LSK - RBK, Åråsen 1. april

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13244

    #41
    PA-anlegget på Åråsen har jo ugudelig høy lydstyrke. Frykter at det kan bli enda verre enn på Lerkendal, der griseremjinga over PA-anlegget fullstendig raserer stemninga.

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #42
      Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
      Vinden må ha tatt mye av lyden i går. Ser endel trøndere mener vi var bedre de 2-3 siste gangene de var på Åråsen.
      Jeg satt på motsatt tribune, helt på midtstreken nede ved banen, og det må ha skjedd noe med lyden fra KFL feltet ja. For utifra hvordan dere følte det på feltet burde jeg hørt dere bedre på andre siden. I første omgang hørtes det dårlig, og jeg hørte dessverre trøndersvina mye bedre. Trøkket fra KFL ble mye bedre i 2. omgang, men fortsatt ikke fantastisk.
      Og visuelt var Kjernen veldig bra til tider, Kanarifansen ok. Det visuelle fra KFL var jo helt utrolig bra borte i Hønefoss.

      Håper å unngå kommentarer som "bidra sjøl" osv. Dette er bare ment som et objektivt innspill fra en person som fortsatt håper på best mulig tribuneliv på Åråsen, uavhengig i om jeg ikke alltid velger å stå på feltet lenger!
      Synes det er synd at plasseringen på feltet og utformingen på taket skal ødelegge så mye for lyden...

      Kommentar

      • Macho-Morten
        Ikke KFL-styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2687

        #43
        Det du sier, veiron, tyder på at Vestfold er inne på noe. For det er ikke noen sjanse for at Kjernen var bedre enn oss på søndag. Noe av det beste vi har hatt på hjemmebane på lang, lang tid. Ergerlig om værforholdene fucka det opp for resten av stadion.

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #44
          Det er forøvrig helt for jævlig å sitte på Åråsen når man spiller mot RBK og vif. På søndag var det flaks for enkelte trøndere og/eller meg at jeg har blitt sindigere med årene. Det er faenmeg bare i Norge man kan oppleve å sitte på tribunen på sin egen hjemmebane og høre motstandersupportere juble som rabiate rett foran seg og ved siden av. Og ikke minst høre "fy faen LSK er ræva!" og annen drit mot klubben/spillerne våre.
          Er tilbake på KFL feltet mot Søpla, det er helt klart!

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #45
            Opprinnelig skrevet av veiron
            Det er forøvrig helt for jævlig å sitte på Åråsen når man spiller mot RBK og vif. På søndag var det flaks for enkelte trøndere og/eller meg at jeg har blitt sindigere med årene. Det er faenmeg bare i Norge man kan oppleve å sitte på tribunen på sin egen hjemmebane og høre motstandersupportere juble som rabiate rett foran seg og ved siden av. Og ikke minst høre "fy faen LSK er ræva!" og annen drit mot klubben/spillerne våre.
            Er tilbake på KFL feltet mot Søpla, det er helt klart!
            Jeg tok det opp på medlemsmøte uten at man ble noe klokere av det. Skal det bli en stopp på det frykter jeg dessverre at det må skje en episode før noen tar tak i det for alvor.

            I midten på sittan er det en del sponsorer som har sesongkort og deler ut til motstanderfansen var vel det det endte med..

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #46
              Opprinnelig skrevet av reka
              PA-anlegget på Åråsen har jo ugudelig høy lydstyrke. Frykter at det kan bli enda verre enn på Lerkendal, der griseremjinga over PA-anlegget fullstendig raserer stemninga.
              Når man selv styrer de høyttalerne over feltet så kan man selvsagt styre lyden selv også.
              Om det høres jævlig ut på tv med at man hører forsangeren innimellom gir jeg beng i. Vi er der for å gi best mulig support til de på banen. Ikke til de som ser på hjemme

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9373

                #47
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Jeg tok det opp på medlemsmøte uten at man ble noe klokere av det. Skal det bli en stopp på det frykter jeg dessverre at det må skje en episode før noen tar tak i det for alvor.

                I midten på sittan er det en del sponsorer som har sesongkort og deler ut til motstanderfansen var vel det det endte med..
                Ble litt klokere. Det er "økonomisk riktig" å ha det sånn vi har det nå. Dvs. sponsora, som spytter inn frisk kapital, får litt "friheter" tilbake som takk for hjelpen.

                Kommentar

                • *46*

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Ble litt klokere. Det er "økonomisk riktig" å ha det sånn vi har det nå. Dvs. sponsora, som spytter inn frisk kapital, får litt "friheter" tilbake som takk for hjelpen.
                  Ingen skal fortelle meg at de nederste radene på felt M er for sponsorer. På søndag var jeg dessverre hjemme med influensa, men i 2011 var det en rekke rbk'ere der som fullt utstyr med drakt, flagg og guden vet hva de ikke hadde med seg. Slikt må det gå an å luke ut.

                  Satt på felt P (?) foran UFC (?) i 09 mot Stabæk (har tinitus enda ) og den familien i blå drakter som kom og satte seg der, ble pent flytta til bortefeltet. Slik må det bli mer av.

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Ingen skal fortelle meg at de nederste radene på felt M er for sponsorer. På søndag var jeg dessverre hjemme med influensa, men i 2011 var det en rekke rbk'ere der som fullt utstyr med drakt, flagg og guden vet hva de ikke hadde med seg. Slikt må det gå an å luke ut.

                    Satt på felt P (?) foran UFC (?) i 09 mot Stabæk (har tinitus enda ) og den familien i blå drakter som kom og satte seg der, ble pent flytta til bortefeltet. Slik må det bli mer av.
                    1. Det er de øverste radene som går som sponsorer. Foreslo evt. å bruke Felt J (det nærmest bortefeltet) som oppsamslingssted for bortesupportere med effekter. I Bergen funker det strålende med "ingen borteeffekter" policy på sittetribunene. Bør ikke være hokus pokus å få det til på Åråsen heller

                    2. Ja, var vel en grunn for at dem ble flytta da. Kanskje det burde bli en sitte/stående gjeng på M feltet slik at alle der blir flytta?

                    Kommentar

                    • Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                      Det du sier, veiron, tyder på at Vestfold er inne på noe. For det er ikke noen sjanse for at Kjernen var bedre enn oss på søndag. Noe av det beste vi har hatt på hjemmebane på lang, lang tid. Ergerlig om værforholdene fucka det opp for resten av stadion.
                      Helt enig.For oss som sitter på felt c var dette den beste stemninga på flere år.Jeg tror ikke jeg hørte RBK tydelig og godt en eneste gang.Dere pissa på bortefansen etter alle kunstens regler og det var så høyt at selv sittetribunen ble med og sang.Det er lenge siden har skjedd.All kred for søndagens stemning!

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Ingen skal fortelle meg at de nederste radene på felt M er for sponsorer. På søndag var jeg dessverre hjemme med influensa, men i 2011 var det en rekke rbk'ere der som fullt utstyr med drakt, flagg og guden vet hva de ikke hadde med seg. Slikt må det gå an å luke ut.
                        Det er nå en gang sånn at ikke alle i bedriften som sponser LSK holder med LSK...

                        Men jeg helt enig i at man bør holde av et felt for de med rbk dritt og andre lags dritt på felt J.
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180

                          #52


                          må bare si at denne filmen ble litt ødelagt da jeg mistet all lyden,så ble en collage i stedet.
                          Spessielt gikk jo dette utover de jeg filmet som opptredde.
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #53
                            Last edited by Tony; 06.04.2012, 10:51.

                            Kommentar

                            • bingolfs
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Apr 2006
                              • 36

                              #54
                              Sangdel av forumet

                              Opprinnelig skrevet av Dinho
                              Se sangdelen av forumet for vår nye sang som innføres hjemme mot RBK og borte mod ODD. "vi er LSK, gul og svart arme"!
                              Hvor finner jeg sangdelen av forumet? Stod på feltet mot bartene, hørte det ble dratt i gang en ny sang (i hvert fall for meg) hadde lyst til å synge med men klarte ikke å oppfatte teksten. Finnes det virkelig en sangdel her hvor det er mulig å få lest gjennom tekstene på forhånd?

                              Kommentar

                              • Bentengen
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Aug 2010
                                • 38

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av bingolfs
                                Hvor finner jeg sangdelen av forumet? Stod på feltet mot bartene, hørte det ble dratt i gang en ny sang (i hvert fall for meg) hadde lyst til å synge med men klarte ikke å oppfatte teksten. Finnes det virkelig en sangdel her hvor det er mulig å få lest gjennom tekstene på forhånd?

                                Kommentar

                                • Petter Ø
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3008

                                  #56
                                  Etter å ha sett igjennom en del opptak viser det seg at vi har mye å gå på. Toppnivået var bra, men resten på det jevne. Ingen av de nyere sangene trykket. Her må det massiv kampanje til før søpla hjemme hvis vi ikke skal bli pissa på. Nå er det på tide med flyers ved oppgangene med noen få velvalgte ord og tekster til de nye sanga. Alle må bidra skal det bli noe saker, ikke bare rundt forsangerfeltene
                                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1251

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                    Etter å ha sett igjennom en del opptak viser det seg at vi har mye å gå på. Toppnivået var bra, men resten på det jevne. Ingen av de nyere sangene trykket.
                                    Kanskje kjøre på det trygge mot vif. Sanger som er skikkelig innøvd. Og heller satse på det visuelle uttrykket. Som hopping/ klapping etc på de sangene "alle " kan.

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av glasgow
                                      Kanskje kjøre på det trygge mot vif. Sanger som er skikkelig innøvd. Og heller satse på det visuelle uttrykket. Som hopping/ klapping etc på de sangene "alle " kan.
                                      Hvis man ser tilbake på de kampene som har vært store stemningsmessig så har de stort sett inneholdt gjennombruddet til de sangene vi har idag
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • haterenga
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Dec 2011
                                        • 7

                                        #59
                                        Herlig stemning mot RBK. Imponerende hva Felt C fikk til syns jeg.. Veldig fornøyd og Dansken gjorde en meget solid jobb.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎