Stopp fylleturer til bortekamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #21
    er vel bestemt at bortesupporterne skal skilles fysisk fra hjemmepublikumet?

    Og han fyren i dress var en fra LSK, usikker på hvem. Så han hadde LSK pin på seg hvertfall...
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #22
      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      er vel bestemt at bortesupporterne skal skilles fysisk fra hjemmepublikumet?
      Det skjer ikke på Åråsen iallefall. Oversvømmes av søppel på andre tribuner..

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        #23
        Opprinnelig skrevet av dalen
        Nå er jeg ikke 100% sikker, men jeg mener å erindre at alle bortesupporterne så langt har blitt gjerdet inne. Noe av grunnen har vært at hjemmesupporterne har benyttet seg av bortefeltets kiosk osv..
        Dette stemmer nok. Men før så var det en hindring som var 1meter høy og man så fint over den uten problemer. Nå er det kommet et gjerde som er 2meter høyt. Når tribunen (gamle sitte) er 7(?) meter fra banen betyr det at man desverre må se igjennom et gitter omtrent uansett hvor man står på tribunen. Synd.. Meget synd.

        Slik var det ikke før og jeg håper at det ikke blir slik neste gang jeg besøker Brann stadion på bortesupporterplass. Det har hendt at jeg har sittet på Hansa uten å egentlig være klar over det før ute i 2.omg. Det er aldri et morsomt å dra med en (ørlite granne full)person på en fotballkamp han ikke vil være med på. For noen kamerater en har.. sukk.

        Men det 2meter høye gjerdet må gå.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2506

          #24
          Opprinnelig skrevet av knut
          Sjøl stod jeg siste 10 minutta sammen med Onkel Politi og det som antakeligvis var en representant fra Brann (siden han hadde dress og akreditering) og ble mobba av døm siden vi lå under, men det var null stress for tonen var go'!
          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Og han fyren i dress var en fra LSK, usikker på hvem. Så han hadde LSK pin på seg hvertfall...
          Dere snakker nok ikke om samme fyr i dress.
          Driftssjefen i LSK, Kjell Hulby, hadde dress og var innom bortefeltet flere ganger, men mobba helt sikkert ingen for at LSK lå under.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9390

            #25
            ^Hehe. Ikke han nei Det hadde jo vært sjukt.

            Var uansett mest jeg og en pollti som holdt det gående. Morsomste polltimann jeg har møtt

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎