Den klissete "tribunefilmer som får meg til å ejakulere"-tråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    Opprinnelig skrevet av Skinke
    hvilken kamp? hvorfor?
    Anfield-derby 3/2-07. Everton har vel lagt merke til hvor mange norske wannebe-scousers som er i byen på kampdag
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

      Opprinnelig skrevet av Petter Ø
      Anfield-derby 3/2-07. Everton har vel lagt merke til hvor mange norske wannebe-scousers som er i byen på kampdag
      Korrekt,kan like gjerne synges mot Man utd supportere spør du meg.

      Kommentar

      • Macho-Morten
        Ikke KFL-styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2687

        Eller Celtic

        Kommentar

        • Felt C
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 776

          Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
          Eller Celtic
          Du tror du finner horder av nordmenn på Celtic Park på samme måte som på Anfield og Old Trafford?

          Kommentar

          • Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

            Opprinnelig skrevet av Felt C
            Du tror du finner horder av nordmenn på Celtic Park på samme måte som på Anfield og Old Trafford?
            Nei, jeg mener bare det er like "teit" uansett hva man holder med i utlandet. Ikke at jeg ikke gjør det selv...

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              Opprinnelig skrevet av Felt C
              Korrekt,kan like gjerne synges mot Man utd supportere spør du meg.
              Hvor mange ganger i året bør man reise over å se sitt lag spille for å kalle seg supporter? For min del har jeg sett Man Utd 3 ganger live så langt i år og skal se de 2 ganger til i løpet av året.

              Kommentar

              • Felt C
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2004
                • 776

                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Hvor mange ganger i året bør man reise over å se sitt lag spille for å kalle seg supporter? For min del har jeg sett Man Utd 3 ganger live så langt i år og skal se de 2 ganger til i løpet av året.
                Tolv ganger sies det.....

                Kommentar

                • Felt C
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 776

                  Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                  Nei, jeg mener bare det er like "teit" uansett hva man holder med i utlandet. Ikke at jeg ikke gjør det selv...
                  Den dagen man følger et utenlandsk lag mer enn sitt hjemlige er det "teit",i beste fall.
                  Men jeg må innrømme at jeg irriterer meg over L`pool og Man.U fans som reiser i hopetall hver runde og oppfører seg som om de eier klubben.Ingen respekt fra meg overhodet.Da står det mer respekt av de få som følger mindre lag som Ipswich,Coventry og Hull f.eks.
                  De har som oftest tatt et valg basert på helt andre ting enn en at laget vinner titler omtrent hvert eneste år.

                  Ja,Celtic vinner en haug av titler,men jeg kan forsikre deg om at det ikke er grunnen til at jeg har Celticsympatier.
                  Last edited by Felt C; 09.10.2010, 16:12. Begrunnelse: leif

                  Kommentar

                  • Macho-Morten
                    Ikke KFL-styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2687

                    Opprinnelig skrevet av Felt C
                    Men jeg må innrømme at jeg irriterer meg over L`pool og Man.U fans som reiser i hopetall hver runde og oppfører seg som om de eier klubben.Ingen respekt fra meg overhodet.Da står det mer respekt av de få som følger mindre lag som Ipswich,Coventry og Hull f.eks.
                    De har som oftest tatt et valg basert på helt andre ting enn en at laget vinner titler omtrent hvert eneste år.
                    Er enig i mye av det du sier, men ikke i det du sier om at "de har tatt et valg". Jeg har i hvert fall aldri valgt hvilke(t) lag jeg holder med. Når det gjelder United- eller Liverpool-supportere så er det selvsagt en klisjé å være en av delene, men en kan ikke bruke det mot dem at "for mange andre gjør det også". Det er selvfølgelig mer kred å holde med Bournemouth enn Chelsea, men det betyr ikke at Chelsea-supporteren har valgt klubben eller at alvoret er mindre for ham.

                    Det er heller ingen automatikk i at de mange titlene er grunnen til at folk holder med United, Liverpool, Chelsea eller hva det skulle være.

                    Kommentar

                    • Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

                      Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                      Er enig i mye av det du sier, men ikke i det du sier om at "de har tatt et valg". Jeg har i hvert fall aldri valgt hvilke(t) lag jeg holder med. Når det gjelder United- eller Liverpool-supportere så er det selvsagt en klisjé å være en av delene, men en kan ikke bruke det mot dem at "for mange andre gjør det også". Det er selvfølgelig mer kred å holde med Bournemouth enn Chelsea, men det betyr ikke at Chelsea-supporteren har valgt klubben eller at alvoret er mindre for ham.

                      Det er heller ingen automatikk i at de mange titlene er grunnen til at folk holder med United, Liverpool, Chelsea eller hva det skulle være.
                      Unntak finnes overalt,merkelig at alle LFC eller Manu fans er unntak

                      Kommentar

                      • Canário
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1471

                        All mulig cred til dem som reiser og følger et lag utenlands - hva det enn måtte være. Dem som deriomt elsker et utenlandsk lag og har et distansert eller ironisk forhold til laget fra byen eller område man kommer fra, har jeg ikke så mye respekt for kjenner jeg. Dessverre er det noen av dem i Norge, som velger bort sitt lokale lag og drar til England hver måned og griner over tapet mot erkerivalen. Og jeg har på følelsen av at de fleste av dem er United- eller Liverpool-supportere...

                        Skjebnens ironi er at mange av de samme som reiser ut og inn og ikke bryr seg om "annen" fotball, er med å bryte ned stemningen og patriotismen, som de sikkert tror de er med og hjelper i det man lander med Gerrard 7-trøya. Lånt tilhørighet og identitet.

                        Kommentar

                        • LSKkanari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jun 2005
                          • 105

                          Opprinnelig skrevet av Canário
                          All mulig cred til dem som reiser og følger et lag utenlands - hva det enn måtte være. Dem som deriomt elsker et utenlandsk lag og har et distansert eller ironisk forhold til laget fra byen eller område man kommer fra, har jeg ikke så mye respekt for kjenner jeg. Dessverre er det noen av dem i Norge, som velger bort sitt lokale lag og drar til England hver måned og griner over tapet mot erkerivalen. Og jeg har på følelsen av at de fleste av dem er United- eller Liverpool-supportere...

                          Skjebnens ironi er at mange av de samme som reiser ut og inn og ikke bryr seg om "annen" fotball, er med å bryte ned stemningen og patriotismen, som de sikkert tror de er med og hjelper i det man lander med Gerrard 7-trøya. Lånt tilhørighet og identitet.
                          Når ble det her en tråd om "supportere" av lag fra andre land?
                          Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer Kanaris

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            Opprinnelig skrevet av Felt C
                            Unntak finnes overalt,merkelig at alle LFC eller Manu fans er unntak
                            Merkelig at alle dere "ekte supportere" vet så godt hva alle andre føler.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              Legia-Den Haag. Vennskapskamp til inntekt for en Legiasupporter som mangler penger til en operasjon i usa. Klubben stilte stadion til disposisjon, supporterne gjennomførte hele arrangementet selv. Ca. 20 000 tilstede.

                              http://www.youtube.com/watch?v=AckBo...layer_embedded#!

                              http://www.youtube.com/watch?v=F7dsf...layer_embedded#


                              Legia kjørte også en tifo i Den Haags farger. Stort vennskap mellom lagenes supportere.


                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5914

                                Opprinnelig skrevet av Felt C
                                Da står det mer respekt av de få som følger mindre lag som Ipswich,Coventry og Hull f.eks.
                                De har som oftest tatt et valg basert på helt andre ting enn en at laget vinner titler omtrent hvert eneste år.
                                Jadda. Liverpool holder man med, basert på at de vinner titler omtrent hvert eneste år.

                                Enn at man holder med Lillestrøm og Liverpool og blir beskyldt for å være medgangssupporter om dagen. Makan!
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  Jadda. Liverpool holder man med, basert på at de vinner titler omtrent hvert eneste år.

                                  Enn at man holder med Lillestrøm og Liverpool og blir beskyldt for å være medgangssupporter om dagen. Makan!
                                  Du skal ihvertfall ha for klokkeslettet du skrev dette innlegget!

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Opprinnelig skrevet av Tony
                                    DEILIG!

                                    BORKED
                                    Jeg som norske Evertonsupporter burde egentlig ligge lavt, men humoren i dette er vannvittig høy nåe det sikkert var 3-7oo norske Liverpoolsupportere som fikk klar beskjed om å pelle seg hjem til Norge.

                                    Godt at det ektre bylaget på mercyside virkelig klarer å holde god kvalitet på tribunen, mens Liverpool som har svikta de ekte supporterne på værst mulig måte.

                                    Ikke rart Arsene Wenger uttalte at det er langt bedre liv når du møter Toffees og ikke Liverpool. Det sviket de har kjørt mot de mange ekte Liverpoolsupporterne som ikke har råd til å gå på kamp er for meg helt forkastelig,

                                    Har ingen porståelse lenger på hvorfor Nordmenn på død og liv må velge meller Liverpool og United. Begge lagene markedsfører seg ekstremt internasjonalt og har den strørste tillhengerskaren på steder som Torshovm Japan pg Emiratene.

                                    Everton har for meg virkelig sjarm, og jeg unner de all suksess i fremtiden.

                                    Tilleg: broders som også er Evertonfan har bodd en stund i England og har hørt dette ropet flere ganger på pubber.

                                    Godt at det finnes ekte bylag fortsatt, men hvor lenge holder det? City som jeg er bylaget i Manchester (jo dam i Manchester holder de fleste med City) klarte jo virkelig å pisse på seg selv og gå fra et sjarmerene bylag til en kjøpehore som ødelegger fotballen.


                                    Skulle ønske flere Nordmenn innser at de ekte lagene ikke er de som henter fans i Oljeland fra midtøsten og markedsfører klubben i golobale markedsprosjek kunne gjørt mer på lokal forankring.

                                    Inntil videre er Everton laget i England, og jeg har alltid gjertet med de ekte byklubbene. Sykt mye morsommere hvis West Ham gjør det bra i stedet for at kjøpelaga Chelsea, Arsenal og Tottenham.

                                    Elsker ekte bylag med lokal forankring som beholder verdiene sine og holder seg til lokale engasjerte supportere.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • lskgogo
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2010
                                      • 633

                                      Ja, du burde "ligge lavt"...
                                      Tar seg en pause til mars 2012..

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                        Har ingen porståelse lenger på hvorfor Nordmenn på død og liv må velge meller Liverpool og United. Begge lagene markedsfører seg ekstremt internasjonalt og har den strørste tillhengerskaren på steder som Torshovm Japan pg Emiratene.

                                        De må jo ikke det. Det er tydeligvis du bevis på, sammen medmeg og mange, mange andre...

                                        At de profilerer seg gjør jo at de blir lettere sett, og derfor får de jo også lettere fans av den grunn. Det skal de kanskje ha litt cred for? De har jo klart det de var ute etter...
                                        Dessuten har disse lagene vært litt på tv gjennom CL i norge, og da er det lettere, for f.eks unge norske, å like det de ser, og bli glad i en av disse klubbene enn f.eks Everton, Tottenham, Villa, eller i mitt tilfelle Blackburn..

                                        Medgangssupportere finnes det overalt, såklart har mange valgt utd eller liverpool pga suksessen de har hatt, sånn er det bare, og sånn er det i alle land.

                                        Tilslutt: man bør vel kunne ha et favorittlag uten å bli kritisert for at man valgte akkurat den klubben?

                                        Forresten, lurer på om denne arven har gått utover skriveegenskapene dine
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                          De må jo ikke det. Det er tydeligvis du bevis på, sammen medmeg og mange, mange andre...

                                          At de profilerer seg gjør jo at de blir lettere sett, og derfor får de jo også lettere fans av den grunn. Det skal de kanskje ha litt cred for? De har jo klart det de var ute etter...
                                          Dessuten har disse lagene vært litt på tv gjennom CL i norge, og da er det lettere, for f.eks unge norske, å like det de ser, og bli glad i en av disse klubbene enn f.eks Everton, Tottenham, Villa, eller i mitt tilfelle Blackburn..

                                          Medgangssupportere finnes det overalt, såklart har mange valgt utd eller liverpool pga suksessen de har hatt, sånn er det bare, og sånn er det i alle land.

                                          Forresten, lurer på om denne arven har gått utover skriveegenskapene dine
                                          Er nok Kong Alkohol som skal ta på seg ansvaret for en god del av feilskrivingene. Poenget mitt er at det er kjipt at de klubbene som folk i norge holder med er nesten utelukkende klubber som har negativ innflytelse på den perverse økonomiske ødeleggelsen for ekte fotball.

                                          Positivt er det at mange klubber også i Premier League holder på de gode gamle veriene selv om de har utviklet seg mer og mer capitalistisk den siste tiden.

                                          Uansett syns jeg det er tist (selv om dette gjelder hatklubben) at de ektre supportene ikke legner har råd til å gå på kamp og stadioen blir fyllt opp med folk fra Suadi-arabia, Japan og Norge.

                                          For meg blir det nesten (nesten altså) det samma å komme fra Brummunddal og Aurskog å holde med bydelslaget som å holde med topp 4 i PL.

                                          Lokal forankring er tingen. Den gangen vi legger ut annonser i ladsdekkende medier blir det ekte produktet våre vasket mer og mer bort. Nokk av folk på Romerike. Gjør vi en god jobb med å få de på kamp har vi gode sjanser til å bygge opp en stor engasjement med lokalt forankret fans.

                                          Dette trur jeg vil gi gode resultater på tribunen også.

                                          Håper marked tar store tak når det gjelder dette. Elsker LSK og KFL, og vi har et vanvittig potensial tribuemessig, og har gode muligheter til å ta tilbake tronen som Norges beste supporterklub. Pr i dag er nok ikke det.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎