Mye daukjøtt på felt a!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #21
    Hva med og offentlig gjøre at felt a er for ikke syngende kanaris, og at felt b og c er for pasienter som tørr og synge...Det står mange øvers på felt b og c som ikke synger en dritt få disse over til a feltet og bruk b og c feltet til SYNGENDE suportere...Er sikker på at dette faktisk kan skape mere liv..

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #22
      Opprinnelig skrevet av MortenA
      Kosekroken i fjor var for meg en skuffelse. Jeg stod 3 meter bak dem, og på bakgrunn av dets rykte som superfans regnet med å måtte gå hjem med piping i ørene og hodepine. Med unntak av et par meget bra topper var det heller skrallt fra den gjengen. Da fremstod Råholt-kanaris bak meg flinkere.
      Her er en ting du kan prøve:

      Få en person til å snakke med deg mens dere har øyekontakt. Så kan du prøve å be denne personen snu seg. Hva høres høyest ut? Nå er også Åråsenkonstruksjonen laget slik at lyden fra de litt oppe på feltet blir slått nedover på oss så tror nok supporterne oppe på feltet høres bedre pga dette lenger fremme.

      Du hørte nok Råholt Kanaris bedre ,men det betyr ikke at de nødvendigvis synger høyere. No offence til anyone.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

        #23
        hele feltet må selvfølgelig være for syngende kanaris. Og hvis ikke folk synger så er det allikevel et felt for syngende. Er kjempeviktig å si dette 100000 ganger for da går det kanskje inn og folks holdninger påvirkes og folks innstilling påvirkes. Og feltet vil automartisk assossieres med synging og mentalitet. Det dummeste man kan gjøre er å definere at deler av feltet ikke er for syngende. Da kommer det ihvertfall til å bli dødt der, og sannsynligvis vil dette spre seg til resten av feltet også.

        Det er knallhard jobbing, holdninger og mentalitet som må spres og holdes oppe. Og det er det som til 7. og sist gjør at alle kaster seg på og blir med. Nytter ikke med sutring og surmuling om det ene og det andre.

        Mentalitet kanaris. Det er mentalitet som gjelder. I hver jævla kamp i 90 minutter og på hele feltet. Nytter ikke å legge lista noe lavere enn det.
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎