LSK - Søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #41
    alle med vif drakt blir henvist til legea tribunen, er det fullt der blir de bortvist fra stadion.
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #42
      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      alle med vif drakt blir henvist til legea tribunen, er det fullt der blir de bortvist fra stadion.
      Samme med søplaskjerf og alt annet ræl de kan komme med?

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #43
        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Samme med søplaskjerf og alt annet ræl de kan komme med?
        alle vif-folk da, for å si det sånn....
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          #44
          Kunne bortvist de fra hele Lillestrøm sentrum spør du meg
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #45
            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            alle med vif drakt blir henvist til legea tribunen, er det fullt der blir de bortvist fra stadion.
            Håper dem gjennomfører det i år da

            Kommentar

            • *46*

              #46
              Opprinnelig skrevet av Tony
              Håper dem gjennomfører det i år da
              Enig med deg Tony. For i 2010 ble det ikke gjennomført. Var vel en her inne som fortalte at han ble latterligjort av søple-tilhenger på vei ut av stadion, noe som endte med at brillene til søple-tilhengeren fløy gjennom lufta (noe han selv angra på husker jeg). I mot vold, men slike elementer er bare med på å hauske opp stemmingen mer og da er det en fare for at det flyr en knyttet neve gjennom lufta - noe man må unngå.

              Håper vaktene har såpass baller at dem ber dem forlate sin plass og komme seg på Legea-tribuna hvis dem skulle finne på å sette seg noe annet sted. Samme i kampen mot RBK - var latterlig mange fra dem på SS i 2010.

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #47
                Grunnen for at jeg er skeptisk, er at dette har LSK sagt i mange mange mange år at sånn skal det være. Men jeg har fortsatt tilgode å se det bli gjennomført i praksis at 3 tribuner er LSK og vif kun får bak målet som tribune

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  #48
                  VIF har vel fått 1200 plasser bak målet og kun der? Bussene kommer ekstra tidlig pga varslet nitidig sikkerhetssjekk, så jeg kan ikke se at noen skulle ha interesse av å ha dem spredt rundt på tribunene. Det vil være en ekstra sikkerhetsrisiko.

                  Utfordringa er gjøkene fra Romerike i feile farger, som ønsker å sitte med venner på "nøytralt felt", noe jeg håper ikke eksisterer under denne kampen.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    #49
                    Er håpløst å gjennomføre. Folk kan komme sivilt og kjøpe billetter flere dager i forveien. Når de da dukker opp i engadrakt på kampdag kan de rett og slett ikke henvises til Legea. Det er vel visse lover og regler som omhandler slik behandling uten at jeg skal påstå jeg vet hvilke
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                      Er håpløst å gjennomføre. Folk kan komme sivilt og kjøpe billetter flere dager i forveien. Når de da dukker opp i engadrakt på kampdag kan de rett og slett ikke henvises til Legea. Det er vel visse lover og regler som omhandler slik behandling uten at jeg skal påstå jeg vet hvilke
                      De kan fint flyttes til bortefeltet uten at man bryter noen som helst lover eller regler
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        #51
                        fant denne- må dele:




                        Lørdag 7. mai – Tippeligaguiden



                        I dag presenter jeg en del objektive fakta og saklig analyse av Tippeligaen etter dagens match. Der Brann slo Vålerengen 2-0. På sistnevntes hjemmegress. Deilig ydmykende.
                        Bare så det er sagt: Jeg hater Brann. Men jeg hater Enga mer. Mye mer. Veldig mye mer. Uendelig mye mer. Som prestefrue skal en ikke hate. Men som prestefrue skal en også være ærlig.
                        Det var mine personlige utbrudd.
                        Her kommer de objektive fakta – ispedd en dose saklig analyse:
                        • Lillestrøm har scora flest mål – 19 i tallet. Ingen andre er i nærheten.
                        • Lillestrøm har toppscoreren – Ujah. Og andreplassen på toppscorerlista – Nosa.
                        • Lillestrøm har tre av fire på assist-toppen.
                        • Lillestrøm ble av Dagbladet spådd til å ende på direkte nedrykk etter sesongslutt. Jeg ler!
                        • Lillestrøm ligger på femteplass.
                        • Lillestrøm hadde liggi på andreplass, hadde det ikke vært for et usportslig, brutalt og straffbart overfall fra en ikke navngitt Fredrikstad-spiller på overtid i gårsdagens kamp. Overfallet var trolig et brudd på menneskerettighetskonvensjonen. Den europeiske.
                        • Vålerengen ligger på tiendeplass.
                        • Vålerengen har bare maktet å score fem ganger – på seks matcher.
                        • Vålerengen har negativ målforskjell. De har nemlig sluppet inn seks mål.
                        • Vålerengen har en av Tippeligaens feiteste budsjetter.
                        • Vålerengen ble av Dagbladet spådd som seriemestere. Jeg ler enda mer!
                        • Vålerengens spillere har en betydelig lavere IQ enn Lillestrøms stolte krigere.
                        • Vålerengens trener har en betydelig grad av inkompetanse. På de fleste områder i livet.
                        • Lillestrøms trener (øverst) er betydelig penere å se på enn Vålerengens trener (nederst, selvfølgelig).
                          Det ser alle. Uansett kjønn og alder. Og personlig livsførsel.
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          #52
                          Går rykter om at det var veldig trafikk ut mot Fetsund pga noen lettkledde damer i gult og svart....
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Går rykter om at det var veldig trafikk ut mot Fetsund pga noen lettkledde damer i gult og svart....
                            De var ikke på vei til trappa på Vålerenga kjerke, da? Lite harry!! Hadde dere hatt noe guts, så hadde dere stilt i boxer sjøl på veien.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • Jaren-kanari
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Mar 2004
                              • 185

                              #54
                              Rekordpåmelding på bussen fra Hadeland til søndag. Over 50 på bussen så langt. Vi kjører standsmessig buss som seg hør og bør med folk med odelsrett, - 68 seter (!). Så vi har fortsatt plass til noen til. Har du diger gard, eLSKer fugla og hater enga er du velkommen på bussen. Forza fugla !!!

                              Hilsen "Hadeland-kanaris"
                              ÆKTE BØNDER !!!
                              Jaren-kanari
                              Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                #55
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  De var ikke på vei til trappa på Vålerenga kjerke, da? Lite harry!! Hadde dere hatt noe guts, så hadde dere stilt i boxer sjøl på veien.
                                  Handler ikke om guts, handler om fine damer i lite LSK klær!
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                    Handler ikke om guts, handler om fine damer i lite LSK klær!
                                    Trodde det handla om fotball og derby, jeg, men der tok jeg feil.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454

                                      #58
                                      Det også såklart.. Men handler hvertfall ikke om dvaske menn i boxer
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13271

                                        #59
                                        Var visstnok noen klansap(inn)er som prøvde på det samme, men det var vanskelig å få plakatene inn og ut av bilene til horekundene.
                                        .

                                        Kommentar

                                        • Rønnern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6690

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Candyking
                                          Med den instillingen der syns jeg du bare kan gå ned fra capostolen.
                                          Det hadde nok UFC likt ja, men jeg kan trøste dere med at jeg kun svarer til KFL-styret og KFLs medlemmer.

                                          Opprinnelig skrevet av Candyking
                                          du får ikke med deg folk ved å fremstå som en negativ supporter som ikke har trua på verken medfans eller lag, en capo skal alltid være seriøs,streng og passe på at folk gjør som man ber om, og drite i hva som skjer på banen uansett resultat og spill.
                                          Negativ? Jeg er realist! På tide at folk begynner å ta ansvar for stemninga, ikke tro at de andre på tribunen eller capoen aleine fikser biffen. Jeg har ofte nok sett uttalelser på forumet om at det skal synges uansett, alle skal gi alt, synge dem tilbake til slummen osv. osv. Og når jeg ser at de samme folka er som tause østers på tribunen så fort det dukker opp litt motstand, blir jeg forbanna. Dette gjelder folk som står langt fra meg, men skuffende nok folk som også står ganske nærme meg på tribunen.

                                          På tide at en del folk nå begynner med hva man på engelsk kaller "practice what you preach"!
                                          På tide at en del folk nå går i seg sjæl og ikke forventer at stemninga kommer automagisk!
                                          På tide at en del folk nå innser at jobben på tribunen forplikter, uansett resultat!

                                          Å være supporter av Sportsklubben er ingen dans på roser, men en jobb hvor det forventes at man trøkker til! Kan ikke hvile på laurbær, men hele tida jobbe for å bli bedre.

                                          Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                          Fuck off sjæl. Jeg synger høyere enn deg. Jeg er gira som et lite helvete til denne kampen mens du gjør ditt ytterste for å dra ned det lille håp man har om bra stemning og trøkk.
                                          Det gjør du ikke og det veit du sjøl! Og dersom mine uttalelser er det som skal til for å dra ned håpet, vil jeg anbefale at du oppsøker noen som kan gjøre noe for å booste sjøltilliten din.

                                          Igjen, jeg utfordrer dere og da mener jeg ikke UFC, der er det stort sett bra trøkk, men den gjengse LSK-supporter om å motbevise meg.

                                          Ikke noe vil glede meg mer om jeg må stå duknakket på mandag og innrømme at jeg tok feil. At LSK-supportera pisse på apeberget selv om vi tapte kampen på banen!

                                          På tide å stå opp for tribunekulturen i Sportsklubben!
                                          Mvh Ronnie "The Runner"
                                          LSK for alltid

                                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎