Hvordan få Enga away til å bli en "alle mann alle" kamp?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    #41
    Opprinnelig skrevet av ketil
    Hva skulle nykommere ha i mot undergrupperinger? At stemningen på denne kampen var dårligere enn hva den bør være på en kamp som dette er vel rimelig klart.

    Det med undergrupper som marker seg tydelig som jo ble gjort kan vel kanskje virke mer vanskelig å komme inn i blandt osv sammenlignet med en supportergruppering som enhet som jo da virker mer inkluderende. You see?
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

    Kommentar

    • UltraFo
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 800

      #42
      Opprinnelig skrevet av merch
      Det med undergrupper som marker seg tydelig som jo ble gjort kan vel kanskje virke mer vanskelig å komme inn i blandt osv sammenlignet med en supportergruppering som enhet som jo da virker mer inkluderende. You see?

      Tror du har misforstått litt av grunnene til grupperingene. Grupperinger er til for å øke stemningen, ikke være en konkurent til selvesupporter gruppa. Det var aldri noe problem å være med i KFL selvom Råholt, MB, UFC, JK, team Haddad osv var det, vi vokste etter hva jeg kan huske de årene grupperinger var på feltet. UFC har aldri ment å være noen konkurent for KFL, enten det gjelder busser, tribune eller noe annet, derimot menter jeg at interne konkuranse PÅ FELTET bare er sunt der det er om å gjøre å synge høyest, det skaper mer liv som igjen skaper stemningen som gutta på banen skal ha! Er vell derfor man står på feltet? for å gi maksimal støtte til de på banen?

      Desuten er det vell ikke feil da vi i UFC fylte en full dobbeltdekker til Stavanger i 07 og 08 for å få enda fler på stadion, har vell ikke noe med konkuranse å gjøre det?
      Det skaper flere folk på kamper som topic igjen gjelder. Beklager at jeg skled ut men måtte bare få det ut på den måten.
      UFC ~ Gulsvarte Brødre

      Kommentar

      • pippip
        Medlem
        Hoffnarr
        • Mar 2006
        • 61

        #43
        Bor ikke i Lillestrøm, så jeg var innom billettservice.no tidlig på kampdagen for å kjøpe billetter. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe ledig på VG nedre. (Sjekket naturlig nok ikke andre tribuner)
        Hadde jeg ikke lest på dette forumet at det var mulig å kjøpe på stadion ville jeg sett kampen på tv i stedet.

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #44
          Opprinnelig skrevet av pippip
          Bor ikke i Lillestrøm, så jeg var innom billettservice.no tidlig på kampdagen for å kjøpe billetter. Da fikk jeg beskjed om at det ikke var noe ledig på VG nedre. (Sjekket naturlig nok ikke andre tribuner)
          Hadde jeg ikke lest på dette forumet at det var mulig å kjøpe på stadion ville jeg sett kampen på tv i stedet.
          Kan være fordi dette feltet er forbeholdt bortesupportere, og da er det sikkert ikke mulig å kjøpe de hvor som helst...
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Percy Nilegård
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 5146

            #45
            Jeg tipper denne tråden om ikke altfor lenge kan flyttes til et annet forum.
            Hva med dette? http://www.steinberget.no/forum/index.php
            "Alltid blodsprengt"!
            Fong/Macho

            Even Nordlien

            Kommentar

            • pippip
              Medlem
              Hoffnarr
              • Mar 2006
              • 61

              #46
              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              Kan være fordi dette feltet er forbeholdt bortesupportere, og da er det sikkert ikke mulig å kjøpe de hvor som helst...
              Men det var mulig å velge VG nedre, og det kom ingen beskjed med evt. "restriksjoner" på kjøp av billetter.
              Men hvis det virkelig er slik du skriver kan det vel være med på å forklare hvorfor vi ikke klarer å fylle opp tribunen. Å gjøre det vanskelig å få tak i billetter virker fornuftig i en tid med sviktende publikumstall...

              Nysgjerrig som jeg er, sjekket jeg billettluka.no, og fikk valgt billetter til bortetribunen på Åråsen mot Brann. Fullførte seff ikke transaksjonen, men ser ikke ut som det var noe problem.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎