FFK-LSK lørdag 26.September kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    #41
    Sorry, men off-topic er ikke til å unngå her. Er det virkelig så vanskelig å få alle på feltet igjen? Drit nå i disse "forhandlingene". Hvorfor skal alt ta så lang tid? Ting burde være såre enkelt. Ultras tilbake på neste match, ferdig snakka! Det er da ikke noe å diskutere? Ting funker som faen på bortebane, det er de samme folkene i de samme klærne som skal stå sammen på hjemmebane. Hva er forskjellen? Hvis det ikke går ann å løse en så enkel sak som det her (uten å bruke 4 år), så skjønner jeg virkelig ingenting!

    Laget trenger absolutt alt av støtte nå! Å si at fansen er forskjell på tippeliga 2010 og nedrykk er kanskje å overdrive, men at trøkket i enkelte kamper kan bikke resultater i vårt favør er ganske sikkert! Spør du meg så er det ikke tid for somling akkurat nå.
    ..................

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #42
      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Sorry, men off-topic er ikke til å unngå her. Er det virkelig så vanskelig å få alle på feltet igjen? Drit nå i disse "forhandlingene". Hvorfor skal alt ta så lang tid? Ting burde være såre enkelt. Ultras tilbake på neste match, ferdig snakka! Det er da ikke noe å diskutere? Ting funker som faen på bortebane, det er de samme folkene i de samme klærne som skal stå sammen på hjemmebane. Hva er forskjellen? Hvis det ikke går ann å løse en så enkel sak som det her (uten å bruke 4 år), så skjønner jeg virkelig ingenting!

      Laget trenger absolutt alt av støtte nå! Å si at fansen er forskjell på tippeliga 2010 og nedrykk er kanskje å overdrive, men at trøkket i enkelte kamper kan bikke resultater i vårt favør er ganske sikkert! Spør du meg så er det ikke tid for somling akkurat nå.
      Kunne ikke vært mer enig. Kom dere over på feltet på søndag! La forhandlinger ligge, det kan vi ta i vinter. Kan ikke skjønne hva dere har drøya med i det hele tatt.. Viktigere en noe annet nå er å legge ting til side og støtte opp under laget!
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        #43
        Men hvor ligger ballen egentlig? Er UFC velkomne på feltet? Eller venter de i sin egen frie vilje?
        ..................

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          #44
          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Men hvor ligger ballen egentlig? Er UFC velkomne på feltet? Eller venter de i sin egen frie vilje?
          ufc-folka valgte selv å gå å sette seg. Er ikke verre enn at de står på feltet neste kamp.

          Hva er viktigst akkurat nå? vise ultraseffekter eller redde plassen?
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • KFL109
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1958

            #45
            Kompromissforslaget står fast fra styrets side.

            UFC har imidlertid opptrådt helt fair og åpent i dette spørsmålet, og styret har full respekt for deres avgjørelse.

            Blir det kamp mot Lyn må alle jobbe sammen for å skape god stemning, uansett hvor på Åråsen dette gjøres.
            Vidar Evje

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              #46
              Skjønner bare ikke hvorfor ting ikke kan være det samme på hjemmebane som bortebane.. For der funker det jo drit bra.. Er vel ingen som har det fælt på bortebane?
              ..................

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #47
                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                ufc-folka valgte selv å gå å sette seg. Er ikke verre enn at de står på feltet neste kamp.

                Hva er viktigst akkurat nå? vise ultraseffekter eller redde plassen?
                Akkurat nå så driter jeg i om Ufc viser ultras ting,jeg driter i hvordan klær dem går i ,jeg driter i om dem er uønska av Lsk ledelsen. De gutta(jentene) lager et sabla liv og vi i kfl og Lsk som klubb trenger alle nå, så jeg ber på mine knær KOM DERE TIL HELVETE PÅ PLASSEN DERES og i tilfelle Dere har glømt hvor det er så er svaret FELT C. Tommel opp om du vil ha UFC på plass mot Lyn.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  #48
                  Synes begge parter har strekt seg ganske langt.. Det "reglene" som gjelder på bortebane må da være akseptabelt for begge parter. For etter som jeg har skjønt det så er det enda "strengere" på Åråsen? Rett meg om jeg tar feil her, er ikke 100% sikker på dette!
                  ..................

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Synes begge parter har strekt seg ganske langt.. Det "reglene" som gjelder på bortebane må da være akseptabelt for begge parter. For etter som jeg har skjønt det så er det enda "strengere" på Åråsen? Rett meg om jeg tar feil her, er ikke 100% sikker på dette!
                    Sånn jeg har skjønt det så gjelder LSKs tribunereglement både hjemme og på bortefeltet. Er heller ikke 100% sikker
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #50
                      KK filma vel litt tribuneliv fra dene kampen? regner med den er rett rundt hjørnet ;-)
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Petter Ø
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3008

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        KK filma vel litt tribuneliv fra dene kampen? regner med den er rett rundt hjørnet ;-)
                        Jepp, kommer uti uka så straks det er ferdig
                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #52
                          Irriterer meg fortsatt at ingen har filmklipp fra FFK borte i fjor.. Må ha vært på topp3 lista over tidenes stemning..
                          ..................

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #53
                            LSK sine tribuneregler gjelder hjemme og borte. Grunnen for at man står med KFL borte er at hvis vi hadde sitti sammen på sittetribunen på bortebane så hadde vi garantert blitt kastet ut av stadion.
                            UFC bruker ingen UFC ting borte, men har forstått det slik at hvis dem skal tilbake på feltet må man få lov til å være UFC og ha 2-3 flagg som er UFC relatert og resten LSK/KFL relatert. Styret i KFL har sagt at dette ikke er ønskelig pr tidspunkt og UFC har da valgt og fortsette å sitte.

                            Hvis det er slik at stemningen er bedre med UFC på plass, vil jeg sende Petter Ø sin forespørsel til UFC, til styret og godta UFC som gruppe tilbake på feltet mot Lyn og Brann og ta praten for 2010 sesongen etter sesongslutt.

                            Kommentar

                            • KrisB
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2008
                              • 2923

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                              Jepp, kommer uti uka så straks det er ferdig
                              Kommer det noe fra Bodø/Glimt kampen da?

                              Kommentar

                              • Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Tony
                                LSK sine tribuneregler gjelder hjemme og borte. Grunnen for at man står med KFL borte er at hvis vi hadde sitti sammen på sittetribunen på bortebane så hadde vi garantert blitt kastet ut av stadion.
                                UFC bruker ingen UFC ting borte, men har forstått det slik at hvis dem skal tilbake på feltet må man få lov til å være UFC og ha 2-3 flagg som er UFC relatert og resten LSK/KFL relatert. Styret i KFL har sagt at dette ikke er ønskelig pr tidspunkt og UFC har da valgt og fortsette å sitte.

                                Hvis det er slik at stemningen er bedre med UFC på plass, vil jeg sende Petter Ø sin forespørsel til UFC, til styret og godta UFC som gruppe tilbake på feltet mot Lyn og Brann og ta praten for 2010 sesongen etter sesongslutt.
                                Du kan sende min forespørsel til UFC og godta UFC som folkelig samling pasienter på felt C mot Lyn og Brann. Og ta praten om 2010 sesongen etter sesongslutt

                                Enkleste løsning spør du meg, tror ikke LSK heller gidder å forhandle om tribunereglene midt i høstsesongen heller. De kan jo heller bruke ressursene på å sørge for at vi kan synge seksogtredve år. Styret i KFL sitter ikke bare på lokalet å spiser pølser de heller(tror jeg da..)
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                Kommentar

                                • UltraFo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2007
                                  • 800

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                  Du kan sende min forespørsel til UFC og godta UFC som folkelig samling pasienter på felt C mot Lyn og Brann. Og ta praten om 2010 sesongen etter sesongslutt

                                  Enkleste løsning spør du meg, tror ikke LSK heller gidder å forhandle om tribunereglene midt i høstsesongen heller.

                                  LSK har ikke noe problem med å slippe oss tilbake på feltet når som helst, ettersom jeg har bedre kontakter enn de fleste så vet jeg godt at LSK ikke har noe imot å se oss tilbake på feltet med effekter.

                                  Men helt ærlig nå skjønner jeg ikke hvor problemet med oss som UFC ligger lenger, dere sier jo som det er, det er lov å være ultras og oppføre seg som ultras ( det oppfordres faktisk til det) bare man ikke kaller seg det?


                                  Vi får se hva uka viser
                                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                  Kommentar

                                  • gorken
                                    Administrator
                                    • May 2006
                                    • 1483

                                    #57
                                    Stemningsvideo

                                    I have this condition.

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

                                      #58
                                      Stor tommel opp!

                                      Legger merke til to ting ved siden av stemninga som gleder meg:

                                      det ene er dansinga til Arntis, det andre er at jeg syns jeg kan høre tendenser til operamannen enkelte ganger
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎