Homohets

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    #21
    Opprinnelig skrevet av xeR
    Hvorfor skal man ikke få være stolt av den man er? Skal negere bli litt mindre brune sånn at rasistene begynner å like dem? Kan ikke se noe poeng i at homofile skal rette seg etter homofober(idioter) sitt ønske for å få dem sin aksept.
    Er ikke det jeg sier... Er ikke snakk om å være mindre homo. Det jeg sier er at mange, men ikke alle, homser er veldig glad i å vise alle rundt seg hvor stolte de er av å være homo. Dette setter alle homofile i et dårligere lys. Jeg er heterofil, men jeg går ikke rundt på gata og viser alle hvor stolt jeg er av det for det.... Og det er ikke for å rette seg etter homofobene, men for å rette seg etter den vanlige mann i gata! Først da kan de oppnå aksept
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #22
      Man er den man er, uavhengig av seksuell legning. Det er gutter som er mer femi enn damer, damer som er mer butch enn mannen i gata, men det er heller ikke sikkert at personen er homofil av den grunn. Man må da kunne respektere folk for de dem er uansett.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13244

        #23
        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
        Er ikke det jeg sier... Er ikke snakk om å være mindre homo. Det jeg sier er at mange, men ikke alle, homser er veldig glad i å vise alle rundt seg hvor stolte de er av å være homo. Dette setter alle homofile i et dårligere lys. Jeg er heterofil, men jeg går ikke rundt på gata og viser alle hvor stolt jeg er av det for det.... Og det er ikke for å rette seg etter homofobene, men for å rette seg etter den vanlige mann i gata! Først da kan de oppnå aksept
        Merkeligste jeg har hørt. De fleste homsene jeg kjenner holder en helt normal profil. I tillegg er det enkelte av dem som er mer "mann" enn noen her inne noensinne vil bli - bl.a. veteraner fra utenlandsoperasjoner i forsvaret og offiserer. Svært få feminine fakter å se der, for å si det slik. Her tror jeg du må jobbe litt med dine motforestillinger, og ikke minst dine holdninger. Bare slik vil du oppnå aksept blant oss andre.

        Kommentar

        • wænk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 2244

          #24
          Opprinnelig skrevet av reka
          Merkeligste jeg har hørt. De fleste homsene jeg kjenner holder en helt normal profil. I tillegg er det enkelte av dem som er mer "mann" enn noen her inne noensinne vil bli - bl.a. veteraner fra utenlandsoperasjoner i forsvaret og offiserer. Svært få feminine fakter å se der, for å si det slik. Her tror jeg du må jobbe litt med dine motforestillinger, og ikke minst dine holdninger. Bare slik vil du oppnå aksept blant oss andre.

          Word. Jeg er mer macho enn noen, av de mange homsene og noen av de hetero gutta jeg kjenner, jeg elsker fotball, kan ikke kle meg for fem øre, leiligheten min ser ut som om den egentlig skulle være bebodd av en mann (Har jeg hørt, pga masse filmer, noen spillkonsoller, band hero og div).

          I en alder av straks 29, måtte jeg komme ut av skapet til min egen far, som heterofil og skryte av en ekstra fin gave jeg fikk av en fyr en bursdag
          Hvem veit om jeg bærer preg av at jeg så og si bare hadde guttevenner som liten, men jaggu er jeg ikke lesbisk bare fordi jeg er litt dårlig til å være feminin. Det har dog tatt seg opp med åra, men fortsatt tror mange av de jeg møter at jeg foretrekker samme kjønn.

          Who cares?? Jeg er meg, samme hva andre tror.
          If you're not living on the edge, you take up too much room!

          Kommentar

          • HolterKanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 1603

            #25
            Opprinnelig skrevet av reka
            Merkeligste jeg har hørt. De fleste homsene jeg kjenner holder en helt normal profil. I tillegg er det enkelte av dem som er mer "mann" enn noen her inne noensinne vil bli - bl.a. veteraner fra utenlandsoperasjoner i forsvaret og offiserer. Svært få feminine fakter å se der, for å si det slik. Her tror jeg du må jobbe litt med dine motforestillinger, og ikke minst dine holdninger. Bare slik vil du oppnå aksept blant oss andre.
            Godt svart... Har ikke sett på det på den måten før. Snakket vel egentlig bare av egne erfaringer og det burde jeg kanskje holdt meg for god til. Ikke alltid lett å se flere sider av en sak når man har satt seg opp en egen mening. Takk for saklig svar på innlegget. Skal jobbe med mitt eget syn i fremtiden.
            ***Større baller enn vett***

            Kommentar

            • morten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2156

              #26
              Opprinnelig skrevet av reka
              Merkeligste jeg har hørt. De fleste homsene jeg kjenner holder en helt normal profil. I tillegg er det enkelte av dem som er mer "mann" enn noen her inne noensinne vil bli - bl.a. veteraner fra utenlandsoperasjoner i forsvaret og offiserer. Svært få feminine fakter å se der, for å si det slik. Her tror jeg du må jobbe litt med dine motforestillinger, og ikke minst dine holdninger. Bare slik vil du oppnå aksept blant oss andre.
              Så disse fant hverandre på brakka de altså?
              Badekar
              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

              Kommentar

              • robbie
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Apr 2006
                • 168

                #27
                Opprinnelig skrevet av reka
                Merkeligste jeg har hørt. De fleste homsene jeg kjenner holder en helt normal profil. I tillegg er det enkelte av dem som er mer "mann" enn noen her inne noensinne vil bli - bl.a. veteraner fra utenlandsoperasjoner i forsvaret og offiserer. Svært få feminine fakter å se der, for å si det slik. Her tror jeg du må jobbe litt med dine motforestillinger, og ikke minst dine holdninger. Bare slik vil du oppnå aksept blant oss andre.
                Kremt!! Så fint at du kjenner alle her inne. Det er flere her inne som er veteran fra utlandsoperasjoner som er heterofile
                LengeLeveLsk

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #28
                  Hva i alle dager skyldes dette overdrevne fokuset på enkeltpersoners seksuelle legning?
                  Det eneste i denne verden som interesserer meg mindre en dét må antaglig være moter og trender.

                  Og da bare såvidt...
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13244

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av morten
                    Så disse fant hverandre på brakka de altså?
                    En kapteinløytnant hadde offiserskjæreste på en annen båt (dansk) faktisk

                    Opprinnelig skrevet av robbie
                    Det er flere her inne som er veteran fra utlandsoperasjoner som er heterofile
                    Ditto.

                    Du skjønner sikkert det lille stikket i siste setning -Hva om de som har fordommer mot homofile plutselig skulle befinne seg i en posisjon hvor de stadig måtte finne seg i å bli fortalt hvordan de skulle oppføre seg? At de måtte agere på en spesiell måte for å bli akseptert? Og derav at de ikke blir akseptert som den personen de faktisk er?

                    Kommentar

                    • morten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2156

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av reka
                      En kapteinløytnant hadde offiserskjæreste på en annen båt (dansk) faktisk



                      Ditto.

                      Du skjønner sikkert det lille stikket i siste setning -Hva om de som har fordommer mot homofile plutselig skulle befinne seg i en posisjon hvor de stadig måtte finne seg i å bli fortalt hvordan de skulle oppføre seg? At de måtte agere på en spesiell måte for å bli akseptert? Og derav at de ikke blir akseptert som den personen de faktisk er?
                      Jeg aksepterer de ikke pga deres infiltrering i Forsvaret og anonyme holdning.
                      Badekar
                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av morten
                        Jeg aksepterer de ikke pga deres infiltrering i Forsvaret og anonyme holdning.
                        Huh?
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1251

                          #32
                          Enig med alle jeg.

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #33
                            Jævla homo sapiens

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎