LSK - Søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    #61
    De på feltet som har mer stemme igjen enn hes hvisking på mandag har ikke gjort jobben sin.
    LasseN

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #62
      Det ville ikke glede meg, Rønnern! Hva er det du driver med? Pisse på apeberget= bra! Tape på banen= ikke tema!
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #63
        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Det ville ikke glede meg, Rønnern! Hva er det du driver med? Pisse på apeberget= bra! Tape på banen= ikke tema!
        Det her er en stemningstråd, det er tribunekampen vi diskuterer her, ikke kampresultatet! Tribunekampen skal vinnes, uansett resultat!
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #64
          Hvorfor krangle på det han skriver? Du veit godt hva han mener...
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Candyking
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Nov 2007
            • 28

            #65
            Opprinnelig skrevet av Rønnern





            På tide at en del folk nå begynner med hva man på engelsk kaller "practice what you preach"!
            På tide at en del folk nå går i seg sjæl og ikke forventer at stemninga kommer automagisk!
            På tide at en del folk nå innser at jobben på tribunen forplikter, uansett resultat!

            Å være supporter av Sportsklubben er ingen dans på roser, men en jobb hvor det forventes at man trøkker til! Kan ikke hvile på laurbær, men hele tida jobbe for å bli bedre.






            På tide å stå opp for tribunekulturen i Sportsklubben!

            gode svar...når ting er som det er nå så er mitt tips til deg er å for eksempel "holde en tale" før kampen, feks ti min før kampen starter,få alle til å holde kjeft, og si det du skriver over,de som ikke synger kan bare gå fra feltet!! dette vil gire opp alle, og de som ikke synger så mye vil garantert bli mer gira!! De du ser som har skrevet ting og tang her som holder kjeft og står langt unna, se de rett i øya og skrik til dem =) du kan godt skrive så mye du vil her, men tror det vil være en mye bedre effekt å holde en motivasjontale til hele feltet før matchen..Det er alle sitt ansvar å synge og gi alt, men du som capo må sette standarden først!!
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              #66
              Beklager att jeg prøvde å være morsom. Uansett så er jeg enig i att disse søppla-supporterne bør bortvises til bortetribunen hvis dem dukker opp ett annet sted. Men LSK har bestemt att dette ikke er ett problem, da det enda ikke har vært alvorlige hendelser på grunn av dette. Så den eneste måten å få slutt på dette, er å lage ett helvete på tribunen hvis du for noen av disse "klovnene" rundt deg. Uansett så for du ha lykke til.

              Kommentar

              • VallerudKanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 308

                #67
                Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
                Rekordpåmelding på bussen fra Hadeland til søndag. Over 50 på bussen så langt. Vi kjører standsmessig buss som seg hør og bør med folk med odelsrett, - 68 seter (!). Så vi har fortsatt plass til noen til. Har du diger gard, eLSKer fugla og hater enga er du velkommen på bussen. Forza fugla !!!

                Hilsen "Hadeland-kanaris"
                ÆKTE BØNDER !!!
                Gardbrukera i Hakadal holder med bydelsklubben. He he he.
                Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

                Kommentar

                • rælingen kanaris
                  Kaptein Reketråler
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 1445

                  #68
                  Hadde ikke gjort noe om vi hadde fått tilbake det som jeg mener var det aller viktigste elementet i forhold til stemninga fra 05-07 ( i tillegg til bedre resultater, selvfølgelig), nemlig den interne kampen "gruppene" i mellom! Når man hørte at en annen gruppe sang høyere en din, så tok man seg faen på at man skulle trøkke til enda mer en de, sånn at man hele tida pushe hverandre til å synge høyere og høyere. Det var det som gjorde at stemninga fortsatt kunne være bra, selv på de rævva kampene vi tross alt hadde i denne perioden også. Hadde vært herlig å fått tilbake litt av det.

                  Jeg synes også det er på tide å få Ufc mer inn mot midten, gi opp Felt a litt, for øyeblikket. Bedre at de slappe " jeg gidder ikke synge, med mindre vi leder med 3 mål, og hoppe eller klappe gjør jeg ihvertfall ikke"-folka står der ute, istedet for å stå over klumpen, og i mellom klumpen og Ufc. Selv i glansdagene var det til tider utrolig tamt ytterst på felt a. Sto der et par ganger selv i den perioden, og det var stort sett bare "død-kjøtt" der. Da lot man Ytre felt a være ytre felt a i fred, og hadde en fantastisk gjeng inn mot felt b, leda av blant annet Per Arne. Derfra og ut til ytterst på felt c var det stort sett et herlig trykk, uansett. Så jeg håper vi kan få Ufc inn mot B, og skvise de slappe trynene ut der Ufc står nå.

                  Ser at den siste delen muligens skulle gått i en annen tråd, men det får så være...

                  EDIT: Glemte en ting... La nå for all del gammelt piss være gammelt piss nå. På tide å drite i de små forskjellene som er mellom oss, og virkelig konse om å finne ut av hva som er best for klubben. For det er den vi er der for, ikke for Ufc eller kfl sitt image... Vi er der for å støtte Fugla, alltid, uansett.
                  Custodes
                  I med og motgang

                  Kommentar

                  • Ferry
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Sep 2007
                    • 148

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Det hadde nok UFC likt ja, men jeg kan trøste dere med at jeg kun svarer til KFL-styret og KFLs medlemmer.



                    Negativ? Jeg er realist! På tide at folk begynner å ta ansvar for stemninga, ikke tro at de andre på tribunen eller capoen aleine fikser biffen. Jeg har ofte nok sett uttalelser på forumet om at det skal synges uansett, alle skal gi alt, synge dem tilbake til slummen osv. osv. Og når jeg ser at de samme folka er som tause østers på tribunen så fort det dukker opp litt motstand, blir jeg forbanna. Dette gjelder folk som står langt fra meg, men skuffende nok folk som også står ganske nærme meg på tribunen.

                    På tide at en del folk nå begynner med hva man på engelsk kaller "practice what you preach"!
                    På tide at en del folk nå går i seg sjæl og ikke forventer at stemninga kommer automagisk!
                    På tide at en del folk nå innser at jobben på tribunen forplikter, uansett resultat!

                    Å være supporter av Sportsklubben er ingen dans på roser, men en jobb hvor det forventes at man trøkker til! Kan ikke hvile på laurbær, men hele tida jobbe for å bli bedre.



                    Det gjør du ikke og det veit du sjøl! Og dersom mine uttalelser er det som skal til for å dra ned håpet, vil jeg anbefale at du oppsøker noen som kan gjøre noe for å booste sjøltilliten din.

                    Igjen, jeg utfordrer dere og da mener jeg ikke UFC, der er det stort sett bra trøkk, men den gjengse LSK-supporter om å motbevise meg.

                    Ikke noe vil glede meg mer om jeg må stå duknakket på mandag og innrømme at jeg tok feil. At LSK-supportera pisse på apeberget selv om vi tapte kampen på banen!

                    På tide å stå opp for tribunekulturen i Sportsklubben!
                    Er ikke du litt for gammel til og staa som Capo Ronnern?
                    AC/DC

                    Kommentar

                    • joacim
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2009
                      • 559

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Ferry
                      Er ikke du litt for gammel til og staa som Capo Ronnern?
                      Dagens dummeste...
                      Styremedlem 2016

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9390

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av joacim
                        Dagens dummeste...
                        Neida. Ronnie er fullstendig klar over sitt alderdomsforfall:


                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Jeg ser en nippel!!!!!!
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Damn, jeg begynner å bli gammel.... Overså den, så jeg måtte klikke meg tilbake til bildet!

                        Uff, dette lover ikke bra

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #72
                          Håper det blir en fet tifo på søndag, det har vært mangelvare i år.

                          Kommentar

                          • Simeone
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 761

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kanariz
                            Håper det blir en fet tifo på søndag, det har vært mangelvare i år.
                            Ja, det blir ofte sånn når folk ikke stiller opp...
                            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                            para gritarle a la FIFA:
                            ¡Que ellos son el gran ladrón!

                            Kommentar

                            • mr.sandass
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2005
                              • 972

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Det hadde nok UFC likt ja, men jeg kan trøste dere med at jeg kun svarer til KFL-styret og KFLs medlemmer.



                              Negativ? Jeg er realist! På tide at folk begynner å ta ansvar for stemninga, ikke tro at de andre på tribunen eller capoen aleine fikser biffen. Jeg har ofte nok sett uttalelser på forumet om at det skal synges uansett, alle skal gi alt, synge dem tilbake til slummen osv. osv. Og når jeg ser at de samme folka er som tause østers på tribunen så fort det dukker opp litt motstand, blir jeg forbanna. Dette gjelder folk som står langt fra meg, men skuffende nok folk som også står ganske nærme meg på tribunen.

                              På tide at en del folk nå begynner med hva man på engelsk kaller "practice what you preach"!
                              På tide at en del folk nå går i seg sjæl og ikke forventer at stemninga kommer automagisk!
                              På tide at en del folk nå innser at jobben på tribunen forplikter, uansett resultat!

                              Å være supporter av Sportsklubben er ingen dans på roser, men en jobb hvor det forventes at man trøkker til! Kan ikke hvile på laurbær, men hele tida jobbe for å bli bedre.



                              Det gjør du ikke og det veit du sjøl! Og dersom mine uttalelser er det som skal til for å dra ned håpet, vil jeg anbefale at du oppsøker noen som kan gjøre noe for å booste sjøltilliten din.

                              Igjen, jeg utfordrer dere og da mener jeg ikke UFC, der er det stort sett bra trøkk, men den gjengse LSK-supporter om å motbevise meg.

                              Ikke noe vil glede meg mer om jeg må stå duknakket på mandag og innrømme at jeg tok feil. At LSK-supportera pisse på apeberget selv om vi tapte kampen på banen!

                              På tide å stå opp for tribunekulturen i Sportsklubben!
                              Jo jeg synger høyere enn deg. Det veit du godt.
                              www.ultrasfeltc.net

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                Jo jeg synger høyere enn deg. Det veit du godt.
                                Og jeg høyere enn deg!

                                ahahah hvem har størst tiss nå?

                                faen ass, voks opp a folkens, kons om kampen, og gi alt!
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  #76
                                  Fy faen jeg hater Vålerenga!

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                                    Ja, det blir ofte sånn når folk ikke stiller opp...
                                    Jeg bare legger med quoten en gang til, for dette er så sant som det får an å få det!
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #78
                                      Personlig ble jeg først god og varm i sjela på vei hjem fra jobb i går. Pga avspassering, så var jeg for tidlig ute til de søte frøknene med plakater. Derimot hang det et par bannere på bygget til salmakeren på Åkrene.... "Espen hater #%&#" eller noe slikt. Da ble jeg glad, god og varm i sjela.

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #79
                                        Fredrikstad borte 2011 på Værste teater og beinkroksenter

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          #80
                                          Leser på @+%$# sitt forum at det går rykter om at 200 casuals skal møte opp på Åråsen for å lage kvalm. HA har europa møte på alnabru i helga, kan de ikke heller dra dit?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎