Hasle Løren - LSK2

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #21
    Opprinnelig skrevet av ulfpulf
    Til forskjell fra deg, vil PA ha respekt for sin måte å være supporter på, og vil ikke ha kjeft for at han/hun ikke synger, men nøler ikke med å skjelle ut min måte å være supporter på. Det provoserer meg en del. Jeg har mye mer sansen for din supporterfilosofi:

    Klubben har bruk for all støtte den kan få, jo ivrigere, desto bedre.

    Nå skal du ha i bakhodet at mailen jeg siterte i utganspunktet var til meg og ikke tenkt som et innlegg på forumet. Formuleringene var dermed beregnet på min bakgrunnskunnskap. Kjenner meg litt skyldig i misforståelser nå. Jeg kan ikke se at han skjeller ut din måte å være supporter på. Essensen jeg ville dra fram var:

    1. Det er skuffende at folk ikke ser sammenhengen mellom LSK2s mulige opprykk og A-laget og dermed ikke støtter andrelaget i en svært viktig kamp.

    2. Alle er ikke syngende supportere. Hvordan sørge for at alle får best mulig forhold på bortekamper og ikke føler at de må holde seg unna disse kampene fordi erkesupporterne skal ha alle inn i en boks. På hjemmekamper har de sitt eget sete, på bortekamper må man finne løsninger som passer for alle.

    Det du nok blir provosert av, ulfpulf, var en reaksjon på altfor fulle folk på bortekamper. Selv om både du og jeg tar noen øl, er vel ikke måten å være supporter på å rave i rennesteinen, så den var ikke myntet på noen av oss.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2504

      #22
      Opprinnelig skrevet av Stray Cat
      Nå skal du ha i bakhodet at mailen jeg siterte i utganspunktet var til meg og ikke tenkt som et innlegg på forumet. Formuleringene var dermed beregnet på min bakgrunnskunnskap. Kjenner meg litt skyldig i misforståelser nå. Jeg kan ikke se at han skjeller ut din måte å være supporter på. Essensen jeg ville dra fram var:

      1. Det er skuffende at folk ikke ser sammenhengen mellom LSK2s mulige opprykk og A-laget og dermed ikke støtter andrelaget i en svært viktig kamp.

      2. Alle er ikke syngende supportere. Hvordan sørge for at alle får best mulig forhold på bortekamper og ikke føler at de må holde seg unna disse kampene fordi erkesupporterne skal ha alle inn i en boks. På hjemmekamper har de sitt eget sete, på bortekamper må man finne løsninger som passer for alle.

      Det du nok blir provosert av, ulfpulf, var en reaksjon på altfor fulle folk på bortekamper. Selv om både du og jeg tar noen øl, er vel ikke måten å være supporter på å rave i rennesteinen, så den var ikke myntet på noen av oss.
      Det jeg ble provosert av var antydningen om at de (vi) som ikke var på Hasle/Løren-kampen ikke er ordentlige supportere.

      Du har selvsagt rett i at jeg ikke bør hisse meg sånn opp over noe som var skrevet som en privatmail, ikke et foruminnlegg. Beklager. Jeg har fått avreagert nå.

      Generelt mener jeg at alle supportere er verdifulle, både de som ikke synger, og de som ikke er på alle kamper.
      Jeg har ikke noen svar på punktene dine annet enn at det nok er like mange grunner til at folk ikke var på kvalikkampen som det er supportere. Det er mange ting som konkurrerer om tid og oppmerksomhet.

      Kommentar

      • Candyking
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Nov 2007
        • 28

        #23
        Hadde det vært enga 2 de hadde møtt, hadde jeg lett møtt opp.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #24
          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Det du nok blir provosert av, ulfpulf, var en reaksjon på altfor fulle folk på bortekamper. Selv om både du og jeg tar noen øl, er vel ikke måten å være supporter på å rave i rennesteinen, så den var ikke myntet på noen av oss.
          Uansett tåpelig å kalle oss "den såkalte fansen"!
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Tobben
            Jeg elsker å kjøre trikk
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2005
            • 1666

            #25
            Er kanskje ikke så rart at kampen ikke var så interresant selvom det var en kvalikkamp da det gikk rykter i forkant om at LSK ikke var noe interresert i å rykke opp pga de nye restriksjonene for 2. lag i 2. divisjon og reiseutgifter.

            Jeg var på kampen og det var som tidligere sagt en del kjente fjes der, og det var LSK supportere der selvom dem ikke hadde på seg skjerf. Det er ikke alle som pynter seg i gult fra topp til tå for hvert minste LSK relatert ting/arrangement.

            Kommentar

            • Lars2
              Medlem
              Møteplager
              • Jul 2009
              • 89

              #26
              Foreslår at KFL, som LSK, også begynner å "toppe laget", slik at vi sitter igjen med KFL 2 som kan gå på rekruttmatcher.
              "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎