VIF-LSK søndag 16.08 kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kvittre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 265

    - I 2005 hadde Miniklanen et banner som viste en fiktiv karakter, en død fugl. Jeg synes det er stor forskjell på det og det å vise et lite barn med en sprøyte i armen og ølflaske i hånda.

    Husker jeg ikke helt feil, inneholdt banneret også et maskingevær og en "skutt og drept"- tekst.. Bare syt og grin, møkkagjeng!

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Opprinnelig skrevet av Mr.Bird
      Ser at det er kommet en tifo film fra KreativKanaris på youtube
      Er det mulig å lage en "kortversjon" uten "Brenner vi kjerka ned...", slik at man hører smellet, om man hører det da
      Fjerne det beste ved hele videoen? Unmute søpla kjerke til skam og skjensel? Her har du smellet ditt:
      mms://stream.turbosquid.com/Previews...a1cb1a.wav.wma

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        Opprinnelig skrevet av Mr.Bird
        Ser at det er kommet en tifo film fra KreativKanaris på youtube
        Er det mulig å lage en "kortversjon" uten "Brenner vi kjerka ned...", slik at man hører smellet, om man hører det da
        Selvfølgelig
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          Til Fuglatifo:

          Deilig å kunne si akkurat hva man mener om Enga. Selvom hovedbanneret retter seg mot enga, så har man med alle de rette tinga for å vise at det er LSK. Farger, logo i ringen på hånda og farger på stripes.
          Pluss for at dere prøver stripes med maling på. Skulle det være flere ting bortover stripesene eller ser jeg feil?

          Ang. fyrstikkesken så var ideen god og malinga veldig bra. Falt sånn passe i smak, men kult at man lager noe til hymna også.

          Det eneste man kunne terpa litt på var å få stripesa tettere sammen , men alt i alt nok en bra enga tifo gjenomført!

          TOMMEL OPP!

          Kommentar

          • Johnny Sack
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2007
            • 127

            tynt med folk da...skuffende egentlig.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13271

              Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
              Noen som har snappet opp en torrent fra denne kampen?
              Tar kanskje et par dager før det er ute(?)

              Kommentar

              • Mr.Bird
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2009
                • 76

                Opprinnelig skrevet av Kvittre
                - I 2005 hadde Miniklanen et banner som viste en fiktiv karakter, en død fugl. Jeg synes det er stor forskjell på det og det å vise et lite barn med en sprøyte i armen og ølflaske i hånda.

                Husker jeg ikke helt feil, inneholdt banneret også et maskingevær og en "skutt og drept"- tekst.. Bare syt og grin, møkkagjeng!
                Fant dette bildet på forumet, postet for noen år siden...
                Tenkte jeg fikk dele en liten observasjon på Ullevaal igår. Mini-Klanen hadde laget plakat som hang over reklamen på den lille tribunedelen de hadde. De konsentrerte seg kun om å skrike dritt om Kanari-Fansen, men det gjør meg ingenting. Det jeg imidlertid reagerer ganske sterkt er denne plakaten med tekst: "Kanari: Skutt


                '
                MCMXVII

                Kommentar

                • 307
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 358

                  Den banneren vet jeg de i miniklanen har reager på og sagt at det er uakseptabelt og vise noe sånt.

                  Og jeg mener at det er uakseptabel at junior kanaris viser en banner med bilde av en baby med ølflaske og en sprøyte. Dette er lavmål. Det er tross alt barn vi snakker on. De i juniorkanaris som viste fram bannerener tross alt ikke barn, men nærmere ungdommer.

                  Samtidig syns jeg at banneren som kanarifansen viste også er usportslig. Brenn i helvete. Hva er det dere egentlig mener? Dette er ikke krig. Det er en fotballkamp mellom to steder.

                  Hvis man sammenligner. Så er Rangers mot celtic. Det er hat.

                  Jeg står på kanarifeltet og vært kanarifans i over 30 år. Men jeg mener at dette er lavmål. Få humoren frem.

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av 307
                    Jeg står på kanarifeltet og vært kanarifans i over 30 år. Men jeg mener at dette er lavmål. Få humoren frem.
                    Sånn som apeberget med "Tid for ømhet"?
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      Opprinnelig skrevet av 307
                      Men jeg mener at dette er lavmål. Få humoren frem.
                      Før du maser om at andre må få frem humoren så burde du vel først og fremst grave fram din egen. Du har seriøse problemer om du ikke klarer kose deg med litt hetsing av Søpla!

                      Kommentar

                      • 307
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2007
                        • 358

                        Mulig jeg ikke har humor. Og det er mulig jeg tar litt for mye i her. Men det er ikke humor og be folk brenne i helvete. Jeg er med på hetsing jeg. Og jeg misliker Enga jeg. Og hetse er ikke det samme som å hate.

                        Kommentar

                        • Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

                          Opprinnelig skrevet av 307
                          Mulig jeg ikke har humor. Og det er mulig jeg tar litt for mye i her. Men det er ikke humor og be folk brenne i helvete. Jeg er med på hetsing jeg. Og jeg misliker Enga jeg. Og hetse er ikke det samme som å hate.
                          Jeg hetser, og jeg HATER alt som har med søpla å gjøre! Tommel opp til tifogruppa.

                          Kommentar

                          • Hoho
                            -Engasupporter-
                            Forumsadist
                            • Oct 2006
                            • 140

                            Last edited by Skinke; 19.08.2009, 12:45. Begrunnelse: Se petter sin under
                            Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                            JA, det er det

                            *Hoho er en skapfugl*

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              Opprinnelig skrevet av Hoho
                              Legger inn hele så slipper folk å klikke seg inn på xxxxxx.no
                              Derbystemning...
                              Av: Livar Neset (18. august 2009 18.56)

                              Vålerenga - Lillestrøm er ikke noe derby. Det er en hatkamp, en klassiker, ett høydepunkt i en traurig norsk serie. Men Lillestrøm har ingenting med Oslo å gjøre - dette er ikke noe derby.

                              Det ekte Oslo-derbyet i øverste serie, mellom oss og Lyn, kan heller ikke sies å framstå som et derby. Det har derfor blitt slik at den store stemningsprøven står i kampene mot Lillestrøm. Sjøl husker jeg det slik at vi stort sett er uslåelige borte, men har fått noen nesestyvere hjemme. God stemning har det vært, trolig den beste i Norge på gode dager.

                              Det var ingen god dag på søndag. Tilskuertallet er en sak, 11000 møtte opp til det som skulle være heiteste lokaloppgjøret i norsk fotball. Men hvor var det blitt av bøfla? I første omgang kunne vi skimte rundt tretti som bevega seg nede mot midten. Først etter pause hørte jeg noe videre til dem. Jeg skulle ønske jeg kunne si dette var grunna den enorme innsatsen i svingen vår, at det var umulig å høre noe. Nei, det var ikke helt
                              ræva, det var bare ikke det trykket og den stemninga jeg forventer mot Lillestrøm.

                              Spillet, de siste kampene, tabellsituasjonen, lagets innsats - alt dette påvirker oss sjølsagt. Men jeg så heller ingen vilje hos oss til å løfte oss over den kjipe sits'en vi er i. Jeg er veldig glad vi ikke hetsa KFL for manglende lydnivå mer enn vi gjorde, det stod ikke så bra til med oss heller.

                              Ett stemningsskapende element var absolutt istykkerrivinga av KFL-banner som på ymse vis hadde havna på våre tribuner. Hadde vi sett øl-og-heroin-banneret som blei holdt opp mot Miniklanen ville nok også stemmevolumet økt noen hakk.

                              Det er desverrre mindre og mindre grunn for nøytrale tilskuere å se Vålerenga.
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 487

                                Opprinnelig skrevet av 307
                                Mulig jeg ikke har humor. Og det er mulig jeg tar litt for mye i her. Men det er ikke humor og be folk brenne i helvete. Jeg er med på hetsing jeg. Og jeg misliker Enga jeg. Og hetse er ikke det samme som å hate.
                                Nå var det kanskje ikke ment humoristisk da!!! Det er mange av oss som hater enga så mye att vi ofte ber dem brenne i helvete. Og det har ikke med humor å gjøre, kun 100 % hat. Humoren for denne kvelden var fyrstikk-tifoen når vålerengen kirke ble spilt.

                                Kommentar

                                • gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3271

                                  Opprinnelig skrevet av 307
                                  De i juniorkanaris som viste fram bannerener tross alt ikke barn, men nærmere ungdommer.
                                  Så ungdommer beteines ikke som barn?
                                  Det er vi som er JK
                                  KnutHSolberg

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    Hvis dere leser gjennom den tråden fra dengang minisøppla hadde det banneret med "skutt og drept kanarifugl" så var det mange her på forumet som ropte ut at det var for drøy kost og ikke burde vært brukt, slikt var for grovt mente mange her på forumet. Sikkert mange her som kan bite seg i tunga nå mens man forsvarer bruken av banneret JK hadde.

                                    Personlig synes jeg ikke det er noe galt i bannerbruken som JK hadde, heller ikke den som minisøppla brukte den gang. Men at søpplafansen reagerer med avsky på det banneret som ble brukt sist søndag skjønner jeg ikke, for det banneret som dem hadde i 2006 var det vel? var like ille, vi hadde sprøyte og øl, dem hadde maskingevær og død fugl over bålet, det er faen meg samme opplegget begge to. what comes arround goes arround!
                                    Det skal være litt verbal og visuell krig mellom oss, en stor del av foppallen for oss supportere er jo basert nettopp på det, er da ingen som tar skade av noen banner.
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • 307
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2007
                                      • 358

                                      Opprinnelig skrevet av gutt94
                                      Så ungdommer beteines ikke som barn?
                                      Det er vi som er JK
                                      Ønsker du å bli sett på som barn når du er 15 år??
                                      Du skal vel konfermeres iår. Om du ikke har blitt det. Da har du faktisk blitt voksen.
                                      Å disse barn ned mot 6 år er vel du litt for barnslig til å gjøre.

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Opprinnelig skrevet av 307
                                        Ønsker du å bli sett på som barn når du er 15 år??
                                        Du skal vel konfermeres iår. Om du ikke har blitt det. Da har du faktisk blitt voksen.
                                        Å disse barn ned mot 6 år er vel du litt for barnslig til å gjøre.
                                        Det begynner å bli noen år siden folk ansås som voksne etter konfirmasjonen. Nå om dagen kan man begynne å kalle seg voksen ved 18 års alder. På papiret i alle fall.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1251

                                          Skal ikke blande meg for mye inn i debatten.
                                          Men junior kanaris er vel ment for barn eller ?
                                          Og da burde det også være et sted hvor foreldre kan tørre ha barna sine.
                                          Klanen har laget et eget felt hvor "barn kan stå trygt og skjermet fra de "voksne" for og lage egen stemning.

                                          Har sagt det før og sier det igjen Junio kanaris der de står i dag, er ikke for barn. Men for gutter og jenter litt eldre.
                                          Konseptet er vel ikke helt som tenkt kanskje.
                                          Med barn mener jeg barn som er 5 år og litt eldre. Ikke 11-13 åringer som sitter på forumet her.....

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎