til med den!

              Pakk!!
              Jeg var nok i Molde når dette skjedde, så hvordan jeg som FFK-supporter kan være med på blussing på RBK-feltet på Åråsen er vel litt søkt. Logikken din minner en del om Romerikes blåe onkler.

              Kommentar

              • TheFugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 346

                Opprinnelig skrevet av escobar
                Jeg var nok i Molde når dette skjedde, så hvordan jeg som FFK-supporter kan være med på blussing på RBK-feltet på Åråsen er vel litt søkt. Logikken din minner en del om Romerikes blåe onkler.
                Hvorfor er du her egentlig?

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  Opprinnelig skrevet av veiron
                  Jeg skjønner at bartene ble provosert av det der! Hadde jeg opplevd noe lignende hadde jeg sikkert forsøkt å pælme noe i hue på´n. Utrolig provoserende med sånn oppførsel!
                  Ja selvfølgelig blir man provosert av det, og jeg er ganske sikker på at det var meningen også. Det er en hatkamp det er snakk om og da må man tåle at man gnir det litte gran inn når man banker hatlaget. At folk reagerer på en sånn fillesak er nok ett tegn på at "man er blitt for snille".

                  Dette var bare litt uskyldig moro. Ingen ble skadd. Fugla vant. Skål
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • escobar
                    FFK-Supporter
                    Bøffelpromp
                    • Sep 2007
                    • 13

                    Opprinnelig skrevet av TheFugl
                    Hvorfor er du her egentlig?
                    Jeg leste tråden siden jeg hørte om bråket og ville finne ut litt reaksjoner fra LSK-hold. Så var det et innlegg jeg ble inspirert til å svare på.

                    Kommentar

                    • Cheeky Boy
                      -Rosenborgsupporter-
                      Hoffnarr
                      • Aug 2006
                      • 43

                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Hadde jeg stått i fare for å bli nødt til å ta på en ekkel trønder hadde nok jeg også valgt å ha på meg skinnhansker. Ærlig talt, hva faen har vaktenes bekledning med dette å gjøre?
                      Dere oppførte dere som noen idioter og vaktene/politiet oppførte seg som noen idioter. Skal dere hakke på sikkerhetsfolka så fei litt for egen dør også så blir argumentasjonen mye mer troverdig.
                      Bekledningen sier litt om innstillingen deres. Tursjefen vår snakka med flere vakter som var sjokkerte på oppførselen til kolegaene sine.
                      un99

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        http://www.youtube.com/watch?v=vAXXHvz7FZM

                        PS: Filmen inneholder litt musikk. Så de som er veldig imot det er herved advart
                        takk for den, slikt blir man alldri lei av å se! Forza!
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy
                          Bekledningen sier litt om innstillingen deres. Tursjefen vår snakka med flere vakter som var sjokkerte på oppførselen til kolegaene sine.
                          Nå synes jeg at du legger litt mye i ett par skinnhansker. Det er slettes ikke uvanlig hverken blandt politi eller sikkerhetsvakter å bruke hansker.

                          Forøvrig er jeg enig med deg at oppførsel til politiet/sikkerhetsvaktene var under enhver kritikk hvis det som har kommet er riktig. Det beste ville absolutt vært å venta til kampslutt med å anholde den de nå enn skulle ta. Dog synes jeg det blir for dumt å bli voldlige mot ordensmakten, det fører aldri noe godt med seg. Skal ikke se bortifra at dette også er grunnen til at politiet/sikkerhet blir hardhendte og bruker gass på dere.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            Hadde det vært jeg som blussa, hadde jeg hvert fall ikke latt politiet dra ut kompisen min, da hadde jeg meldt meg sjæl. Blusserne deres var feige som ikke turte å stå fram, det medførte at feil folk ble tatt ut. Skjønner meget godt at det er provoserende, men da får blusserne ha baller nok til å stå fram, det hadde hvert fall våre.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy
                              Bekledningen sier litt om innstillingen deres. Tursjefen vår snakka med flere vakter som var sjokkerte på oppførselen til kolegaene sine.
                              Uffsan. Jeg hadde skinnhansker på meg sist bortematch jeg også. Ikke helt uvanlig antrekk i Norge i slutten av oktober når det nærmer seg null grader, det er regn i lufta og du har tenkt å være utendørs en god del timer i strekk.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • Superstefan
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 2180

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Uffsan. Jeg hadde skinnhansker på meg sist bortematch jeg også. Ikke helt uvanlig antrekk i Norge i slutten av oktober når det nærmer seg null grader, det er regn i lufta og du har tenkt å være utendørs en god del timer i strekk.
                                Du har vell alltid skinn og lær hansker på deg
                                Fotograf Kreativ Kanaris

                                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7056

                                  Opprinnelig skrevet av Cheeky Boy
                                  Vi har null problemer andre plasser. Lyste vold ut av øynene på flere av snutene, og vertene også for den saks skyld. Slo etter alt som rørte seg, kvinner og menn. Hvorfor gå inn i hele tatt, de har jo ikke peiling på hvem de skal ta, samme i fjor.
                                  Fyr opp bluss, unnlat å ta affære i egne rekker og slåss med snuten = Be om bråk. Tørk opp skiten i deres eget reir før dere sutrer.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Trondeo
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3062

                                    Opprinnelig skrevet av Kopperud
                                    Det der er jo bare morro da
                                    Dere har sett litt for mye på green street hooligans

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                      Du har vell alltid skinn og lær hansker på deg
                                      Om ikke jeg kjører gummi. Kommer litt av på hva temaet er.

                                      Fra alvor til alvor. Jeg hører rykter om at LSK og politiet tar lærdom av årets hendelser. For å bedre hanskes med urolige trønderelementer så kommer klubben til å anskaffe moderne teknologi for å håndtere opptøyer. Teknologien skal integreres i høytalersystemet på Diadoratribunen, og baserer seg på såkalte brune toner.

                                      Kort sagt medfører dette at når urokråkene lager rabalder, så spilles brune toner som medfører at de gjør i buksa. Nå vil dette selvsagt ikke gjøre stor forskjell for en del av trøndersubbusen, da de allerede i vill himertrus har gjort på seg i løpet av turen over fjellet.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

                                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                        En herlig dag, takk til alle som bidro!

                                        Når det gjelder bilder har vi gitt beskjed når det er noe vi ikke ønsker på nett. Da stort sett bilder som er zooma inn på en eller to personer. Dette er sjekka opp med datatilsynet også.

                                        Men ingen grunn til å lage noen stor sak ut av dette. Ikke alle som ønsker bilder av seg selv smurt utover nettet. Når det gjelder avstandsbilder av feks. feltet har ikke det vært noe problem.

                                        Borte mot enga i fjor feks. ble det lagt ut et bilde av en fyr alene som den personen ønsket fjernet. Det ble også gjort etter at han tok kontakt med en her inne. No big deal.

                                        Synes dere gjør en god jobb.

                                        Forza Fugla!
                                        Ett spørsmål. Dere vil ikke ha bildene av dere ute, og det vil ingen andre av ultras-gruperingene i Norge heller. Men hvordan kan dere da tillate å ha ett nærbilde av en vakt på Åråsen med en sirkel rundt liggende på tribunekultur.com og som en trønderbart vil ha tak i "død eller levende" som han sier? http://www.tribunekultur.com/viewtop...&sd=a&start=60

                                        Kommentar

                                        • André
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2006
                                          • 419

                                          Må bare spørre om en ting. Hva ville folk her sagt om Ultras Lillestrøm fyrte opp et par bengaler på åråsen? Da hadde det kanskje vært tidnes største hyklekor her igjen.
                                          Your life
                                          A game
                                          turn it up, turn it up!

                                          Kommentar

                                          Working...