Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Stemningstråd Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00

    Det blir stemning når man er inne, ingen tvil om det!! Gleder meg til denne kampen.
    Men samtidig må jeg si at det er utrolig tåpelig med en innendørshall i fotball så lenge det ikke er snakk om vinter og oppkjøring!



    Rett og slett helt feil. Noe av sjarmen med fotballen er jo de skiftende værforholdene. Og det finnes IKKE noe bedre enn å se fotball ute en deilig og varm sommerdag. Stakkars Stabæksupportere...
    Last edited by veiron; 23.01.2009, 16:54. Begrunnelse: Ødelagt lenke ble fikset
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #2
    Jeg vil ikke gi en dom på Telenor Arena før jeg har vært der. Gleder meg sykt til seriestarten. Er vesentlig mer optimistisk enn 2008 uten at jeg helt skjønner hvorfor.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      #3
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Rett og slett helt feil. Noe av det beste med fotballen er jo de skiftende værforholdene. Og det finnes IKKE noe bedre enn å se fotball ute en deilig og varm sommerdag.
      Og det finnes ikke noe værre enn å se møkkafotball med inkompetente overbetalte spillere på en tid av året da det er mer sesong for blå ekstra under skia enn tåpelige hodeplagg og fotball.

      Den selsomme opplevelsen under seriestart mot Tromsø i fjor frister definitivt ikke til gjentagelse. Heldigvis satt jeg under tak, i motsetning til store deler av SS-tribunen takket være genial Åråsen-konstruksjon.

      I år er atpåtil serien utvidet med to bedritne lag til, og vi får gleden av enda tidligere seriestart og senere avslutning. Når mars kommer tipper jeg få klager på at kampen går innendørs.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • Fugla- patriot83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2005
        • 1241

        #4
        Prata med en på jobben som er ganske inne i det som har med Stabæk å gjøre (Han samme som ga meg info om at vi skal stå på felt I og J).

        Han mente at LSK skulle få omkring to tusen billetter til denne kampen. Stemmer dette? Jeg syntes dette hørtes fryktelig mye ut, men... Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #5
          Omsider hjemme etter visning av Telenor Arena.

          Dette er borteseksjonen:


          Foto: Sebastian Ramsland

          Flere bilder og Kanari-TV fra visningen kommer senere.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            #6
            Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
            Prata med en på jobben som er ganske inne i det som har med Stabæk å gjøre (Han samme som ga meg info om at vi skal stå på felt I og J).

            Han mente at LSK skulle få omkring to tusen billetter til denne kampen. Stemmer dette? Jeg syntes dette hørtes fryktelig mye ut, men... Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
            Etter det som SebR legger ut og litt enkel hoderetning så virker det litt optimistisk ,men ikke så mye. Det ser ut til at bortefeltet blir meget stort og langt over kravet på 5%. Hvis det på bildet stemmer så er det snakk om rundt 1700seter..

            Imponerende at personene faktisk har innsikt nok til å forstå at de ikke klarer å fylle salen selv ,men heller setter opp gigantisk bortefelt
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • gorken
              Administrator
              • May 2006
              • 1483

              #7
              Bortefeltet rommer ca. 2000 personer.
              I have this condition.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av CFD
                Etter det som SebR legger ut og litt enkel hoderetning så virker det litt optimistisk ,men ikke så mye. Det ser ut til at bortefeltet blir meget stort og langt over kravet på 5%. Hvis det på bildet stemmer så er det snakk om rundt 1700seter..
                Det er ikke optimistisk i det hele tatt. Det feltet SebR har markert ut tar 2.100 personer.

                Dog er feltet som KFL har satt av noe mindre, da det i første omgang er snakk om 1.500 billetter til medlemmer av KFL og LSK.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Det er ikke optimistisk i det hele tatt. Det feltet SebR har markert ut tar 2.100 personer.

                  Dog er feltet som KFL har satt av noe mindre, da det i første omgang er snakk om 1.500 billetter til medlemmer av KFL og LSK.
                  Må man være medlem eller holder det om man har ses.kort for å få kjøpe?
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Må man være medlem eller holder det om man har ses.kort for å få kjøpe?
                    Godt spørsmål. Dersom jeg ikke husker helt feil så må man være medlem av KFL eller LSK for å få kjøpt billetter til tribunen satt av for bortesupportere. Men her kan det være at minnet mitt spiller meg et puss.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Godt spørsmål. Dersom jeg ikke husker helt feil så må man være medlem av KFL eller LSK for å få kjøpt billetter til tribunen satt av for bortesupportere. Men her kan det være at minnet mitt spiller meg et puss.
                      Ok. Isåfall er vel LSK den første klubben i verden som ikke gir sesongkortinnehavere første pri når det er begrenset antall billetter.
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #12
                        det vil neppe bli noe prob å få billetter uansett. Vil du ha billetter så får du tak i billetter.
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Skinke
                          det vil neppe bli noe prob å få billetter uansett. Vil du ha billetter så får du tak i billetter.
                          Jupp, det gjør jeg vettu, bare synes det er litt merkelig hvis medlemmer av KFL og LSK skal gå foran ses.kort innehavere.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            #14
                            noen fra shoppen må vel kunne svare på dette? iogmed at det er de som skal selge bortebilletter?
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av iL
                              noen fra shoppen må vel kunne svare på dette? iogmed at det er de som skal selge bortebilletter?
                              Det er LSK som setter krava på billetter. Vi bare selger for dem.

                              Sesongkort har alltid første prioritert, etter det står LSK/KFL medlemmer likt. Tilslutt er det dem uten ses.kort eller medlemskap.

                              Kommentar

                              • Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Tony
                                Det er LSK som setter krava på billetter. Vi bare selger for dem.

                                Sesongkort har alltid første prioritert, etter det står LSK/KFL medlemmer likt. Tilslutt er det dem uten ses.kort eller medlemskap.
                                Så du fått info fra LSK om hvordan salget vil foregå?
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                Kommentar

                                • LSK N/B
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 830

                                  #17
                                  Hvordan er stå mulighetene der? Blir det knotete med setene som er der, eller er de ca som alle andre plast seter?
                                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                  Nei til NFF!

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                    Hvordan er stå mulighetene der? Blir det knotete med setene som er der, eller er de ca som alle andre plast seter?
                                    Ble positivt overrasket da vi var der igår. God plass til å stå foran setene. Ikke sild i tønne som på Ullevaal.
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • maurakanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 635

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                      Må man være medlem eller holder det om man har ses.kort for å få kjøpe?
                                      Har du ikke sesongkort på feltet da..? Isåfall må man jo være medlem av kfl eller lsk.
                                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                        Så du fått info fra LSK om hvordan salget vil foregå?
                                        Nei, ikke ennå. Men det har vært sånn i alle år. Hvis ikke det blir store forandringer i år da

                                        Men hvis det ikke blir åpent for alle så overrasker det meg veldig

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎