Lillestrøm-Rosenborg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Hvilken scoring gir høyest jubel? Stemmer på Magnus' utlikning: http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=269983

    Gratulerer med dagen, og kozer klemzer til dere alle. Vanvittig letta og glad nå. Takk, LSK, og alle kanaris som har stått på i motgangen.
    God natt allihopa, nu börjar min kväll!
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

      kjipt med personlige eiendeler som går tapt Seb.R men fra min vinkel (feltet) så det ut som de kastet pga vaktene kom så fort så skal ikke si om de gjorde det med vilje eller ikke. Uansett synd!

      Toget var konge bra! Må gjøres oftere
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

      Kommentar

      • audun
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2005
        • 255

        Slenger opp et par bilder jeg også. Det ble mye jubelbilder!



        Kreativ Kanaris - Fotograf
        www.audunbraastad.com

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          Opprinnelig skrevet av gulost
          Hvilken scoring gir høyest jubel? Stemmer på Magnus' utlikning: http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=269983

          Gratulerer med dagen, og kozer klemzer til dere alle. Vanvittig letta og glad nå. Takk, LSK, og alle kanaris som har stått på i motgangen.
          God natt allihopa, nu börjar min kväll!
          faen så digg du er rønnern!
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            Opprinnelig skrevet av UltraFo
            kjipt med personlige eiendeler som går tapt Seb.R men fra min vinkel (feltet) så det ut som de kastet pga vaktene kom så fort så skal ikke si om de gjorde det med vilje eller ikke. Uansett synd!
            Jeg snur meg mot blusserne, betrakter, og så fyker 3 bluss rett mot meg. 2 av 3 bluss lander oppå sekken. Sorry mac, men det er så til de grader viljegjort.
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Röshbærj
              Medlem
              Hoffnarr
              • Sep 2004
              • 57

              Opprinnelig skrevet av gulost
              Hvilken scoring gir høyest jubel? Stemmer på Magnus' utlikning: http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=269983


              Stemmer for Gilberts 3-2 mål - snakk om eksplosjon på tribunen!!!

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                Opprinnelig skrevet av Seb.R
                Jeg snur meg mot blusserne, betrakter, og så fyker 3 bluss rett mot meg. 2 av 3 bluss lander oppå sekken. Sorry mac, men det er så til de grader viljegjort.
                Kan godt hende, uansett kjipt. Skal ikke se bort ifra det, de burde heller lagt de ned ved beina enn å kaste fram mot deg så også vaktene for tatt de bort. Ting er best PÅ tribunen
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • Eiriqen
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Aug 2006
                  • 105

                  Vi har gode venner på kjernenforumet etter foto/bluss-seansen virker det som. http://www.kjernen.com/forum/ubbthre...67619/fpart/10
                  Team Wenche Myhre
                  Skjettengutta
                  "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

                  Kommentar

                  • Skinke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2007
                    • 3914

                    Opprinnelig skrevet av Eiriqen
                    Vi har gode venner på kjernenforumet etter foto/bluss-seansen virker det som. http://www.kjernen.com/forum/ubbthre...67619/fpart/10
                    For å klare litt opp i det som skjedde idag, før under og etter kampen.

                    Sikkerhetsmøte:

                    Overfor LSK og NFFs representant ga jeg ganske klart uttrykk for at vi synes at forholdene for bortesupportere er under enhver kritikk på Åråsen av disse årsakene.

                    1. LSK selger billetter til hvem som helst på vår tribuneseksjon
                    2. Det er felles inngang med andre som vi deler tribunen med
                    3. Feltene er fysisk adskilt med plaststrimler,som helt sikkert stopper alle og enhver.
                    4. LSK har ikke kontroll på noe som helst vedrørende sikkerhet og bruk av politi

                    Under kampen

                    1. LSK velger å kontakte ordensmakten for å fjerne folk som har fyrt av bengalske lys
                    2. Ordensmakten, baner seg vei inn på tribunen og tar med seg fullstendig feil person. Kisen sto foran meg og fyrte IKKE bluss. Men hadde antageligvis på seg en caps med et provoserende klesmerke på.
                    3. Ordensmakten gjentar sitt heller mislykkede stunt et kvarter ut i andre og får panikk da folkene på tribunen ikke godtar deres provoserende oppførsel. Det deles da ut slag i hytt og pine, samt at det brukes pepperspray. Intelligent bruk av makt!
                    4. En kis fra UFC trenger seg gjennom det fantastiske vaktholdet til LSK og provoserer foran vår tribune, ikledd en grønn vest med PHOTO på. Vaktene står ved siden av ham og reagerer overhodet ikke. Fantastisk LSK!

                    Etter kampen
                    1. Hverken LSK eller Politiet tar selvkritikk for sine aksjoner i kveld.

                    Fy faen som dette suger, faktisk mer en tapet i dag. Så forøvrig ikke de 30 siste da jeg var mer opptatt med å snakke med vakter etc.

                    NB! Kvelden kommentar fra ordensmakten da de blir konfrontert med at de har tatt feil person i pausen. "Gi oss den som blusset, så skal han her få gå!" Fantastisk! Rettsikkerhet er et fremmed ord på Lillestrøm, i alle fall for fotballsupportere.
                    Hva faen?
                    Daukjøtt Felt C

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      Opprinnelig skrevet av Skinke
                      Hva faen?
                      Samme tenkte jeg.

                      Jeg så det var noe kludder med en som hadde grønn fotovest i begynnelsen av 2. omgang. Var noe politi osv. innblandet - antageligvis da det skjedde.


                      Sakset fra Kjernens forum:
                      Nei, men jeg kommer alltid til å huske hvordan han så ut. Jeg synte det var utrolig merkelig at han ikke hadde noe kamera med seg ettersom han var foto, men tenkte ikke noe mer på det.
                      Det som er litt merkverdig her:

                      Jeg ankommer Åråsen, og bort kommer det en kar iført fotovest. Han hilser, og forteller at han er her for å fotografere UFC. I samme slengen nevner han også at jeg ikke skal ta bilder av UFC. Med mindre jeg sladder ansiktene.

                      Jeg påpeker ikke at dette kan være samme fyren som provoserte Kjernen, jeg bare nevner det.

                      Allikevel har jeg lyst til å spørre UFCs medlemmer om hvorfor man på død og liv skal sladde ansiktene deres. Altså, det er faen meg uhørt at en fotograf tilhøerende en viss grupering forteller meg midt oppi trynet at jeg ikke kan ta bilder av ditten og datten. Det har dem da vel ingen verdens ting med å gjøre? Det pisset der virker mer som et "image" enn det har hensikt. Har dere noe å skjule, så ikke vis dere på offentlige plasser, period.
                      Last edited by Seb.R; 26.10.2008, 23:28.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        Personen tok masse bilder så han hadde kamera. Etter 4-2 målet jublet han en del foran RBK fansen, og fikk beskjed av LSK vaktene om å roe seg ned. Værre var det ikke. Ikke noe vits å lage noen stor sak ut av det.

                        35 år!!!
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13272

                          Jævla mye grining fra RBK-fansen. Gang på gang er det trøbbel med denne gjengen, mens andre bortesupportere ser ut til å klare seg fint. At de får besøk av politiet når de blusser og forsøker å komme seg over gjerdet bør ikke komme som noen overraskelse, at de får seg noen knuff og litt pepperspray er vel også å forvente når de dytter og forsøker å hindre dem.

                          Kommentar

                          • audun
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2005
                            • 255

                            Opprinnelig skrevet av Seb.R
                            Jeg ankommer Åråsen, og bort kommer det en kar iført fotovest. Han hilser, og forteller at han er her for å fotografere UFC. I samme slengen nevner han også at jeg ikke skal ta bilder av UFC. Med mindre jeg sladder ansiktene.

                            Jeg påpeker ikke at dette kan være samme fyren som provoserte Kjernen, jeg bare nevner det.

                            Allikevel har jeg lyst til å spørre UFCs medlemmer om hvorfor man på død og liv skal sladde ansiktene deres. Altså, det er faen meg uhørt at en fotograf tilhøerende en viss grupering forteller meg midt oppi trynet at jeg ikke kan ta bilder av ditten og datten. Det har dem da vel ingen verdens ting med å gjøre? Det pisset der virker mer som et "image" enn det har hensikt. Har dere noe å skjule, så ikke vis dere på offentlige plasser, period.
                            I alle dager.. Dette er off-topic, men jeg veit ikke hvem som er med i UFC og hvem som ikke er, så jeg kommer ikke til å tenke over det når jeg leverer bildene til galleriet.
                            Kreativ Kanaris - Fotograf
                            www.audunbraastad.com

                            Kommentar

                            • Seb.R
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 4159

                              Opprinnelig skrevet av audun
                              I alle dager.. Dette er off-topic, men jeg veit ikke hvem som er med i UFC og hvem som ikke er, så jeg kommer ikke til å tenke over det når jeg leverer bildene til galleriet.
                              Det er også et av problemene.

                              Fototeamet er på kampene for å dokumentere kampbildet og tribunelivet. Vi kan ikke sitte å filtrere ut bilder hvor én eller flere medlemmer fra UFC er med. Det er uaktuelt.

                              Vi er der for å fotografere Kanari-Fansen, og dersom det er et problem for UFC, så har man ingenting på Åråsen å gjøre.
                              www.sebastianramsland.com
                              www.twitter.com/sebramsland

                              Kommentar

                              • Phil
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Sep 2008
                                • 66

                                Faen så deilig det var i dag. Fantastisk når nesten hele stadion hoppa. Så til og med en del på VIP tribunen som hoppet og var helt pasienter!

                                Kommentar

                                • veiron
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6267

                                  Opprinnelig skrevet av gulost
                                  kjapp og kjip redigering, men så bra ser det ut når 90% av feltet hopper: http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=269919
                                  Helt rått!! Faen for en deilig kveld på Åråsen!

                                  Kommentar

                                  • Per Arne
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2347

                                    Dagens tekst på "Vi er LSK/Every breath you take" funka også overveldende bra. Props Rønner'n!

                                    Herlig med klikk på cornere igjen, etterfulgt av "Gi alt, stå på, LSK" m.fl. Nytt varemerke av året.

                                    Venter spent på iL's plusser og minuser.
                                    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Jævla mye grining fra RBK-fansen. Gang på gang er det trøbbel med denne gjengen, mens andre bortesupportere ser ut til å klare seg fint. At de får besøk av politiet når de blusser og forsøker å komme seg over gjerdet bør ikke komme som noen overraskelse, at de får seg noen knuff og litt pepperspray er vel også å forvente når de dytter og forsøker å hindre dem.
                                      RBK-supporterne er noen jævla fitter! Det er som du sier alltid noe trøbbel med dem på Åråsen. Og på forumet til Kjernen florerer det av ACAB og grining, så det er jo tydelig hvor de legger lista.

                                      Forbanna pakk!

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        I tillegg er vi visst dårlige vinnere på Åråsen. Dette ifølge en mongo på forumet til Kjernen.

                                        Ingen som har video-opptak? Åråsen må ha det jævligste publi(s)kummet i landet og når Romerike politikammer har lignenede holdninger er det dårlig stilt. De taperne er til og med dårlige vinnere...
                                        Snakk om å bæsje på leggen! Etter et tap på Lerkenda florerer det av "morsomme" trønderjævler som skal godte seg i trynet på deg.

                                        Det er tydelig at dette var surt for dem!!
                                        Vel, sug på denne, trønderpakk: 4-2!

                                        Kommentar

                                        • Vestfold Kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Oct 2004
                                          • 4583

                                          En herlig dag, takk til alle som bidro!

                                          Når det gjelder bilder har vi gitt beskjed når det er noe vi ikke ønsker på nett. Da stort sett bilder som er zooma inn på en eller to personer. Dette er sjekka opp med datatilsynet også.

                                          Men ingen grunn til å lage noen stor sak ut av dette. Ikke alle som ønsker bilder av seg selv smurt utover nettet. Når det gjelder avstandsbilder av feks. feltet har ikke det vært noe problem.

                                          Borte mot enga i fjor feks. ble det lagt ut et bilde av en fyr alene som den personen ønsket fjernet. Det ble også gjort etter at han tok kontakt med en her inne. No big deal.

                                          Synes dere gjør en god jobb.

                                          Forza Fugla!
                                          LOUD
                                          PROUD
                                          ULTRA

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎