Var det bedre før?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #21
    Opprinnelig skrevet av Serbern
    Forberget er rævva, ååååh forberget er rævva. Forberget er rææææævva, åååååh foberget er rææævva!
    Bakberget hater forberget-sanger.
    Bakberget hater forberget-sanger.
    Bakberget hater forberget-sanger.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #22
      Er det ingen som har bilder fra denne fantastiske tiden.Har du det legg dem ut her .

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        #23
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Er det ingen som har bilder fra denne fantastiske tiden.Har du det legg dem ut her .
        Skal lete gjennom bildebunken i kjelleren i morgen.

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          #24
          Jeg vil si KFL hadde sitt høydepunk i 2007. Etter dette har det blitt mer og mer labert. Om det er pgr av dårlige resultater på banen eller ikke vet jeg ikke..

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #25
            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Jeg vil si KFL hadde sitt høydepunk i 2007. Etter dette har det blitt mer og mer labert. Om det er pgr av dårlige resultater på banen eller ikke vet jeg ikke..
            2 år i gjørma har sørga for det. :???:

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2869

              #26
              Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Har mista en del av interessen rundt fotball, spesielt engelsk dessverre men følger mye med allikevel. Før visste jeg hvor hver eneste spiller og når de var født nesten. Men interessen for LSK vil aldri gi seg, det er jeg helt sikker på! Fy faen som jeg elsker den klubben!
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                #27
                Til dere som har plass til et engelsk lag ved siden av lsk:I dag var jeg sammen med en kollega som alltid har holdt med ffk.Da jeg disser han så sier han:Bare ikke sleng dritt om Liverpool! Jeg tenker? Hva er det du sier? For en fjott!
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  #28
                  Man må jo holde med et lag som kan spille fotball og. Det kan ikke Norske lag. Å se norske lag på tv er som å se gamle episoder av hotel cæsar.

                  Kommentar

                  • skotten
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 1794

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av morten
                    Til dere som har plass til et engelsk lag ved siden av lsk:I dag var jeg sammen med en kollega som alltid har holdt med ffk.Da jeg disser han så sier han:Bare ikke sleng dritt om Liverpool! Jeg tenker? Hva er det du sier? For en fjott!
                    Fyren er vel representativ for ffk, mer enn han er for norsk fotball generelt. Ordet alltid kan med 999 promilles sjanse settes i massive ironihermetegn. Østfoldinger som holdt med Rosenborg på 90-tallet, holder med ffk i dag. 999 promille av de som går på Fredrikstad Stadion kan ikke en gang stave til ordet supporter. ffk-vimpel på terrassen eller i bakruta har blitt et motefenomen i hele Østfold i løpet av to-tre år. Har til og med hatt luringer som har spurt meg "om jeg ente ska bytte til Freksta siden jeg er fra Østfold". Der ligger nivået.

                    Varen blei levert i går, og jeg storkoser meg! Farvel, (og forhåpentligvis ikke på snarlig gjensyn) til tidenes klovneklubb - med tidenes klovnespeaker, tidenes plagiatsupportere, tidenes grisespillere og en av tidenes minst realitetsorienterte sikkerhetssjefer...

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                      Man må jo holde med et lag som kan spille fotball og. Det kan ikke Norske lag. Å se norske lag på tv er som å se gamle episoder av hotel cæsar.
                      Der har du akkurat beskrevet min drømme Lørdag. Først se noen gamle episoder av Cæsar før NRK fyrer opp en storkamp som f.eks Sandefjord - Viking!
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎