enga-LSK Søndag 17.april 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #21
    Opprinnelig skrevet av Petter Ø
    Lurer på om det er laget av brennbart materiale. Kan noen ta ansvar og sjekke?
    Trur du kan koke det med vann og skyte det rett inn i åra faktisk.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      #22
      Alt brenner med bensin. Ta en kanne lik den man sprøyter ugress med, fyll den med bensin og gå løs på denne forferdelige forbrytelsen mot norges og oslos befolkning
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        #23
        Opprinnelig skrevet av Tony
        GJ: Fjern det stygge bildet fra dette forumet da!
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          #24
          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
          Alt brenner med bensin. Ta en kanne lik den man sprøyter ugress med, fyll den med bensin og gå løs på denne forferdelige forbrytelsen mot norges og oslos befolkning
          Kan ikke du ta en tur til Oslo så vi får litt nytte av lighterkastinga di?
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1251

            #25
            Opprinnelig skrevet av tony
            oppfordring:

            har du noen lsk relaterte bannere liggende hjemme, nye som gamle, ta dem med til søndag. De nederste radene blir det plassert ut et "seil", og dette er jo ikke i riktig farge. Så for å gjøre svingen mest mulig gul og svart, ta med alle bannere du/dere har og legg dem opp dette flotte "seilet"
            oppfordring 2

            oppfordrer klumpen til ikke og stå alt for tett sammen.
            ønsker også at noen drar igang på sidene da det er lettere og få med menigmann på disse oppgjørene som en nevnte tidligere i tråden. Har flere megafoner så bruk dem.

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #26
              Opprinnelig skrevet av glasgow
              oppfordring 2

              oppfordrer klumpen til ikke og stå alt for tett sammen.
              ønsker også at noen drar igang på sidene da det er lettere og få med menigmann på disse oppgjørene som en nevnte tidligere i tråden. Har flere megafoner så bruk dem.
              Oppfordring til tribunegruppa da!

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #27
                Det er rett og slett en kjennsgjerning at det er mange perifere tilskuerer i svingen vår på Ullevaal. Dersom alt går vår vei er folk ivrige på å være med, mens dersom det butter litt, så er de ditto ræva.

                Da er det bedre å samle de som har guts i midten, så lar vi tilskuerne seile sin egen sjø. Det verste er å måtte se de tause østertrynene rett foran meg. Der vil jeg se flagging, hopping og synging!
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #28
                  Gi meg styrke!!
                  Har akkurat oppdaget ay oppladinga til kampen blir famileselskap med en tidligere Vålerengaspiller. Det skal bli stemning, det.....
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Det er rett og slett en kjennsgjerning at det er mange perifere tilskuerer i svingen vår på Ullevaal. Dersom alt går vår vei er folk ivrige på å være med, mens dersom det butter litt, så er de ditto ræva.

                    Da er det bedre å samle de som har guts i midten, så lar vi tilskuerne seile sin egen sjø. Det verste er å måtte se de tause østertrynene rett foran meg. Der vil jeg se flagging, hopping og synging!
                    Kan kfl/ufc ta med like mange flagg som dere gjorde mot RBK? Ikke bare legg disse i midten, men ut over sidene også. Ser litt dumt ut på ullevaal bår bare midten har flagg Så får man bare håpe på at de bruker flaggene

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                      Kan kfl/ufc ta med like mange flagg som dere gjorde mot RBK? Ikke bare legg disse i midten, men ut over sidene også. Ser litt dumt ut på ullevaal bår bare midten har flagg Så får man bare håpe på at de bruker flaggene
                      DEt funker ikke å legge ut flagg og håpe at noen bruker dem. Det ser vi på Åråsen. Folk trenger å få det pusha på seg
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                        DEt funker ikke å legge ut flagg og håpe at noen bruker dem. Det ser vi på Åråsen. Folk trenger å få det pusha på seg
                        Men oddsen for at de blir brukt er større hvis de ligger der enn hvis de ikke ligger der... Skjønner at folk ikke bruker flagga når noen står og banner og skriker bak deg om at flagget må ned. Så man burde hvertfall legge ut flagg på de øverste radene. Tipper disse vil bli brukt.

                        Kommentar

                        • Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                          Men oddsen for at de blir brukt er større hvis de ligger der enn hvis de ikke ligger der... Skjønner at folk ikke bruker flagga når noen står og banner og skriker bak deg om at flagget må ned. Så man burde hvertfall legge ut flagg på de øverste radene. Tipper disse vil bli brukt.
                          Det beste er om noen tar ansvar for å dele de ut. Kanariz, foreslår at du tar en bunke med flagg, går rundt og sier "Her ta et flagg og bruk det ved pause i spillet eller når det er rolig på banen". Det er det eneste som funker, men noen må ta ansvar å gjøre det. Regner med at forsangerne, Tifogruppa og styret er opptatt med andre ting rett før kampstart. Jeg pleier å gjøre det noen ganger når jeg ikke filmer og det funker. Å slenge de ut mellom setene funker dårlig
                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av glasgow
                            oppfordring 2

                            oppfordrer klumpen til ikke og stå alt for tett sammen.
                            ønsker også at noen drar igang på sidene da det er lettere og få med menigmann på disse oppgjørene som en nevnte tidligere i tråden. Har flere megafoner så bruk dem.
                            Oppfordring til deg (og alle andre forsåvidt): Ta på deg jobben for et område selv. Alt hjelper og så mange som mulig må ta ansvar skal det bli fullt trøkk. Om ikke annet så sørg for at sidemannen er med
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

                              #34
                              Nå som vi er inne på flagg osv... Noen som veit om den store drakta lever ennå? Det blir sikkert et stort tomrom mellom vestbredden og kfl. Hadde vært deilig med den gode gamle drakta der :=)

                              Kommentar

                              • Felt C
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 776

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Det er rett og slett en kjennsgjerning at det er mange perifere tilskuerer i svingen vår på Ullevaal. Dersom alt går vår vei er folk ivrige på å være med, mens dersom det butter litt, så er de ditto ræva.

                                Da er det bedre å samle de som har guts i midten, så lar vi tilskuerne seile sin egen sjø. Det verste er å måtte se de tause østertrynene rett foran meg. Der vil jeg se flagging, hopping og synging!
                                Da har vi forskjellig oppfatning.Eller jeg har oppfatning,mens du har fasit ser jeg.Forskjell på menigmann og en kronisk verdensmester.
                                Et derby bør og skal være noe spesielt.Det er mer folk,mer hat,bedre stemning,mer nerve.Dette skaper den intense stemninga som gjør disse kampene så spesielle og for å få den magiske derbystemninga må alle involveres.Disse tilskuerne som ikke er like ivrige som overmenneskene i midten trenger et ørlite spark i ræva for å ta større del i stemninga.Med forsangere eller små grupper litt ute på sidene tror jeg det kunne hjulpet betraktelig selv om vi skulle havne under i målprotokollen.
                                Man må sikte litt høyere enn å få med de 200 elitesuppporterne skal man få magisk drag på søndag.Inkluder hele jævla svingen,få den til å koke,synge og hoppe for LSK.Har man klart det før klarer man det igjen.
                                Skulle det ikke funke er det bare for de utplasserte elitesupporterne og pile tilbake til midten med resten av overmenneskene og gi full gass.....

                                Så skal vi som ikke er supportere,men kun tilskuere stappe isen i kjeften og sette den feite ræva vår ned på setet igjen....

                                Kommentar

                                • rælingen kanaris
                                  Kaptein Reketråler
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2005
                                  • 1445

                                  #36
                                  Helt enig med felt c, synes ikke vi har noe å tape på å flytte noen "psykopater" ut på sidene for å få med folka der. Viss det ikke funker i det hele tatt er det jo bare å flytte tilbake til midten. For viss vi klarer å oppildne de på sidene skikkelig, og samtidig kanskje får en tidlig goal, så kommer det til å bli et mye mer magisk trøkk en det blir viss vi bare "gir faen" i de på sida. Er ikke umulig at de på sida faktisk har lyst til å lage litt liv, selv om de kanskje er mer opptatt av å se selve kampen en ultras og klumpen
                                  Custodes
                                  I med og motgang

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    #37
                                    Hvorfor skal vi flytte noen fra midten ut på siden for å få liv. Det finnes da godt med folk utpå siden som for få år siden dro igang liv som bare f. Dere som argumenterer for forsangere på siden i denne tråden er da like gode til å dra igang som noen fra klumpen eller ufc.
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #38
                                      Kjøp kraftigere megafon så hører hele feltet hva som blir sagt

                                      Men jeg er for 2 forsangerfelt. Vi har tre "forsangerfelt" på åråsen, og vi klarer å skape liv der, så hvorfor skulle det ikke gått på ullevaal? Bare å ta samme oppstilling som på Åråsen :=)

                                      Kommentar

                                      • Felt C
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2004
                                        • 776

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                        Hvorfor skal vi flytte noen fra midten ut på siden for å få liv. Det finnes da godt med folk utpå siden som for få år siden dro igang liv som bare f. Dere som argumenterer for forsangere på siden i denne tråden er da like gode til å dra igang som noen fra klumpen eller ufc.

                                        Hvorfor? for å få flere bidragsytere og et enda bedre drag.Et drag som er et derby verdig.
                                        Jeg føler at det å samle de mest ihuga på midten funker(funka) mot lyn,men i store oppgjør som dette må alle med ellers blir vi rævkjørt.
                                        Tror jeg.Dette kan organiseres ved å f.eks ta c-feltet på høyresiden og Råholt på venstresiden til å dra igang.Hjemmeklumpen og UFC kan fortsatt stå på midten.Men fordel flere utover feltet.

                                        Og for Ståles skyld,ha bedre øyekontakt og kommunikasjon med sidene og de bakover.

                                        Kommentar

                                        • O'bello
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Oct 2007
                                          • 72

                                          #40
                                          Hallo!?

                                          Er hevet over enhver tvil at områdene rundt klumpen trøkker bedre til hvis det står en pådriver der! Skjønner ikke at folk kan betvile detta. Men ja, skjønner at det kan oppleves som utakknemlig oppgave. Uansett: det hjelper.

                                          Jeg står aldri midt i klumpen på bortekampa, og veit av egen erfaring at det er bedre innsats fra periferien de gangen vi har en psyko i nærheten.

                                          Bjellesaueffekten er undervurdert!

                                          //HELP ME HELP YOU

                                          ***

                                          Mitt forslag er å ikke trekke ev. sideforsangere for langt ut, men heller flankere klumpen litt næremer enn det som har vært gjort på Ullevål tidligere. En hurraklump!
                                          Last edited by O'bello; 15.04.2011, 20:12. Begrunnelse: Kom på noe mer...
                                          Team Wenche Myhre

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎