LSK må bannlyse vuvuzelaer på Åråsen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #61
    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Også takk til Gud for å ha skapt BennyLem, og for å ha skjenket ham en ydmykhet og en jordnærhet som er til misunnelse for oss alle. Hyll, hyll!
    Det er best med et realistisk selvbilde, ingen tvil om det.

    Nå forventes det imidlertid ingen premie for riktig valg i denne saken, hverken for LSK eller undertegnede. Å forby vuvuzelaer er selvsagt en no-brainer. Ferdig-scoret, åpent mål osv. Likevel greit at noen liker i forkant, og driver debatten fremover. Forøvrig mye godt i argumentasjonen fra LSK også, og det er hyggelig at vi er på linje.

    Det utelukker derimot ikke at det er fullt mulig for folk å drite seg ut i denne saken. Både i samfunnet generelt, og på forumet spesielt. De vet selv hvem de er.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #62
      Lurer på hvor mange vuvuzelaer som måtte konfiskeres på Åråsen i helga, jeg. Mener fortsatt at du slår inn åpne dører, Benny :-)
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Tobben
        Jeg elsker å kjøre trikk
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2005
        • 1666

        #63
        Drit nå i om Lemmet har slått inn åpne dører eller ikke.

        Det blir det samme som at hvis jeg skal ha fest og jeg ikke ønsker at folk skal røyke i leiligheten. Da sier jeg ifra på forhånd slik at folk er klar over det sånn at det ikke skjer. Hadde jeg ikke sagt ifra så hadde garantert en eller annen luring fyrt opp en røyk.

        Kommentar

        • rulfi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2007
          • 982

          #64
          Sesongstart i England til helga, noen som tar med vuvuzela på stadion der, eller mange som banner dem.
          Old Trafford blir i hvertfall vuvuzelafritt, så da kan jeg legge igjen den hjemme.

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            #65
            Opprinnelig skrevet av rulfi
            Sesongstart i England til helga, noen som tar med vuvuzela på stadion der, eller mange som banner dem.
            Old Trafford blir i hvertfall vuvuzelafritt, så da kan jeg legge igjen den hjemme.
            Arsenal har heldigvis gjort det samme på Emirates, så jeg forventer 0 vuvu's når jeg stikker over neste helg!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎