Den klissete "tribunefilmer som får meg til å ejakulere"-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    Opprinnelig skrevet av Skinke
    Tommler opp fordi jeg ikke skjønner hva du mener. Det gjør jeg egentlig ikke nå heller.


    *Du forstår vel at jeg mener pyroen?
    - Pyro er akkurat like ulovlig i svenskeland som i Norge, bøtene er også større. Så den skjønner jeg ikke helt hvor du vil med. Vi hadde vel ett ganske fett pyroshow når vi tok cupgull?

    *Det vil noen ganger skje at cupfinalen spilles på hjemmebanen til ett av lagene. (Vålerenga har vel spilt cupfinale på Ullevaal, som alle andre, ettersom jeg kan huske)
    - Personlig synes jeg det er en kul tradisjon at cupfinalen spilles på ullevål. Hadde ikke vært så kult å dra til Trondheim for å spille cupfinale og mann får bare bortefeltet som bortefelt(:P), tror ikke cupfinalen var så kult for helsingborg fansen på stadion.

    *Hadde ønsket Bajen hjertelig velkomne i tippeligaen
    - Neh, altfor lang tur a gitt.

    *Nei. Stadion ser ut som om den ligger i bakgården til ett borettslag. (Noe den kanskje også gjør? Aldri vært der)
    - Tommel opp

    *Men jeg tenker også på den generelle stemningen på stadion. Noe sånt vil vi aldri få til i Norge. NFF har lagt inn forbud mot både ståplasser og flagging lenge før den tid.
    - Sitter du på informasjon jeg ikke vet om?


    Cupen i Norge har utviklet seg til å bli vel mye klovneri, men cuptradisjonen i Norge er fantastisk bra uansett hvordan du vrir på det.!

    Like ulovlig, men der tør man fortsatt å blusse. Poenget mitt var at NFF burde se at det gir en bedre opplevelse av en fotballkamp. Pyroen etter cupfinalen var sinnsykt fet og jeg vil se det igjen og igjen og igjen...

    Selvfølgelig er Ullevaal det mest naturlige stedet å ha cupfinalen siden det i hovedsak er landslagsarena og ikke søplas hjemmebane. Jeg synes absolutt finalen burde spilles der. Poenget mitt var at det er uungåelig at cupfinalen en og annen gang kommer til å bli spilt på ett lags hjemmebane. I Norge gjelder det kun søpla, da Lyn er historie. I Sverige er det kanskje alltid ett av lagene som får hjemmekamp?

    Selvfølgelig altfor lang tur til Sverige, men Bajen har fantastiske supportere. Derfor min kommentar om at de er hjertelig velkomne

    Nei, sitter ikke på noen faktaopplysninger, men hvis alle dilter etter regelverket til NFF til enhver tid så er det jo et "worst case scenario".

    Cupen er bra beskrevet av en journalist i RB idag som trekker frem det at flere av de store klubbene "driter" i cupen. Som vi gjorde mot Follo (Vi hadde vunnet den kampen med god margin hvis vi hadde tatt cupen på alvor). Mens klubben snakker om at forskjellen mellom å komme på 4 og 10 plass er så stor (ca 700 000kr), glemmer de det at en cupfinale gir 2 mill og muligheten for å tjene masse penger på salg av supportereffekter osv. De siste 20 sesongene har RævBK vunnet 16 seriegull og derfor er det veldig rart at de andre store klubbene ikke satser mer på å ta det nest, gjeveste trofeet. Jeg mener cupen veier nesten like tungt som ett seriegull, men toppklubbenes holdninger til den har ført til at den blir stadig latterligere (Follo-Strømsgodset?). Svært lite interressant oppgjør som ikke engang klarte å fylle Ullevaal stadion. La merke til at det var ledige seter midt på supporterfeltene tilogmed...

    Så til slutt. Jeg elsker cupen og syns Lillestrøm burde gå ut neste år og si at "i år skal den hjem" lenge før vi er i en eventuell kvart/semifinale. Den gir tross alt kvalifisering til eurocup og det vil gi Lillestrøm den muligheten til å kjempe mot tøffere motstand i utlandet.

    Jeg synes vi skal bruke mer energi på å gjøre pyro til en del av tifo slik at vi kan gjennomføre det på lovlig vis. Da vil kanskje NFF lette litt på kravene etterhvert og se at det er ufarlig i kontrollerte omgivelser. Som tidligere medlem av ufc regner jeg nesten med at du er enig her?

    Edit: Kan mod legge disse innleggene i en annen tråd? Avsporing deluxe her nå...
    Last edited by HolterKanaris; 15.11.2010, 21:05.
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • FuglaAlex
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 537

      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
      Selvfølgelig er Ullevaal det mest naturlige stedet å ha cupfinalen siden det i hovedsak er landslagsarena og ikke søplas hjemmebane. Jeg synes absolutt finalen burde spilles der. Poenget mitt var at det er uungåelig at cupfinalen en og annen gang kommer til å bli spilt på ett lags hjemmebane. I Norge gjelder det kun søpla, da Lyn er historie. I Sverige er det kanskje alltid ett av lagene som får hjemmekamp?
      I sverige er det satt opp slik at vinnerlaget i første seminfinalekamp får hjemmebane. Som i år var Hammarby
      Supporterne er fotballens hjerte
      Ultras Felt C

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
        Like ulovlig, men der tør man fortsatt å blusse. Poenget mitt var at NFF burde se at det gir en bedre opplevelse av en fotballkamp.
        Jeg synes nå Tifo'ne fra MFF på foregående side, går en stor gang over bluss. Kan gjøre noe kult ut av ting, selv om det er lovlig!

        Kommentar

        • Candyking
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Nov 2007
          • 28

          Sykeste stemningen jeg har opplevd, 90 % gutter, hele stadioen står å synger hele matchen,herlig mentaliet, ikke minst deilig å fyre opp bluss, røyk og blinker uten at 1 person reagerte på det. Vi har så sykt mye å lære fra Sverige.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • UltraFo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 800

            Opprinnelig skrevet av *46*
            Jeg synes nå Tifo'ne fra MFF på foregående side, går en stor gang over bluss. Kan gjøre noe kult ut av ting, selv om det er lovlig!
            Går ann å gjøre som MFF tifo og gjøre begge deler så blir "alle" glade. De leverte både syke tifoer og syke pyro show.
            UFC ~ Gulsvarte Brødre

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1251

              Syntes Swedbank Stadion ser inntim og bra ut. Kan godt stå modell om Lillestrøm skal bygge ny stadion om noen år.
              6000 ståplasser er kanskje litt mye. Men hvem vet om noen år.

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av glasgow
                Syntes Swedbank Stadion ser inntim og bra ut. Kan godt stå modell om Lillestrøm skal bygge ny stadion om noen år.
                6000 ståplasser er kanskje litt mye. Men hvem vet om noen år.
                Blir spennende å se hvordan nye stadion på Søder i Stockholm blir: http://sv.wikipedia.org/wiki/Stockholmsarenan

                Kommentar

                • Kopperud
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2006
                  • 1697

                  Svenska Cupen Final 2010HAMMARBY - HelsingborgMAGIC CITY SÖDERMALMLåt i början: Survivor - Eye Of The Tiger (BuzZTech 2010 Remix)

                  BORKED
                  Last edited by Petter Ø; 23.11.2010, 23:40. Begrunnelse: fikset youtubetagging
                  Ultras Felt C 2005x2015

                  Lillestrøm & Bajen

                  Kommentar

                  • bardal
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Dec 2005
                    • 13

                    fc sankt gallen pyroshow

                    FUGLA FOR LIFE
                    E-RUD kanaris

                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      Olympiakos-PAOK

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        Opprinnelig skrevet av bardal
                        Tror jeg ikke har sett at det har blitt blussa så mange ganger iløpet av en kamp. Eller at noen har fått så mye kjeft av speakeren... "Ist schtrengt verbooten". Haha.. Stor tommel opp til de!
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          Horto Magiko

                          Mia zwh tha tragoudw paole sagapw PAO + xorto magiko (0:48)----------------------#pao @ grnet
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Tror jeg ikke har sett at det har blitt blussa så mange ganger iløpet av en kamp. Eller at noen har fått så mye kjeft av speakeren... "Ist schtrengt verbooten". Haha.. Stor tommel opp til de!
                            På det verste minner speakeren meg om en annen tysker som holdt mange kraftfulle taler for ca 70 år siden
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • Soul_Crew
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Nov 2008
                              • 9

                              Aris- Boca Juniors

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                På det verste minner speakeren meg om en annen tysker som holdt mange kraftfulle taler for ca 70 år siden
                                Hehe.. Minna litt om Medal Of Honor, tidligere versjoner, når man dro fram bazookaen... "aufpassen, er hat eine Panzerfaust". Eller hva han sa...
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Soul_Crew
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Nov 2008
                                  • 9

                                  Norsk Fotballs Fiende????

                                  Ødeleggelsen av fotballen fra øverste hold. Måten nff behandler kundene sine på er uholdbar. Hvorfor motarbeider de sine egne stor kunder på den måten de gjø...

                                  Kommentar

                                  • UltraFo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2007
                                    • 800

                                    gammel slager, Dale Cavese:

                                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      Last edited by Emil B; 04.12.2010, 13:51.

                                      Kommentar

                                      • Superstefan
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 2180

                                        Tifoen under Barcelona - Real

                                        BORKED
                                        Fotograf Kreativ Kanaris

                                        KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                        Kommentar

                                        • Superstefan
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 2180

                                          Flagg, bluss,røyk og baris. Herlige bilder av fra Ukraina

                                          BORKED
                                          Fotograf Kreativ Kanaris

                                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎