Seriestart 2009. Stabæk - Lillestrøm, 14. mars kl. 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #61
    Opprinnelig skrevet av Emil B
    Er Stabæk-LSK blitt utsolgt?
    Nei, det er fortsatt billetter å få kjøpt på LSK-shopen. De fikk 50 ekstra billetter av Stabæk på lørdag.

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #62
      Opprinnelig skrevet av Superstefan
      Ser Enga blusset i hallen før kampen nå. Blir vell bøter og utestengelser da :P
      Tror det var et gammelt klipp. Ellers så hadde nok vært mer røyk i hallen.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • Hoho
        -Engasupporter-
        Forumsadist
        • Oct 2006
        • 140

        #63
        Opprinnelig skrevet av Kloachim
        Bra akustikk, men kjip akustikk. Det gir meg en litt sånn vinter/treningskamp-følelse. Er ikke serieåpningfølelse.
        En ting jeg la veldig merke til var at når en sang slutter, så blir det så ufattelig stille. Når du står på en stadion og det ikke synges, så er det ikke stille fordet, men her var det totalt dødt.

        Men det var gode tribuner, bratte og store felt. At det også er innendørs gjør jo at det er godt mulig å lage bra trøkk her. Stolene er tilogmed designet for å trampe på for de som ønsker det. Det er ett lite "hakk" forran på stolen som foten passer perfekt i
        Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

        JA, det er det

        *Hoho er en skapfugl*

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          #64
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #65
            Opprinnelig skrevet av CFD
            Slike bilder kan aldri bli dårlig, selvom det er Enga.

            Stabæk support leverte faen meg ingenting. Tilogmed på en ræva dag så overkjører vi dem. Dem er jo toppen 500-600 stående mot 1500 LSK

            Kommentar

            • Dandy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 346

              #66
              Jeg har ikke vært i Telenor Arena, men hvordan blir det med plassering av tromme osv?
              UFC 05!

              Kommentar

              • Nordby-Kanaris
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2006
                • 146

                #67
                Sikkert noen som har spurt om det før i tråden, men blir det noe tifo til helga? Gleder meg som en liten unge til og stelle meg opp og synge og hoppe!!! FORZA FUGLA
                Cupmestere 2007:D

                Kommentar

                • ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

                  #68
                  Du får vente å se

                  Kommentar

                  • Martini
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 294

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Nordby-Kanaris
                    Sikkert noen som har spurt om det før i tråden, men blir det noe tifo til helga? Gleder meg som en liten unge til og stelle meg opp og synge og hoppe!!! FORZA FUGLA

                    Er planlagt et GIGANTISK blusse-TIFO, så her gjelder det å huske sunglasses
                    FUGLA TIL VI DØR!

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      #70
                      Televerkets irriterende reklamejingle vil bli nynnet hver gang LSK skårer mål.

                      Kommentar

                      • CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Televerkets irriterende reklamejingle vil bli nynnet hver gang LSK skårer mål.
                        Det er forøvrig ikke noe nytt at det blir spilt musikk for å heve stemningen hver gang det blir scoret mål når man snakker om innendørsidretter i gymsaler. Det som faktisk er imponerende er at de har videreført denne tradisjonen til fotballarenaen. Det er bare skikkelig kravstore supportere som forventer at man skal høre tilskuerne når det blir scoret et mål.

                        Latterlig.. og enda mer latterlig! Laget stabæk som pr dags dato spiller meget fin fotball fortjener bedre enn den forferdelige rammen rundt kampene som det ligger an til.
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av CFD
                          Laget stabæk som pr dags dato spiller meget fin fotball fortjener bedre enn den forferdelige rammen rundt kampene som det ligger an til.
                          Uenig. Jeg synes Stabæk fortjener en ramme av drit.
                          Og det har de fått! Må bare gratulere med en svett innendørshall, kunstgress og håndballstemning.

                          Kommentar

                          • Bobbythabird
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2005
                            • 115

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Uenig. Jeg synes Stabæk fortjener en ramme av drit.
                            Og det har de fått! Må bare gratulere med en svett innendørshall, kunstgress og håndballstemning.

                            Hånballstemmning Haha den var god! Tror det er duket for god stemmning lørdag, selv om sikkert mange er spente å litt nervøse!
                            Jeg personlig slukker nervøsiteten med pils på martins og blir dermed klar for å gi alt på lørdag!
                            Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av veiron
                              Uenig. Jeg synes Stabæk fortjener en ramme av drit.
                              Og det har de fått! Må bare gratulere med en svett innendørshall, kunstgress og håndballstemning.
                              Kan ikke begripe at stabekksupporterne ble sure fordi de ikke fikk ståplasser - her forvandler klubben "produktet" fotball fra dampende samleie & iskald øl til plasthanskeonani & flaskevann med ubåter i, og så irriterer de seg over at de må sitte? Jeg hører argumentet om at fotballen blir "bedre" av å spilles innedørs på kunstgress uten vind, sol og regn. Dessverre er dette en tankegang som vil føre til en fattigere, mer utarmet og usjarmerende fotball. Bør man forby skiltaklinger, skulder-mot-skulder og hodedueller? Alt vi får er en ballklaskende tennisaktig "sport" som ligger milevis fra den ekte orginale kontaktidretten som spilles mellom menn. En idrett hvor mål og seire er betalt med smerter, blod og innsats. Hvor spillerne ofrer noe mer enn litt svette for klubben sin. Om alt man vil se er hurtige pasninger, morsomme mål og one-touch hvor alle er venner og ingenting er viktig finnes det en idrett som heter futsal. Den er like sexy som bordtennis, men det er der stabæk hører hjemme. Jeg tror majoriteten av tilskuerne i gymsalen ville vært like fornøyd om stabæk ble tvangsflyttet til Futsal Telenor AS, for resten av fotballkulturen ser ut til å interessere dem midt i r**va.

                              Kommentar

                              • Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

                                #75
                                ahhhhhhhhhhh 3 jævla små fuckings dager igjen før tippeligaen 2009 smeller igang igjen.

                                Får ikke sove om natta, går rundt å nynner på en eller annen irriterende tribunesang, synger i dusjen, fingertrommer på alt mulig.

                                Ahhhhh fy faen jeg gleder meg få ut all dritten jeg har samlet opp i løpet av vintern. Kfl skal sette standarden for tippeligaen fra 1.kamp!
                                Daukjøtt Felt C

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #76
                                  I følge Ingebrigt Steen Jensen som var gjest på God Morgen Norge i dag så har Stabæk solgt 8000 billetter så langt.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13272

                                    #77
                                    Han tar vel med Tina Turner konserten og Lommedalen Golfklubbs Tee-off i samme slengen?

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #78
                                      Nå er det ikke lenge igjen til vi står i hallen til Stbæææk! Blir godt å komme igang igjen. Oppfordrer nok en gang folk til å ikke drikke seg helt sanseløse. Viktig at vi gir 100% støtte på lørdag!
                                      Hvordan er det med forsangerfelt til denne kampen? Blir det ett eller fler?

                                      Kommentar

                                      • mrognan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2008
                                        • 845

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                                        I følge Ingebrigt Steen Jensen som var gjest på God Morgen Norge i dag så har Stabæk solgt 8000 billetter så langt.
                                        Det vil si at det blir mange tomme seter i hallen. Litt over halvfull sal er vel ikke så mye å skryte av. Spesielt ikke når bortefansen står for ca 1/4 av salget.
                                        Morten

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av mrognan
                                          Det vil si at det blir mange tomme seter i hallen. Litt over halvfull sal er vel ikke så mye å skryte av. Spesielt ikke når bortefansen står for ca 1/4 av salget.
                                          Håper virkelig at vi synger som faen! Faren er at noen jekker den første pilsen 08.00. (ja da, jeg har hvert drita på flere kamper) Emil, tar den første pilsen når Man Utd - LFC sparkes i gang!
                                          Last edited by Emil B; 12.03.2009, 11:05.

                                          Kommentar

                                          Working...