Det berømte taket på feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Andersen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2009
    • 350

    #41
    Om man ser på stemingsvideoene så ser man klart og tydelig hvem som er med på å bidra til at stemningen blir bedre, og hvem som lar være. Det er MANGE som ikke er med på hopping eller klapping etc. Jeg tror første prioritet (som tidligere nevnt) må være å gi jernet-100% på tribunen, før vi skal begynne og snakke om et evt nytt tak.

    -Andersen

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      #42
      Opprinnelig skrevet av krisruds
      Det er vel slik at lødbølgene tar en ganske rett vei fremover?
      Så sånn jeg ser det så er over 50% av feltet såpass åpent at det meste av lyden ikke vil treffe taket. (selv om noe av lyden selvfølgelig går opp i taket.)
      Det ble sagt i en debatt på radio om støydemping av e6 at lyden stiger 45 grader.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #43
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Hva med og dele ut et skriv til alle som går opp på feltet , hvor det står hva som forventes av hver enkelt.

        Hva med at alle begynner med seg sjøl. Alle har forbedringspotensial, det gjelder i høyeste grad tullebukk og glasgow også. Jeg ser "alle" på feltet!
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1251

          #44
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Hva med at alle begynner med seg sjøl. Alle har forbedringspotensial, det gjelder i høyeste grad tullebukk og glasgow også. Jeg ser "alle" på feltet!
          Jeg er hes hver gang jeg har hvert på kamp. Må innrømme at jeg har en liten motgangssperre i halsen etter hvert nå. Men synger uansett.
          Kjenner jeg trenger en opptur med laget snart også.
          Ikke bare kroppen din rønnern.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #45
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Hva med at alle begynner med seg sjøl. Alle har forbedringspotensial, det gjelder i høyeste grad tullebukk og glasgow også. Jeg ser "alle" på feltet!
            Da foreslår jeg at du tar en tlf til Arve Bratberg(Arild har nr hans) han stod foran meg og holdt seg for øra...Ja jeg sang så høyt....ps det er ikke sikkert han hører tlf så la det ringe ei stund.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎