VIF-LSK søndag 16.08 kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ytre
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2008
    • 773

    Opprinnelig skrevet av 307
    Mulig jeg ikke har humor. Og det er mulig jeg tar litt for mye i her. Men det er ikke humor og be folk brenne i helvete. Jeg er med på hetsing jeg. Og jeg misliker Enga jeg. Og hetse er ikke det samme som å hate.
    Er absolutt ingen som har bedt FOLK om å brenne i helvete.

    Det som var Budskapet var: Enga, brenn i helvete. Enga er en fotballklubb, ett ikon, ett symbol. Ingen personer som er nevnt. Personlig er det klubben vålerenga jeg hater. har ingen spesielle ønsker om at Moa, Sæternes eller Fellah skal dø.
    Last edited by Ytre; 19.08.2009, 15:01. Begrunnelse: Dårlig norsk
    I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

    Kommentar

    • gutt94
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2007
      • 3271

      Gulikk klubben er for barn.

      Junior kanaris er for stående syngende barn og ungdommer. Så vidt jeg vet så er det 16år som sies som er grensa i JK.
      KnutHSolberg

      Kommentar

      • Mr.Bird
        Medlem
        Møteplager
        • Mar 2009
        • 76

        Det er en del her inne på forumet, som mener det er for mye banning, for mye bråk, for mye synging mot dommer og motstander lag/spillere. Og så kommer denne, der "brenn i helvete" plutselig er for sterk kost, og en barnetegning, laget av JK, blir for drøy pga. en sprøyte og en øl flaske ( Til JK, det var jævlig bra det dere gjorde på søndag, og mener ikke at det var dårlig, siden jeg kaller det barnetegning, men håper dere skjønner hva jeg prøver å si, selv om jeg ikke klarte å formulere det på en god måte! )

        Vi må tåle å høre/se "stygge" ord på kamp. Regner uansett med at de fleste barna som er med på kamp, kan alle disse ordene fra før av Tror skolen er et sted der det bannes mer, og grovere, en på kamp. Og nei,,, tror ikke målet bak søndagens tifo var ment som at man ønsker død over noen, men mer for å utrykke hatet til søpla! (ble litt langt det her!)
        MCMXVII

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13244

          Begge tifoer var spot-on. To innertiere. Kunne ikke vært gjort bedre. Får apenes tifoer til å se ut som hatefulle, humørløse dasstegninger av vold og voldtekt. Får man balla i klem av dette lever man i sin egen rare verden og tåler ikke å få sannheten rett i trynet. Dette fra mr. moral i egen høye person.

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Martins søndag 20.september kl 12:30

            * Kreativ Kanaris presenterer "Vi denga enga- spesial". Gutta har mekka sammen en times video med tribunestemning, spill og seiersfest på Ullevaal.
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

              Denne filmen det snakkes om, er den noe som vil bli tilgjengelig for oss andre dødelige som ikke kan være på martins? JEG VIL HA!
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                Denne filmen det snakkes om, er den noe som vil bli tilgjengelig for oss andre dødelige som ikke kan være på martins? JEG VIL HA!
                Årsfilmen... Årsfilmen
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎