Lillestrøm - Vålerenga Søndag kl 2000

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    Stemningstråd Lillestrøm - Vålerenga Søndag kl 2000

    Årets kamp ?

    Kun fire dager igjen.
    Vi har tapt tre på rad hjemme mot søpla. På tide og ta fort Åråsen tilbake mot bydelslaget.
    Dette er dagen for og gjenninnta tronen på tribunen og på banen.

    Nav er stengt på søndag, så det kommer nok endel klansskaller også.

    Gi alt ,,,,stå på ,,,, for L,,S,,K :twisted:
    Gi alt ,,,,stå på ,,,, for L,,S,,K :twisted:
    Gi alt ,,,,stå på ,,,, for L,,S,,K :twisted:
  • Bobbythabird
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2005
    • 115

    #2
    Alle pasienter til åråsen!

    Viktig å møte opp tidlig på feltet denne dagen, å sette grunnlaget allerede lenge før kampstart!!

    Her er det bare å synge seg hes!
    Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      Grugleder meg som en unge til denne kampen.

      "Dessverre" kommer feltet til å være stappfullt, noe som resulterer i mange gratispassasjerer. Da er det griseviktig at alle vi andre oppfordrer de som ikke synger til å delta. OG skulle vi komme bakpå resultatmessig, må vi for faen heve stemmen ennå mere.

      Viktig at aggressiviteten rundt synginga kommer tilbake. Det er til tider alt for slapp synging av folk. Nå må stemmene heves!!!

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1251

        #4
        To dager til årets kamp og ikke en kjeft som har noe på hjertet. Merkelig.
        Hvor er engasjemanget

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Opprinnelig skrevet av glasgow
          To dager til årets kamp og ikke en kjeft som har noe på hjertet. Merkelig.
          Hvor er engasjemanget
          Det er VM og sol og sommer!
          De som synger kommer uansett til å være der. De som ikke er interessert kommer ikke til å synge.

          Gjør din jobb å kjeft på sidemann hvis han ikke bidrar!

          Kommentar

          • Fugla- patriot83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2005
            • 1241

            #6
            Kom igjen psykopater, Ultraser, bønder og bøffelpakk!!!

            Opprinnelig skrevet av glasgow
            To dager til årets kamp og ikke en kjeft som har noe på hjertet. Merkelig.
            Hvor er engasjemanget
            Kom igjen 'a, for faen!!

            KFL og UFC - syng som faen så stemmen sprekker og du må hige etter mer pust allerede før de første førtifem minuttene er gått!

            Hopp til krampa tar deg!! Veiv med flagga så du får flere blemmer enn myggstikk!! Klapp som om du kliner til Fritzl!!!

            Sola i norsk fotball, Lillestrøm, skal møte dritten fra Oslo øst! De få og uhypa fra Flisbyen mot de mange og markedsføringsconnoisseure fra hovedstaden! Hvilken side står du på??

            Det er da faen meg den blå søpla som besøker fortet vårt, "Arbeiderklubben" som sviktet arbeidera (Les: Jordal IF), "den urbane bohemklubben" som stort sett består av majoritetssøkende og innflytta bønder.

            De har en hel hovedstad og Østlandets bønder til rådighet - vi har Flisbyen og 'Rike. De er "kule" - vi er "harry"!

            De har en innleid landslagsarena uten sjel og et pissluktene sotahjørne. Vi har Åråsen. Tommy-statuen. SteinmalerietSalige Åråsen!

            Deres største spiller gjennom tidene er en alkistrønder med Dumbo-ører av en klubbhore. Vår største spiller gjennom tidene er Flisbyens Tom Lund - himmelsk teknikk, lokal og trofast!!

            Jeg vil se spilleras skjorter være tilgrisa av gjørme, løse VIF-tenner og blod!!

            Klanen snakker om å sprenge seg sjøl for VIF. Vi er ikke partydrepere og sprenger også gjerne en blånisse til ære for VIF!!

            For Lillestrøm - byen, kulturen og klubben!!!

            Evig og for alltid!!!

            (Håper dette var nok engasjement. Hehe...

            Mvh
            KFL Felt C :twisted:
            -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
            Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

            En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #7
              Dette blir bra.!! Det kan rett og slett ikke bli noe annet, for nå har jeg satset alt på at dette går veien. Jeg har til og med invitert med meg de lokale engasupporterne for å se kamp i kveld.

              Forza fugla!
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #8
                kom litt sent inn på VG-live, var der noe TIFO?
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  virker som tv2 har mikka ned alt av tribuneliv i dag, dessverre. Hører hverken KFL eller klan no særlig...

                  Kommentar

                  • krisruds
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 839

                    #10
                    Tror jeg aldri har hørt eller sett KFL så dårlig noen gang som i dag. (etter 2004)
                    Klanen pisser på oss i 2x45min. Vi var best før kampstart, mm lite hjelper vel det.

                    Her må noe gjøres etter min mening.

                    Steg 1: flytte seg bak målet. Vi har kanskje Norges beste tribune når det gjelder å se kampen. Men den er helt latterlig når det gjelder å formiddlet lyd.

                    Steg 2: Mindre alkohol. ( Burde kanskje være steg 1)
                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #11
                      Frem til 60 var feltet og apene like sterke, etter det var det kun klansapene som var tilstede. I alle fall inntil feltet dro "er det alltid så stille over der" og "klanen er ræva" i selvironisk stiletter 80 min.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av krisruds
                        Tror jeg aldri har hørt eller sett KFL så dårlig noen gang som i dag. (etter 2004)
                        Klanen pisser på oss i 2x45min. Vi var best før kampstart, mm lite hjelper vel det.

                        Her må noe gjøres etter min mening.

                        Steg 1: flytte seg bak målet. Vi har kanskje Norges beste tribune når det gjelder å se kampen. Men den er helt latterlig når det gjelder å formiddlet lyd.

                        Steg 2: Mindre alkohol. ( Burde kanskje være steg 1)
                        Faen meg totalt uenig.Jeg har stått på feltet og blitt pissa på før.I dag beviser vi hvorfor mange mener vi er norges beste supportere. Sett bort ifra de som går så fort det er motgang så holder vi det gående. Ja klanen hørtes jo,men da leda de 4-0 borte mot oss.Skulle da faen meg bare mangle.
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av morten
                          Faen meg totalt uenig.Jeg har stått på feltet og blitt pissa på før.I dag beviser vi hvorfor mange mener vi er norges beste supportere. Sett bort ifra de som går så fort det er motgang så holder vi det gående. Ja klanen hørtes jo,men da leda de 4-0 borte mot oss.Skulle da faen meg bare mangle.
                          Ja, etter det blir 0-4 så var det faktisk mye mye bedre enn det var frem til 0-1.
                          Men var langt ifra bra. Det som overrasket meg mest var faktisk at jeg nesten ikke hørte tromma engang midt på motsatt side. Var mange rundt meg som kommenterte at det var stille. Folk lurte på om det var protest mot TV2 og NFF i dag (les mandagskamper). Men det var det vel ikke??

                          Nå er det på tide at KFL flytter seg bak mål, hvis vi ikke gjør det vil vi aldri noen gang synge ut bortefansen hvis de er mange. Ja vi kan synge mer og være mer aktive, men har ikke sjanse på lydnivå.
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • *46*

                            #14
                            Klans-aper og søppel bør i hvertfall feies av Strømmen Storsentertribuna og de andre sittetribunene. Få dem inn på feltet til bortsuporterene - det er reservert til søppel, missbrukere og avskumm. Helt klart en sikkerhetsrisiko. Et par stk med lav selvkontroll pga høye, breiale missbrukere, og man for trøbbel der oppe. Jeg klarer å styre meg, men vet ikke om alle klarer det etter hvert.... Det kommer stadig vekk noen meldinger.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av krisruds

                              Nå er det på tide at KFL flytter seg bak mål, hvis vi ikke gjør det vil vi aldri noen gang synge ut bortefansen hvis de er mange. Ja vi kan synge mer og være mer aktive, men har ikke sjanse på lydnivå.
                              feil, feil, feil.

                              Kortsiden er for lang, for smal og ikke bratt nok. Dessuten har den ikke sidevegger eller vegg bak. Mersteparten av lyden forsvinner. Plassen vi har nå er den beste vi kan få på åråsen. Bratt, kompakt og vegg på den ene siden. Eneste som burde vært gjort var å få gjort noe med taket. Den knekken gjør at mye av lyden slår ned på oss igjen istedet for å gå ut på banen.
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #16
                                Jeg stod på indre bane foran RB tribunen idag og min oppftning er at vi var klart best i første omgang, mens Klanen tok over i andre omgang når målene rant inn. Jevn tribunekamp etter min mening.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Jeg stod på indre bane foran RB tribunen idag og min oppftning er at vi var klart best i første omgang, mens Klanen tok over i andre omgang når målene rant inn. Jevn tribunekamp etter min mening.
                                  Stod også på indre bane med samme inntrykk.

                                  Før kamp pissa vi regelrett på klanen.
                                  I første omgang var vi hårfint best.
                                  I andre var Klanen best etter at målene kom, naturligvis.

                                  Fett med spontantifo i 2. omgang, til tross for brødhuene som selvfølgelig presterer å kaste fra seg konfettien øyeblikkelig.
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • Kristian
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 690

                                    #18
                                    Ja hva faen skjer med det? Jævla idioter...

                                    Kommentar

                                    • kingkong
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Jul 2009
                                      • 29

                                      #19
                                      Hva faen skjer med og ikke ha skikkelig tifo mot enga?
                                      Hva faen skjer med og tape 1-4på hjemmebane?
                                      Hva faen skjer med at klanen pisser på kfl i 2x45?
                                      forbanna søplelag! lever draktene deres imorra,dere fortjener faen meg ikke og ha de!
                                      jeg skammer meg faen meg over og være lillestrøm supporter nå!

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av kingkong
                                        Hva faen skjer med og ikke ha skikkelig tifo mot enga?
                                        Hva faen skjer med og tape 1-4på hjemmebane?
                                        Hva faen skjer med at klanen pisser på kfl i 2x45?
                                        forbanna søplelag! lever draktene deres imorra,dere fortjener faen meg ikke og ha de!
                                        jeg skammer meg faen meg over og være lillestrøm supporter nå!
                                        hva faen skjer med at du kaller deg supporter?
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎