Lillestrøm - Vålerenga Søndag kl 2000

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovfugl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 3672

    #41
    er vel film fra dette toget og tribunelivet??
    DØ FOR FUGLA!!!
    http://www.fluefiskebloggen.no
    LSK er min religion
    Ujah er min gud

    Kommentar

    • Kanarijenta
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 504

      #42
      Opprinnelig skrevet av 10.09.50
      Courtesy of rb.no bør iallfall ikke Vålerengen ha problemer med å identifisere enkeltpersoner som kan stilles til ansvar:

      Henrik Elvestad?
      Super Kanaris

      Kommentar

      • Jaren-kanari
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Mar 2004
        • 185

        #43
        Ingen vits i å pisse på oss selv etter denne da. Stemningen var bra i 1.omgang og vi ga ikke opp i 2. heller, til tross for elendig respons fra matta. Fram til baklengsene begynte å renne inn virket tribunekampen helt jevn. Selvfølgelig preger resultatene stemningen og at det ble som det ble. Kudos også til Søpla som stilte mannsterke og hadde bra lydtopper, og oppførte seg stort sett greit utafor stadion ut ifra det en kunne forvente fra deres side da. De er selvfølgelig gode når 2 -3000 av de mest ihuga stiller til bortematch og resultatene går deres vei.

        Også Kudos til Mr. Evje som oppfordret oss til å synge for klubben og ikke spillerene på slutten. Syns når alt kommer til alt at vi kom godt ut av dette stemningsmessig. Takk for innsatsen - gutter og jenter.....

        Forza Fugla !
        Jaren-kanari
        Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

        Kommentar

        • audun
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2005
          • 255

          #44
          Bilder fra toget kommer her:








          Vet at Seb filmet toget fra taket på Åråsen, og det jeg så av filmen var utrolig kult! Men vet ikke når/hvor det blir lagt ut.
          Kreativ Kanaris - Fotograf
          www.audunbraastad.com

          Kommentar

          • Felt C
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 776

            #45
            Opprinnelig skrevet av Zinke
            Til tross for at jeg mener at stemningen ikke var det beste jeg har hørt i denne kampen, synes 5 besøkende engelskmenn at stemningen på kampen, for ikke å snakke om toget og livet på martins, var helt sinnsyk. Som de sa "You must be bored when youre watching football in England".
            Hyggelig at folk utenlands fra er imponert over stemning.Selv om det ikke er så rart med tanke på hvor bedriten stemning det er i UK.Selv synes jeg det var meget slapt både på Republic og Martins igår.Jeg fryktet at dette ville gjenspeile seg på Åråsen,men dengang ei.Jeg var til tider imponert over stemninga og tenkte med glede tilbake på RL-årene.
            Selvsagt dabber det av etter scoringene,men selv da kommer et lyspunkt.Nemlig at alle gjenværende reiser seg for klubben.Litt dumt at den ble dratt en gang til,men det får gå.
            Syns ikke toget hadde allverdens av folk,men jævlig fett med all pyroen.Da får det gå at man hadde øresus en stund etterpå

            Tribunemessig var dette en opptur.All ære til KFL,UFC,LF og alle andre syngende LSK-fans!

            Kommentar

            • Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

              #46
              Helt enig med Felt C om at pyroen var fet men 2 ting må seriøst skjerpes inn på.

              1. Jeg synes ikke bangers skal slippes rett ned på bakken når man går bortover, eller kastes andre steder inne i toget. Er helt jævlig når de smeller rett ved beina dine. Kast de heller inn i buskene eller ut av toget.
              2. Folk må være litt mere forsiktig nå de fyrer opp bluss, jeg har hull i shortsen min etter en var litt "uheldig". Heldigvis merket jeg det ikke da det ikke er noe digg med bluss på låret.

              Ellers var det dritfett,bare litt mere forsiktig.
              Fotograf Kreativ Kanaris

              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

              Kommentar

              • audun
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2005
                • 255

                #47
                Opprinnelig skrevet av Superstefan
                Kast de heller inn i buskene eller ut av toget.
                Husk at det kan være folk utenfor toget også. Smalt en sånn en halvmeter fra meg da jeg gikk foran toget. Det peip godt i hodet etterpå.
                Kreativ Kanaris - Fotograf
                www.audunbraastad.com

                Kommentar

                • Felt C
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 776

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av audun
                  Husk at det kan være folk utenfor toget også. Smalt en sånn en halvmeter fra meg da jeg gikk foran toget. Det peip godt i hodet etterpå.
                  Det smalt bra,men det tåler jeg selv om det peip i ørene.
                  Skal være slik før en storkamp og det bidrar bare til å øke tenningsnivået for min del hvertfall.
                  Så flere nøytrale som fikk bangers rundt seg langs ruten og så ikke noe annet enn smil og latter etter at de skvatt litt med en gang.

                  Kommentar

                  • veiron
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6267

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Superstefan
                    1. Jeg synes ikke bangers skal slippes rett ned på bakken når man går bortover, eller kastes andre steder inne i toget. Er helt jævlig når de smeller rett ved beina dine. Kast de heller inn i buskene eller ut av toget.
                    2. Folk må være litt mere forsiktig nå de fyrer opp bluss, jeg har hull i shortsen min etter en var litt "uheldig". Heldigvis merket jeg det ikke da det ikke er noe digg med bluss på låret.
                    Og så hadde det vært veldig fint om folk kunne la være å dunke og slå løs på vinduene/taket på passerende biler. Dama og sønnen min var på vei hjem til Oslo etter middag hos foreldrene mine i Lillestrøm, og de opplevde nettopp dette. Hun synes det var ubehagelig og guttungen på 14 måneder ble ikke uventet redd.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #50
                      Enig at BANGERS kastinga var litt vill,jentungen min på 10 har brannsår bak kneet etter at det gikk av en 20cm bak henne dette kunne gått ille men gikk bra og hun syns det var litt tøft.. Ellers så er det jo litt opp til oss som går i toget og følge med også da..At det kommer biler inn i toget er jo for at politiet gjør en latterlig dårlig jobb med og sperre gatene.Jeg fikk egenhendig ca 10 biler til og snu eller vente til toget var gått forbi.Ja til flere tog og jeg skal ha BANGERS neste nyttårsaften.

                      Kommentar

                      • UltraFo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 800

                        #51
                        er en gyllen regel at man skal kaste bangers og diverse ut på sidene der det ikke er folk. Så trolig noen som glemte seg bort eller ikke tenkte seg om.. det er bagatell som er fikset til neste gang!



                        har enda litt å gå på:

                        Der Weg der HSV-Fans vom Bahnhof zum Stadion führt wie immer durch den Tunnel.Auch am 30.04.09 beim Uefa-Cup Halbfinal-Hinspiel war die Stimmung super!Wieder...
                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #52
                          Hva skjer med de idiotene som går før kampen er ferdig? Pinlig!

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Emil B
                            Hva skjer med de idiotene som går før kampen er ferdig? Pinlig!
                            De er tilskuere, ikke suportere.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Felt C
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 776

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              De er tilskuere, ikke suportere.

                              Jeg er ikke helt enig med deg.Jeg er enig i at man helst bør bli til kampen er over uansett hvor tungt det er.
                              Men er folk som syns det er så bittert og blir sååå forbanna på laget når det renner inn mål mot erkerivalen at de ikke orker å være der mer.
                              De orker rett og slett ikke så på apekattene i blått synge og hoppe.
                              De orker ikke å se LSK bli ydmyket på hjemmebane.
                              For min del er det ikke snakk om noe annet enn å bli å vise støtte til laget.
                              Men vi er ikke like og det betyr ikke at alle de som går ikke er supportere.

                              Kommentar

                              • *46*

                                #55
                                Enkelte kan ha litt selvinnsikt og forstår at de ikke ønsker å stå igjen sammen med en bråte missbrukere i full platauniform. Fy f*** så mange det var av dem på Strømmen Storsenter tribuna i går! Var vel noen av dem som fikk klare meldinger fra andre supportere. Har vel lest om en her inne som lappa til en så brillene føyk av gårde - håper dem ikke røyk, for da må de betales med skattepenga min og dine.

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Enkelte kan ha litt selvinnsikt og forstår at de ikke ønsker å stå igjen sammen med en bråte missbrukere i full platauniform. Fy f*** så mange det var av dem på Strømmen Storsenter tribuna i går! Var vel noen av dem som fikk klare meldinger fra andre supportere. Har vel lest om en her inne som lappa til en så brillene føyk av gårde - håper dem ikke røyk, for da må de betales med skattepenga min og dine.
                                  når det gjelder blånisser så var det en god del av dem på feltet på gamle hovedtribunen også nederst mot klanen.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    når det gjelder blånisser så var det en god del av dem på feltet på gamle hovedtribunen også nederst mot klanen.
                                    Jeg burde vel lagt merke til det, men hadde hodet begravd i mine hender alt for ofte i går når nissene jubla.

                                    Og ja, jeg var kampen ut. Går F*** ikke hjem før det er slutt og må gi spillera litt applaus uansett. Vise dem at vi støtter dem uansett.

                                    Kommentar

                                    • merch
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2007
                                      • 938

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Emil B
                                      Hva skjer med de idiotene som går før kampen er ferdig? Pinlig!
                                      Jeg gikk i går for første gang før kampslutt, gikk på 0-4 i 72min eller når det var. Til mitt forsvar så var det en spontanreaksjon da jeg var drit skuffa, sliten og kjei. Jeg drar på hver jævla kamp på østlandet bare jeg har tid og råd. Jeg kjører over 20mil en vei og passerer 25tunneler for å se mitt eLSKede lag! I går orka jeg ikke se ydmykelsen lengre etter å få 0-4. Det er ikke sånn jeg ønsker å opptre som supporter men i går ble det en gang slik.

                                      Men ikke fan om jeg er tilskuer av den grunn jeg er 100% supporter!
                                      Alltid uansett! Og jeg håper jeg aldri finner på å gå før kampslutt igjen!
                                      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        #59
                                        Kommer en film om et par-tre dager fra meg i forbindelse med min hoved/avslutningsoppgave på fotoskolen som jeg har valgt å ha om LSK.

                                        Filmet fra Åråsen-taket og nedover Alexander Kiellandsgt og ved tunnelen.

                                        Var ganske mektig å se nedover gata, selvom det selvfølgelig kunne vært langt flere folk i toget. Utrolig synd at begge storkampene hjemme (RBK & VIF) er så tidlig på året. Fuglatogene blir utrolig mye fetere ved mørkere kvelder.

                                        Legger ved et bilde av toget enn så lenge.


                                        Første del av hovedoppgaven kan dere se her:
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        • King_Raymond
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4987

                                          #60
                                          det kommer opp en stemningsfilm her om noen få strakser:

                                          UFC, ultras, kfl, lillestrøm sportsklubb, lsk, UFC05, UltrasFeltC, Lillestrøm
                                          Ultras Felt C Lillestrøm

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎