Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl. 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    #41
    Tenkte skrive dette i kamptraaden men foeler det passer bedre her. Vaert 2 uker i den Dominikanske Republikk med en hel gjeng fra Lillestrom og omegn, satsa paa aa see fugla matchene fra huset vi leide men siden internetten der hadde ISDN hastighet maatte vi improvisere. Vi dro aa saa Barca-Milan matchen paa en pub der nede, hvor vi ble kjent med eieren, en Canadier som hadde starta pub der med dama, vi overtalte han til aa aapne baren sin for oss klokka halv 10 paa morgenen saa vi kunne streame Odd-LSK kampen paa han sin internett aa see den paa han sin storskjerm. Siden vi var 16 stk og lovte aa drekke mye gikk han med paa det. Resultatet ble en spennende erfaring, eneste som manglet var LSK seieren, som naturlig nok gav en demper paa stemninga paa oss mest hardhauste fans, men totalt sett var det jaevlig artig. Sitter paa flyplassen i Zurich naa, men skal slenge opp noen bilder naar jeg er hjemme. Donerte LSK skjerfet saa eieren kunne henge det i baren sin.

    Naa har jeg ordna meg tidlig fri paa sondag saa jeg kan komme aa synge meg hes mot sopla.

    Forza Fugla!
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎