Brann-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KEBABavSVIN
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 594

    #21
    Det ble stille etter et halvt minutt. Det burde si det meste om at det ikke var tilsiktet å ødelegge minnemarkeringen, men at en rett og slett ikke hørte annonseringen fra speaker.
    Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #22
      Når man tråkker så til de grader i salaten bør man unnskylde seg, uansett om det var tilsiktet eller ei. Jeg vet med meg selv at jeg hadde vært ekstremt forbanna om jeg var Brann-supporter i dag (går).

      Kommentar

      • KFL109
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1958

        #23
        Opprinnelig skrevet av KFL109
        Tonys innlegg bekreftes av sikkerhetsansvarlig Frode Johansen. LSK-supporterne var midt i sang med tromme og flagg, og de var ikke klar over markeringa med en gang. Som alle så som fulgte TV-sendinga slutta tromming og flagging raskt, og det var stille på bortefeltet som på stadion ellers.

        Vi respekterer alltid minnemarkeringer!
        Jeg mener fortsatt at det ovenstående viser det som faktisk skjedde.

        Så vidt jeg har registrert har ikke media (ser bort fra diverse diskusjonsfora) nevnt episoden.

        For øvrig ble følgende melding vist på TV2 under "nachspielet":
        "Tromming og flagging under starten av minnemarkering på Brann stadion skyldes at speaker ikke ble hørt under sang. Med en gang vi ble klar over situasjonen deltok Kanari-Fansen. Vi har full respekt for sorgen over tapet av Bjarne Berg. Mvh. Vidar Evje, leder KFL."

        Unnskyldninger utover dette bidrar bare til å fokusere på en episode som var uforskyldt uheldig, men tar noen tak i det vil overstående melding bli referert.
        Vidar Evje

        Kommentar

        • nothingman
          Medlem
          Hoffnarr
          • May 2009
          • 47

          #24
          Opprinnelig skrevet av laco
          Ja det er kult å være visuell. La oss ha skjerf fremfor
          "gutte" pupper.

          Takker for kampen. Ok stemning fra dere utenom en j.... plagsom tromme.

          Ingen kan prøve seg med at dere ikke hørte at det skulle være 1 min
          stillhet. Det var snakk om det på høytalerene i ca 1 min før den begynte.
          Jeg satt 2 felt (ca 20 m) unna og hørte nesten ikke dere. Pga dlitt agro fra meg så måtte jeg finne meg en annen plass ifølge politiet. Sånn kan det gå

          På hele stadion så er stemningen som at dere hørte det, men ga fanen. Så
          ikveld gjør jeg som alle andre. La oss jakte en fugl.. La det være sagt at
          det i kveld ikke skal være trygt å gå i svart og gult i Bergen. For dere
          skal få kjenne det. Synd at det er vanlige jultre som for smake. Men sånn kan det gå
          like gjerne de som har holdt kjæft..

          Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, får ikke puste.......... Kos deg i adecco neste år, pusekatt. Smask!

          Kommentar

          • dalen
            Brannsupporter
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 391

            #25
            Vil bare legge til at jeg var tilskuer til situasjonen, og oppfattet det som at dere ikke hørte speaker grunnet trommingen. Dette ble raskt "korrigert". For dem som ikke så dere, men bare hørte lyden, skjønner jeg buingen, men for min del var det var lett å se at dere ikke hadde fått med dere situasjonen.
            If heartaches brought fame in love's crazy game,
            I'd be a legend in my time.
            If they gave gold statuettes for tears and regrets,
            I'd be a legend in my time.

            Johnny Cash - A Legend In My Time

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              #26
              Jævlig bra synging!

              Kommentar

              • laco
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Jun 2007
                • 5

                #27
                En uforbeholden unskyldning er av og til på sin plass!!

                At jeg i går kveld kom med direkte trusler om bank osv, kom etter et litt for stort inntak av flytende. Vil beklage overfor forumet og det er heller ikke likt meg å fremsette trusler.

                Tror også det ville ha blitt reagert sterkt fra deres side hvis dere hadde opplevd det igår, dog ikke i samme form som jeg ga uttrykk for igår. Men det er ingen unnskyldning.

                Når det kommer til det denne tråden handler om: Ok stemning fra dere igår fra der jeg satt, og + for pyro.

                Beklager uttalelsene mine igår og ønsker dere en fin nasjonaldag.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  Når man tråkker så til de grader i salaten bør man unnskylde seg, uansett om det var tilsiktet eller ei. Jeg vet med meg selv at jeg hadde vært ekstremt forbanna om jeg var Brann-supporter i dag (går).
                  Og de var ekstremt forbanna! Det var ikke mye pent som hagla inn på sms og på Facebook-sida mi i går kveld.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #29
                    Satt 15 meter bak KFL i går og kan bekrefte at selv for oss sittende var det vanskelig å høre hva som ble sagt på høytaleranlegger grunnet bra liv fra KFL før kampstart. Bra at sangen drepes, det jeg derimot synes er uspiselig er at når vi oppdager at vi har tråkka i salaten velger minst halve feltet å vise fingern til hele Brann stadion når de piper på oss. Vi burde ærlig talt ha forståelse for at når vi driter oss ut i en minnemarkering så er det på sin plass å putta henda i været og beklage, ikke vise fingern til hele stadion og synge "hater Bergen by". Bortsett fra det var stemninga variabel i går, en del gode lydtopper, bra trøkk i ny sang, en del dødperioder (naturlig nok, stor spenning knytta til det som skjer på banen). Synes også det var bra med folk!
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #30
                      var da fælt da, ok det ble litt feil da det ikke ble oppfatta hva som skjedde. Shit happens og get over it. Alle skjønner det var en misforståelse og at KFL ikke gjorde dette med vitende og vilje. Men det skal diskuteres i småbiter etterpå likevel, letteste er å legge saken død i stedet for å lage enda mere styr rundt dette.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • Seb.R
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 4159

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        var da fælt da, ok det ble litt feil da det ikke ble oppfatta hva som skjedde. Shit happens og get over it. Alle skjønner det var en misforståelse og at KFL ikke gjorde dette med vitende og vilje. Men det skal diskuteres i småbiter etterpå likevel, letteste er å legge saken død i stedet for å lage enda mere styr rundt dette.
                        Det viktigste nå er vel å opplyse andre om hva som faktisk skjedde.
                        www.sebastianramsland.com
                        www.twitter.com/sebramsland

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #32
                          Hvorfor er det så viktig å lulle seg inn i denne "sannheten" om at forholdet til søplebergenserne er så bra? De er noe forbanna pakk, og det er ufattelig at de tråkker rundt på Martins før kampene på Åråsen. Jeg ser ikke på de som noe bedre enn VIF og RBK supportere. Neste snarere tvert om! Aper og barter er i det minste mer opptatt av å støtte laget sitt. I Bergen er det bare sutring og piping.
                          Og de nekter jo å tro på forklaringen om at KFL ikke fikk med seg denne minnesmarkeringen. Hvorfor skulle plutselig KFL slutte å respektere slikt?
                          I tillegg er har man den evinnelige gnålingen om den slemme tromma. Vel, heller en tromme enn å pipe og sutre så jævlig!

                          Og om noen skulle lure på hva de mener om LSK supportere så er jo dette et bra pekepinn:


                          Kanarifansen er så talentløse at jeg ikke har ord for det. Ikke har de egne sanger, ikke har de tekst på sangene, ikke klarer de å lage stemning uten tromme og en forsanger som står med ryggen til kampen, og nå klarer de faen meg ikke engang å respektere ett minutts stillhet. De kan gjerne hevde at de ikke hørte at det skulle være ett minutts stillhet, men når samtlige spillere stiller seg opp på en linje etter både håndhilsing og opplesing av lagoppstillinger, burde det jo ringe en bjelle. Men de følger jo ikke med på det som skjer på banen under kampen, så da følger de i hvert fall ikke med på banen FØR kampen... Ellers var det jo 90 minutter med hopping og veiving med armene. Og dunk-dunk-dunk uten stopp. Jaggu tok de seg tid til å komme med et banner over hodene sine midt under kampen også. Som sagt: De driter jo i kampen.

                          Dra til helvete Bergen!

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            #33
                            Det siste jeg leste via linken din var en bergenser som mente kanarifansen "ikke hadde gjort dette med vilje." Hadde Åråsen proklamert ett minutts stillhet for en av våre store sponsorer og støttespillere, hadde det blitt tatt ille opp om bortefansen ikke respekterte det. Vi får finne oss i at de ikke tok det pent og beklage hendelsen. Noe annet ville vært dumt.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                              Det siste jeg leste via linken din var en bergenser som mente kanarifansen "ikke hadde gjort dette med vilje." Hadde Åråsen proklamert ett minutts stillhet for en av våre store sponsorer og støttespillere, hadde det blitt tatt ille opp om bortefansen ikke respekterte det. Vi får finne oss i at de ikke tok det pent og beklage hendelsen. Noe annet ville vært dumt.
                              Det er ikke bare denne episoden, men det evinnelige maset om hvordan VI velger å støtte laget vårt. Det samme oppgulpet hvert år fra disse idiotene over fjellene. Og når de fleste av dem faktisk ikke evner å ta imot en helt legitim forklaring på misforståelsen så sier det hva de mener om KFL. Hvorfor skal de da ses på som en gruppe supportere vi "har godt forhold til"? Det er bare piss. Møkkagjeng er hva dem er!

                              Kommentar

                              • Seb.R
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 4159

                                #35
                                Er bare nødt til å legge ut litt skryt til KFL for innsatsen i går.
                                Først og fremst, jeg stod ved spillerbenkene når minnesmarkeringen pågikk, og fra mitt ståsted var det heller ingen tvil om at KFL ikke fikk med seg hva som foregikk. Det stilnet også til slutt.

                                Nok om det.

                                Herlig oppmøte, sykt bra visuelt til tider. "Gi alt, stå på, LSK!" med hevet knyttneve i går er det beste jeg har sett visuelt fra KFL i år. Når jeg satt ved motsatt hjørne, altså lengst unna KFL på "selveste" Brann Stadion 16. mai, så hørte jeg dere til tider veldig godt. Jeg kunne til og med høre dere når Brannfansen sang/pep/bua/sutra

                                Vi er kanskje norges beste fans - på bortebane vel og merke.

                                Så litt ris til Bataljonen.
                                Ingen tvil om at de har valgt å kjøre en særdeles urovekkende dårlig form for tribunekultur. Vi snakker om noe som kan oppfattes som ironisk applaus/hyllest når Opdal klarer å holde sine utspark innenfor gressmatta - og umiddelbar piping/buing når ballen skytes utenfor, eller direkte til motspiller. Det var ikke rent skjeldent det skjedde heller. Vi snakker om unison piping på spillere som byttes ut, spillere som bommer på sjangser, spillere som spiller feilpasninger. Det er jo helt latterlig paradoksalt å lese om bergensere som krenker andres supporterkulturer, når man ser hvordan dere gjør det borti Bergen.

                                Helt sjukt faktisk at spillerne i det hele tatt setter pris på dere. Flaut er det.
                                www.sebastianramsland.com
                                www.twitter.com/sebramsland

                                Kommentar

                                • skotten
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 1794

                                  #36
                                  Respektløst er et ord som går igjen i denne tråden. Jeg vil sette fokus på en annen ting som er respektløst. At Brann på et nyrenovert stadion i 2010 kun har bautasdasser å tilby bortefansen, er for meg en total mangel på respekt!

                                  Kommentar

                                  • KrisB
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2008
                                    • 2923

                                    #37
                                    Hva sto det på banneret som kom opp i går ble det opp ned ellernoe?

                                    Kommentar

                                    • MartinRE
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2008
                                      • 738

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av KrisB
                                      Hva sto det på banneret som kom opp i går ble det opp ned ellernoe?
                                      Flytt tv2
                                      Ikke kampene | tror jeg.
                                      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                                        Flytt tv2
                                        Ikke kampene | tror jeg.
                                        Stemmer.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        • Baloo
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2006
                                          • 292

                                          #40
                                          Bilde?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎