Lillestrøm-Rosenborg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #81
    Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
    Nå håper jeg ingen slår seg på bryste å sier at vi er de som skaper best trøkk på tribunen i Norge, sånn er det ikke lenger. Eneste sted som kan minne om bra trøkk er fra felt c, ellers er det labbert for tiden. Ellers har vel "alle sammen nå" aldri fått så lite respons som i går fra de andre tribunene.
    hva skal man forvente...... sesong etter sesong med elendighet, synes KFL viser klasse som enda støtter laget i det hele tatt etter all den elendigheten vi har hatt. vi har ikke en dritt å skjemmes over enda.
    Hadde dette vært i Bergen hadde brannfansen slutta å synge og begynt å pipe på egne spillere etter en brøkdel av tiden vi har hatt elendighet, og innen nå hadde dem faen ikke hatt folk på kamp.
    KFL står fortsatt å støtter laget etter sesonger med elendighet, piper ikke på laget og synger hele kampen, KUDOS !
    at det blir litt nedgang etter så mye elendighet er vel noe man kunne forvente
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #82
      Kasterulltifo er alltid fett, men jeg synes det ødelegger litt av totalinntrykket når det står 10 stk med raker på indre bane før kasterullene er kastet.
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • mr.sandass
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 972

        #83
        En annen ting som jeg stusser litt på er at "evighetssangene" bare går i et par minutt før dem blir bytta. De gangene jeg har opplevd best stemmning på Åråsen har vært etter at en sang gjerne har gått i godt over 10 min.
        www.ultrasfeltc.net

        Kommentar

        • Ytre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2008
          • 773

          #84
          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
          Kasterulltifo er alltid fett, men jeg synes det ødelegger litt av totalinntrykket når det står 10 stk med raker på indre bane før kasterullene er kastet.
          Det raker deg ikke
          I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #85
            Opprinnelig skrevet av mr.sandass
            En annen ting som jeg stusser litt på er at "evighetssangene" bare går i et par minutt før dem blir bytta. De gangene jeg har opplevd best stemmning på Åråsen har vært etter at en sang gjerne har gått i godt over 10 min.
            er du sarkastisk nå eller?

            Vi dreper sangene når det ikke er trøkk i dem lengre, og desuten kjørte vi medley på de fleste av dem.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • Dandy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 346

              #86
              en ting jeg lurer på? hehe...

              Hva skjer med den gyngingen med skjerfa? hehehe.... :P
              UFC 05!

              Kommentar

              • mr.sandass
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2005
                • 972

                #87
                Opprinnelig skrevet av iL
                er du sarkastisk nå eller?

                Vi dreper sangene når det ikke er trøkk i dem lengre, og desuten kjørte vi medley på de fleste av dem.
                Nei jeg er ikke sarkastisk.
                www.ultrasfeltc.net

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Dandy
                  en ting jeg lurer på? hehe...

                  Hva skjer med den gyngingen med skjerfa? hehehe.... :P
                  Det er skikkelig kult æzzæ!

                  Ja til å bruke skjerf mere visuelt, men den gynginga blir det litt for mye danseband over..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Det er skikkelig kult æzzæ!

                    Ja til å bruke skjerf mere visuelt, men den gynginga blir det litt for mye danseband over..
                    Passer ikke det bra da?? Tydeligvis synes "mange" i KFL at danseband er kuuule greier. Ole Ivars er tingen!

                    (Jeg spyr innvendig hver gang jeg hører den jævla "änglarna" sangen på Åråsen)

                    Kommentar

                    • Macho-Morten
                      Ikke KFL-styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2687

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Ja til å bruke skjerf mere visuelt, men den gynginga blir det litt for mye danseband over..
                      Greit nok at gynginga ikke er alles tekopp (i hvert fall når kun deler av forsangerfelta kjører den), men det er en kjensgjerning at skjerfing i Norge er usedvanlig kjedelig og lite oppfinnsom. Hvis dere først skal kritisere en ny variant, kom gjerne med forslag til andre måter å skjerfe på. Å enten holde det statisk over huet eller vifte med det er litt for 1996...

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                        Greit nok at gynginga ikke er alles tekopp (i hvert fall når kun deler av forsangerfelta kjører den), men det er en kjensgjerning at skjerfing i Norge er usedvanlig kjedelig og lite oppfinnsom. Hvis dere først skal kritisere en ny variant, kom gjerne med forslag til andre måter å skjerfe på. Å enten holde det statisk over huet eller vifte med det er litt for 1996...
                        Jeg har lansert ett forslag opp til flere ganger tidligere.. Man man holder skjerfet sånn som man gjør når vi holder detover hodet men gjør en slik bevegelse med henda som vi gjør sammen med spillera etter en seier. Sett dette på flere videoer,uten at jeg husker hvem som gjør det, og det ser fett utt.. Burde kunne være mulig å få med mange på denne da folk er relativt lydige når det blir ropt "opp med skjerfa".
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                          Å enten holde det statisk over huet eller vifte med det er litt for 1996...
                          Å vifte med skjerfene om mange gjør det samtidig er aldri feil!

                          Kommentar

                          • Macho-Morten
                            Ikke KFL-styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2687

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av xeR
                            Jeg har lansert ett forslag opp til flere ganger tidligere.. Man man holder skjerfet sånn som man gjør når vi holder detover hodet men gjør en slik bevegelse med henda som vi gjør sammen med spillera etter en seier.
                            Ah, yes. Hvis vi prater om samme greie, er det (for pirkingas skyld) snakk om den omvendte bevegelsen av spillerfeiringa Mycket utbredt i Tyrkia. Vi har jo vært inne på dette også, men har ikke prøvd det ennå. Helt klart noe som bør gjøres etterhvert, men så var det dette med spedbarnsskritt (som i steg). Nå skal det dog sies at den nye bevegelsen vår nå er mer eller mindre den samme, men sidelengs i stedet for opp og ned.

                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Å vifte med skjerfene om mange gjør det samtidig er aldri feil!
                            Selvsagt ikke, men det er vel ingen vits i å begrense repertoaret når man faktisk kan utvide det?

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎