Hva faen har skjedd med KFL?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Macho-Morten
    Ikke KFL-styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2687

    #21
    Opprinnelig skrevet av Tony
    Dette er for svakt Macho. Du må gå!
    Truer words never spoken!

    Kommentar

    • tonkro
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2009
      • 336

      #22
      Ja,hva har egentlig skjedd med KFL?

      Lurer faktisk på dette, prøver ikke å skape drama. Hvordan har det seg at Sarpsborg 08 selger 1100 flere sesongkort enn oss?? Var det en ting jeg trodde Kanarifansen ikke var, var det medgangssupportere! Støtte LSK i medgang OG motgang? Vel, når det kommer til stykket ser det ut som om dette bare er ord.

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #23
        Opprinnelig skrevet av tonkro
        Lurer faktisk på dette, prøver ikke å skape drama. Hvordan har det seg at Sarpsborg 08 selger 1100 flere sesongkort enn oss?? Var det en ting jeg trodde Kanarifansen ikke var, var det medgangssupportere! Støtte LSK i medgang OG motgang? Vel, når det kommer til stykket ser det ut som om dette bare er ord.
        Er ganske drøyt å kalle Kanari-Fansen for medgangssupportere bare fordi Sarpsborg 08 har solgt flere sesongkort enn oss... Har DU kjøpt sesongkort?

        Vent til sesongen og tribunekampene har begynt med å kalle oss medgangssupportere, for er det noe vi har bevist de siste åra er det vel nettopp at vi støtter laget i med OG motgang!
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #24
          Opprinnelig skrevet av tonkro
          Lurer faktisk på dette, prøver ikke å skape drama. Hvordan har det seg at Sarpsborg 08 selger 1100 flere sesongkort enn oss?? Var det en ting jeg trodde Kanarifansen ikke var, var det medgangssupportere! Støtte LSK i medgang OG motgang? Vel, når det kommer til stykket ser det ut som om dette bare er ord.
          Sykt at du mener alle som går på Åråsen er KFL medlemmer

          Det vil alltid være medgangssupportere. Også blant de stående. Men vi er alltid noen som er der uansett.

          Er du?

          Kommentar

          • tonkro
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2009
            • 336

            #25
            Var ikke egentlig ment som et angrep på KFL, heller LSK-supportere generelt, men syns dere seriøst ikke at det er spesielt at en "stor" klubb som LSK selger minst, eller nest minst, sesongkort??

            Vel,det gjør jeg. Og det er heller ingen tvil om at KFL er mindre nå enn for et par år siden.

            Nei,har ikke sesongkort foreløpig,men grunnen til det er at jeg bor i Australia. Ellers hadde jeg selvfølgelig hatt sesongkort. Hver gang jeg er hjemme er jeg på kamp hver søndag. Så jeg føler jeg bidrar så godt jeg kan.

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #26
              LSK har stortsett 3000-4000 som er der uansett. Og det sier seg selv at mange som liker å gå på kamp i ny og ne ikke kommer når man har spilt som man har gjort de siste sesonger. Da sitter demheller hjemme å ser kampen på tv.

              Alle lag har medgangssupportere. Og skjer det ikke noe spes i år, tror jeg dessverre flere faller av i år også

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎