Synspunkter rundt stemningen på Åråsen 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Det er mange flere som burde gjort som dere og flyttet over når man føler det på den måten dere gjør istedenfor å bare bli stående på feltet uten å bidra (noe som det er mange som gjør nå for tiden).

    Jeg står på feltet for å synge for fugla. Jeg driter i om jeg går glipp av noen sekunder pga at et flagg er i veien. Når forsangerne ber meg synge så gjør jeg det. Når forsangerne ber meg hoppe så gjør jeg det. Jeg står på feltet og gir maks i 90 minutter for det er det jeg kan bidra med for LSK. Jeg har ikke penger til å støtte de økonomisk eller kunnskap til å hjelpe de fotballfaglig eller noen som helst andre ferdigheter som klubben har bruk for.

    Men å støtte fugla fra tribunen i 90 minutter er det jeg kan bidra med og det gjelder mange andre også og det burde være et kriterie for å få stå på feltet. Det er min mening hvertfall.
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #22
      Man kan fort si at alle grupper opplever et løft når den sportslige medgangen kommer ,men jeg husker godt 1-5 mot Brann i 2007. Det var ikke mange i 2009 og 2010 som har vært bedre enn den etter min mening.. De rolige periodene var ofte kun et par sekunder , godt trøkk og god variasjon.. Med unntak av Rivers of babylon ble dratt ut til 5-10minutter.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎