Invitasjon til møte i Tribunegruppa

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Maxim2
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Oct 2009
    • 1

    #21
    Lurer bare på en liten ting.. Må man være medlem i KFL for og ha adgang på felt C under match ?? Jeg har bestilt billett til Brann kampen, på felt C! Men er ikke medlem av KFL!

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #22
      Har du bestilt sitteplass på felt c trenger du ikke det. Skal du stå på c må du nok ha medlemsskap i klubb eller supporterklubben dems.
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • MartinRE
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2008
        • 738

        #23
        Opprinnelig skrevet av Maxim2
        Lurer bare på en liten ting.. Må man være medlem i KFL for og ha adgang på felt C under match ?? Jeg har bestilt billett til Brann kampen, på felt C! Men er ikke medlem av KFL!
        Kan jo kjøpe dagspass eller hva nå de kaller det.
        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
          Hvis du ikke er medlem i KFL så har man strengt tatt veldig lite å si om hva som skal foregå på KFL-feltet. Dette feltet er det KFL som har opparbeidet seg retten til, ingen andre. F.eks. noen som er medlem hos KFL kan vel ikke være med å bestemme eller foreslå ting i UFC uten å være med i UFC?

          Hvis man ikke har råd til å være medlem av KFL så er det ikke på grunn av penger, men av helt andre årsaker, for 200 har vel de aller fleste av oss muligheten til å spare seg opp i løpet av vinteren. Der sklei jeg litt ut fra temaet, men shit au.
          Åråsen er mer enn bare KFL feltet, så hvis folk vil komme på sånne møter og har tanker for hva man kan gjøre for å få Åråsen til å koke enda mer, så burde det være mulighet for det selv om man ikke er med i KFL.
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 487

            #25
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Åråsen er mer enn bare KFL feltet, så hvis folk vil komme på sånne møter og har tanker for hva man kan gjøre for å få Åråsen til å koke enda mer, så burde det være mulighet for det selv om man ikke er med i KFL.
            Den dagen tanter, onkler, besteforeldre eller barneforeldre går amok med sang, hopping og massivt flaggbruk på hele SS så skal jeg gladelig vaske hver eneste stol på åråsen med en tannbørste og eget spytt . PS! dette gjelder ikke hvis KFL blir så store att dem trenger hele SS for å få plass til alle medlemmene.

            Slik jeg har fått for meg så er tribunemøtene mest konsentrert seg om KFL-feltet da det er der ting skjer. Så enn så lenge så pr dagsdato så er det vel kun 2 ting som kan skje av liv på SS, nemlig: LILLESTRØM klapp klapp klapp og reise seg å klappe når KFL ber stadion om det.
            Last edited by Ranakanaris; 21.10.2009, 22:17.

            Kommentar

            • Ranakanaris
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 487

              #26
              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
              Såvidt jeg veit har man tilgang til feltet med medlemsskap i LSK? Eller har det skjedd forandringer som jeg ikke har fått med meg?
              Jeg har ikke sagt att man ikke har tilgang til feltet med medlemsskap i LSK, så den kan du ikke bruke mot meg.
              Last edited by iL; 22.10.2009, 10:12. Begrunnelse: fixa quote tag

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #27
                Opprinnelig skrevet av Maxim2
                Lurer bare på en liten ting.. Må man være medlem i KFL for og ha adgang på felt C under match ?? Jeg har bestilt billett til Brann kampen, på felt C! Men er ikke medlem av KFL!
                Du trenger ikke være medlem av Kfl eller Lsk ,det er ingen kontroll av medlemskap.Men oppfordrer deg til og melde deg inn i Kfl eller Lsk eller som meg begge.

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                  Så enn så lenge så pr dagsdato så er det vel kun 2 ting som kan skje av liv på SS, nemlig: LILLESTRØM klapp klapp klapp og reise seg å klappe når KFL ber stadion om det.
                  Liten korrigering her.

                  For det første har vi fått en lei gjeng øverst på felt P som bidrar med sang og ablegøyer. Plasseringen i seg selv er en genistrek, og fikk blant annet cred fra Lyn-folket sist hjemmematch.

                  Forøvrig har du en solid kjerne av sure gamlinger på SS, som bidrar med mer eller mindre velrettet kritikk mot trenerbenken, hets av motstandere og generelle utbrudd.

                  Ved spesielle anledninger hopper vi også.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • MobBoss
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 900

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                    Jeg har ikke sagt att man ikke har tilgang til feltet med medlemsskap i LSK, så den kan du ikke bruke mot meg.
                    Nei men du sa at de som ikke var medlemmer i kfl ikke hadde noe dem skulle sagt siden det er et felt for kfl. Så de som da er på feltet men er medlemmer i LSK driter du i da?

                    Invicta

                    Ingen er større en klubben

                    Kommentar

                    • Ranakanaris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 487

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av MobBoss
                      Nei men du sa at de som ikke var medlemmer i kfl ikke hadde noe dem skulle sagt siden det er et felt for kfl. Så de som da er på feltet men er medlemmer i LSK driter du i da?
                      Nei, jeg driter ikke oppi medlemmer av LSK, hvordan du klarer å lese det ut av hva jeg skriver er jaggu merkelig. Er selv medlem av LSK til info.

                      Kommentar

                      • MobBoss
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 900

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                        Hvis du ikke er medlem i KFL så har man strengt tatt veldig lite å si om hva som skal foregå på KFL-feltet. Dette feltet er det KFL som har opparbeidet seg retten til, ingen andre.
                        Ut i fra det som står der så tolker jeg at du kun bryr deg om hva kfl medlemmer mener om hvordan ting er på feltet. og ikke hva andre mener. Som da er LSK medlemmer

                        Invicta

                        Ingen er større en klubben

                        Kommentar

                        • Ranakanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 487

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av MobBoss
                          Ut i fra det som står der så tolker jeg at du kun bryr deg om hva kfl medlemmer mener om hvordan ting er på feltet. og ikke hva andre mener. Som da er LSK medlemmer
                          Det stemmer mer korrekt. Feltet ble nemlig oppretter for ett formål, nemlig ett sted der kanarifansen kan oppholde seg i kontrollerte former.

                          Jeg kan f.eks. ikke bestemme hva UFC skal gjøre oppi kroken sin da jeg ikke er med i gruppen. Vanskeligere var det ikke.

                          Kommentar

                          • MobBoss
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 900

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                            Det stemmer mer korrekt. Feltet ble nemlig oppretter for ett formål, nemlig ett sted der kanarifansen kan oppholde seg i kontrollerte former.

                            Jeg kan f.eks. ikke bestemme hva UFC skal gjøre oppi kroken sin da jeg ikke er med i gruppen. Vanskeligere var det ikke.
                            Men feltet er for LSK og kfl medlemmer og da blir vel det feil at du kun bryr det om hva den ene delen mener

                            Invicta

                            Ingen er større en klubben

                            Kommentar

                            • Ranakanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 487

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av MobBoss
                              Men feltet er for LSK og kfl medlemmer og da blir vel det feil at du kun bryr det om hva den ene delen mener
                              Er det greit om noen som ikke er "medlem" i UFC er med å bestemmer dagsorden til UFC?? Tror ikke det. For hvis vi kan så skal vi jaggu troppe opp må en av "møtene" deres og sørget for att alle problemer mellom KFL og UFC hadde ordnet seg.

                              Kommentar

                              • Håkon Henriksen
                                Administrator
                                • Nov 2003
                                • 6411

                                #35
                                UFC, må som KFL forholde seg til tribunereglementet, så det er ikke så mye annet de får gjort gitt...
                                Håkon Henriksen
                                -
                                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                -
                                ALT FOR FUGLA

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎