Ja til levende tribunekultur. Fansen reaksjon på utestengelsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #21
    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Kanskje greit å gå i dialog først fremfor å hyle og skrike om aksjon neste gang....
    Eller så kan det ha bidratt til at LSK snudde om fordi man gikk hardt ut? Det velger jeg å tro!

    Kommentar

    • Raskolnikov
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1452

      #22
      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Kanskje greit å gå i dialog først fremfor å hyle og skrike om aksjon neste gang....
      Det gjelder begge veier. Det er vel ikke første gang LSK går knallhardt ut med harde straffer for så å snu i ettertid. Hva er poenget med å gi straff den ene dagen for så å å kontakte de involverte dagen etter og gi en helt annen straff? Hadde vært litt mer logisk å kontakte de personene det gjelder først. Straffesaker pleier å ende med utmåling av straff, ikke begynne med det...
      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #23
        Opprinnelig skrevet av haavarl
        Som Kjernen/TT-medlem kunne det ikke falle meg inn å støtte KFL i denne saken. Hvis KFL aksepterer å ha et ansvar for alt som skjer på tribunene får dette være KFLs problem. Kjernen er ikke ansvarlige for hva supporterne gjør til enhver tid. Om noen av RBK-supporterne blusser, for eksempel, er det en privatsak mellom blusser og ordensmakt, pluss mellom klubb og forbund; Kjernen aksepterer ikke å bli stilt til ansvar for det. Det virker som om KFL på sin (deres) side aksepterer å ha ansvar for alt som gjøres av alle supportere på deres tribune, hjemme og borte. Da har dere laget et problem for dere selv. Det kan jeg på ingen måte sympatisere med.
        Ser den. Problemet her er jo at 2 styremedlemmer blir utestengt fordi klubben ikke har evnet å finne synderne. Men godt å få deres synspunkt i forhold til saken. Ha en fin kamp...
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9373

          #24
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          Kanskje greit å gå i dialog først fremfor å hyle og skrike om aksjon neste gang....
          Hehe. Er vel heller LSK som tok til fornuften. Med tanke på at det skulle aksjoneres++
          Det kan faktisk hende at de har sett litt på saken og har sett sin egen straffeutmåling for håpløs å være, med tanke på kjipe konsekvenser for dem selv... Dog kun spekulasjoner.

          Kommentar

          • MobBoss
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 900

            #25
            Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Kanskje greit å gå i dialog først fremfor å hyle og skrike om aksjon neste gang....
            Tror du virkelig dette hadde skjedd om man ikke hadde fyret seg opp?

            Invicta

            Ingen er større en klubben

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #26
              Opprinnelig skrevet av MobBoss
              Tror du virkelig dette hadde skjedd om man ikke hadde fyret seg opp?
              Ja, det gjør jeg faktisk. På tross av den rådende forumstemning har styret i LSK over tid vist seg som over middels oppegående mennesker. Mer enn hva jeg kan si om enkelte medsupportere.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

                #27
                VG om utestengelsene

                (VG Nett) Lillestrøm ville utestenge to supportere ut neste sesong for bruk av nødbluss, men har blitt enige med Kanari-fansen om redusert straff.
                ***Større baller enn vett***

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  #28
                  Jeg må bare legge inn denne her og... Her får man støtte helt ifra Istanbul!

                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎