hbk - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #41
    Opprinnelig skrevet av PA
    Jeg ser ikke helt hva du mener med pøbler i dette tilfelle ?
    At en blir tatt med narkotika ser ikke jeg på som en "pøbel".
    Og om du tenkte på filmen som var lagt med ? Så har ikke det med pøbelstrekker og gjøre. Dette er noe UFC/KFL gjør på utvalgte kamper.
    Greit nok at det ikke er "pøbel", men det er alikevel en uting.

    Han som ble bura for å fly på en hbk supporter, er han pøbel i dine øyne? Han har du glatt utelatt fra ditt svar.
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • kingkong
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Jul 2009
      • 29

      #42
      Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaattaaayaaa!

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #43
        Vi var 1000 mann i Hønefoss at en blir tatt for MISTANKE om narkobruk og en flyr på en meget provoserende Hønefoss supporter så syns jeg dette var veldig lite og skrike om... Greit at det var mye flatfyll men jeg hadde frykta mye mye verre en dette... Stor takk til Kfl og Ufc for eksemplarisk oppførsel og stor stemmning.....

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          #44
          Har en mistanke om at han ikke var den eneste med store pupiller i går
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • Johnny Sack
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jun 2007
            • 127

            #45
            Så kampen på TV i går. Må gi KFL/UFC og alle andre som var tilstede ros for fantastisk oppmøte og for å skape fantastisk ramme rundt kampen. Dette var en serieåpning mot det gråeste laget i TL, på den døveste arenaen i i TL. Alle fuglafans gjorde dette til en verdig premiere i vår toppdivisjon. Enkeltepisoder har det vært i alle år, men det store bildet vitner om engasjement rundt en klubb som har prestert RÆVA i snart 5 sesonger. DET er mye verdt det! Keep it up!

            Kommentar

            • Oddis
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 2744

              #46
              Opprinnelig skrevet av Johnny Sack
              Så kampen på TV i går. Må gi KFL/UFC og alle andre som var tilstede ros for fantastisk oppmøte og for å skape fantastisk ramme rundt kampen. Dette var en serieåpning mot det gråeste laget i TL, på den døveste arenaen i i TL. Alle fuglafans gjorde dette til en verdig premiere i vår toppdivisjon. Enkeltepisoder har det vært i alle år, men det store bildet vitner om engasjement rundt en klubb som har prestert RÆVA i snart 5 sesonger. DET er mye verdt det! Keep it up!
              Veldig enig. De oppmøtte LSK-supporterne sang ut HBK fansen til de grader, og det uten tak! Jeg er imponert!
              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #47
                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                Har en mistanke om at han ikke var den eneste med store pupiller i går
                Må jo være jævli kjipt å alltid fokusere på det negative? Leiter man, finner man noen små episoder i forbindelse med hver eneste match. Det så ikke særlig pent ut da et medlem av supporterklubben måtte hjelpes opp fra bakken og støttes videre mot stadion, nedspydd og dritings heller.

                Jeg velger å fokusere på at de aller aller fleste av de 1000+ Lillestrømsupporterne representerte byen og klubben på en meget god måte. Vi dominerte pubene, byen og stadion. Takk til alle som bidro!

                Peter Werni som capo!!
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • Petter Ø
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3008

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                  Må jo være jævli kjipt å alltid fokusere på det negative? Leiter man, finner man noen små episoder i forbindelse med hver eneste match. Det så ikke særlig pent ut da et medlem av supporterklubben måtte hjelpes opp fra bakken og støttes videre mot stadion, nedspydd og dritings heller.

                  Jeg velger å fokusere på at de aller aller fleste av de 1000+ Lillestrømsupporterne representerte byen og klubben på en meget god måte. Vi dominerte pubene, byen og stadion. Takk til alle som bidro!

                  Peter Werni som capo!!
                  Sant, typisk meg å kun fokusere på det negative. Det overskygga helt det at 1000+ møtte opp i Hønefoss i går. Dessuten var jo også en del folk fulle, så da var det tåpelig å nevne at andre var helt svarte i øya
                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                    Må jo være jævli kjipt å alltid fokusere på det negative? Leiter man, finner man noen små episoder i forbindelse med hver eneste match. Det så ikke særlig pent ut da et medlem av supporterklubben måtte hjelpes opp fra bakken og støttes videre mot stadion, nedspydd og dritings heller.

                    Jeg velger å fokusere på at de aller aller fleste av de 1000+ Lillestrømsupporterne representerte byen og klubben på en meget god måte. Vi dominerte pubene, byen og stadion. Takk til alle som bidro!

                    Peter Werni som capo!!
                    Hvorfor skal du dra frem at personen var fra supporterklubben? Ingen som har nevnt noen grupperinger her? For meg er det helt urelevant og...

                    Helt enig i at de aller aller fleste av over 1000 Kanaris oppførte seg eksemplarisk, STOR cred til de! Men syns samtidig at man ikke skal skyve unna det du kaller "små problemer", gjør man dette er jeg redd det vil være mer enn "små problemer" utover i sesongen....
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4376

                      #50
                      Værste tribunen jeg har stått på noen gang! Klin umulig å få til noe som helst. RBK hjemme, Odd borte og søpla hjemme i de tre neste bør kunne by på god stemning igjen!
                      ..................

                      Kommentar

                      • *46*

                        #51
                        Må bare skyte inn å si at Mamma på snart 60, oppførte seg eksemplarisk i går. Ikke noe tull fra den kanten!

                        Kommentar

                        • Tony
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4737

                          #52
                          Man kan si hva man vil om stemningen i går, men for spillerne så gjorde vi nok en utrolig god jobb. Dette varmer!

                          Sitat Jesper Westerberg:

                          Vill passa på att tacka alla fansen för ert stöd igår! Med den stämningen på bortaplan så kan jag inte vänta tills hemmapremiären på söndag!!!

                          Kommentar

                          • *46*

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Tony
                            Man kan si hva man vil om stemningen i går, men for spillerne så gjorde vi nok en utrolig god jobb. Dette varmer!
                            Satt på felt A og jeg må bare si at jeg synes stemningen var helt suveren til å være bortebane. Over 1 av 4 tilskuere der i går var (e)LSK'ere.

                            Var glissent på feltet til HBK... Skuffende dårlig oppmøte av de som kommer fra Hønefoss. Dem skal få ett tips av meg gratis - vent med å bygge ut neste langside! + for god kiosk og toalettfasiliteter på hovedtribuenen.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎