LSK - Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    Stemningstråd LSK - Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrann

    18Kamper på rad uten seier, 7 kamper, 4 poeng ,0 seire. Nå er det på tide at vi endelig får den jævla seieren vi har ventet på i over 9måneder. Lillestrøm mot Brann på Åråsen under flomlys klokken 20:00, Feltet skal fylles helt fult og det skal trøkkes til fra start!

    - Vi anbefaler alle å komme opp på stadion en time før match, det vil si for dere IQ bremser 19:00!

    På felt b rundt rønnern SKAL det bli årsbeste, alle som ønsker å bidra ekstra er hjertelig velkommen ned på felt b, her skal det flagges mer, hoppes oftere, være forsangerens lakeier, syng høyt for fugla for faen!

    Etter godset sist må alle som en gå i seg å gi alt på tribunen!


    Daukjøtt Felt C
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    #2
    get the *£@ up and rub on'em tiddeez! så jævliiii klarrrr for nakne overkropper på feltet igjen! 4-0 til fugla og betongorgasme 'ere we cum!
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #3
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        Klumpen <3

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #5
          Opprinnelig skrevet av Petter Ø
          w00t?
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • vEgz
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2006
            • 130

            #6
            Hva er status på spredning av forsangere? Var det ikke noe snakk om dette etter Godset-matchen? Øvre felt B og C, pluss generelt skillet mellom A og B, trenger bedring fra sist hjemme. Vi stiller hvertfall mannssterke opp for å gjøre vårt på B.

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #7
              Opprinnelig skrevet av Skinke
              w00t?
              RRRRRRRR

              Regner med du egentlig mente "takk for bidraget ditt til denne stemningstråden"

              Baklager
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                #8
                Opprinnelig skrevet av vEgz
                Hva er status på spredning av forsangere? Var det ikke noe snakk om dette etter Godset-matchen? Øvre felt B og C, pluss generelt skillet mellom A og B, trenger bedring fra sist hjemme. Vi stiller hvertfall mannssterke opp for å gjøre vårt på B.
                Trur det blir så lite folk i dag at vi sipper å tenke på det

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  #9
                  Frysninger av blø for drakta etter 0-2! den trykka, og det sku bare mangle.
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2869

                    #10
                    Jaaaaaaaaaaa!!!! Nå gutta, må vi ikke sleppe oss nedpå. Var sikker på at Bjørn skulle bomme der. Jeg rekker ikke poste det engang før det skjer. Sett igjen skoa deres på vei inn i garderoben og ikke kom ut for å hente dem igjen. Møkkamenn
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • FUGlinho
                      KFL styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2454

                      #11
                      ekstremt kjipt at folk velger og kutte sangen for å pipe på brann keeperen. Spesielt i den situasjonen klubben er i nå!
                      Kim
                      Styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2504

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                        ekstremt kjipt at folk velger og kutte sangen for å pipe på brann keeperen. Spesielt i den situasjonen klubben er i nå!
                        Jeg er uenig.

                        Når det er så frustrerende som i går, trenger folk å få ut sinnet for å bli med på sangene. Hvis ikke, blir alle stående å småputre og diskutere seg imellom, og synginga smuldrer opp. Jeg tror det hadde blitt mer samlet støtte til laget hvis det hadde vært mer organisert aggresjon.

                        Situasjonen jeg spesielt reagerte på, var da Grorud dyttet ned Erling Knudtzon, på akkurat samme måte som han dyttet ned Andersson etterpå - da han fikk straffe. Grorud gikk rett i kroppen på Knudtzon, uten å prøve på ballen, og det skullle vært et klart frispark og minst gult kort.
                        Da er det ekstremt dårlig timing å starte en ny sang, mens alle på tribunen skriker ut av sinne.
                        "Dommerjævel!" skulle ha kommet da, ikke i angrepet etter. Da hadde også synginga blitt bedre etterpå.

                        Kommentar

                        • MoBee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 958

                          #13
                          Alle reaksjoner på kampen sådan syns jeg er ok. Det jeg ikke syns er ok er den forbanna pipinga på eget lag....

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9382

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                            Jeg er uenig.

                            Når det er så frustrerende som i går, trenger folk å få ut sinnet for å bli med på sangene. Hvis ikke, blir alle stående å småputre og diskutere seg imellom, og synginga smuldrer opp. Jeg tror det hadde blitt mer samlet støtte til laget hvis det hadde vært mer organisert aggresjon.

                            Situasjonen jeg spesielt reagerte på, var da Grorud dyttet ned Erling Knudtzon, på akkurat samme måte som han dyttet ned Andersson etterpå - da han fikk straffe. Grorud gikk rett i kroppen på Knudtzon, uten å prøve på ballen, og det skullle vært et klart frispark og minst gult kort.
                            Da er det ekstremt dårlig timing å starte en ny sang, mens alle på tribunen skriker ut av sinne.
                            "Dommerjævel!" skulle ha kommet da, ikke i angrepet etter. Da hadde også synginga blitt bedre etterpå.
                            Tommel for alt, bortsett EK-greiene. Fjompen faller altfor lett.

                            Kommentar

                            • Superstefan
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 2180

                              #15
                              Hvorfor var det brannfans på Martins i går? kjente at det irriterte meg grenseløst
                              Fotograf Kreativ Kanaris

                              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                Hvorfor var det brannfans på Martins i går? kjente at det irriterte meg grenseløst
                                Vi er velkomne hos dem, dem er velkomne hos oss. Har vel alltid vært sånn

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  #17
                                  Jeg begynner å bli litt lei av den salige, "vi skal synge og holde det gående uansett hva" holdningen som er på feltet i kamper som denne. JA, vis skal støtte gutta i både med- og motgang, MEN det vi opplever mot Brann kvalifiserer ikke til å kunne kalles motgang. Motgang er når man prøver så hardt man kan, men ikke lykkes. Det vi var vitne til i går var ikke motgang, det var ren, skjær mangel på respekt for lillestrøm Sportsklubb og DET gidder jeg faen ikke stå og hylle. Det er faen meg på tide at vi, som den viktigste inspirasjonskilden til spillerne, viser at vi er misfornøyd. Andre lags supportere møter opp på trening og ytrer misnøye, krever at spillerne leverer inn draktene, eller holder kjeft på tribunen for å vise at sånne holdninger ikke er greit. Hva gjør vi? Jo, den harde kjernen i kfl insisterer på å fortsette med de samme jævla eviggående sangene hvor man bare hører en svak summing, akkompanert av *dunk* *dunk* *dunk*.

                                  Jeg fikk nesten ståtiss under "blø for drakta* igår og DET var deilig å se Knudtzon ta et kjapt blikk opp mot oss, for så å bøye hodet i skam. 10 minutter etterpå hadde vi putta 2 mål!

                                  Hvis det ikke uttrykkes TYDELIG at detta ikke holder snart, så gidder jeg faen ikke komme på kamp lenger. Toppet seg da en gjeng på sittan til høyre for feltet spurte hva i helvete vi stod å gaula gladlåter for.
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • Dandy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 346

                                    #18
                                    Fy faen jeg er så enig!
                                    UFC 05!

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                      Jeg begynner å bli litt lei av den salige, "vi skal synge og holde det gående uansett hva" holdningen som er på feltet i kamper som denne. JA, vis skal støtte gutta i både med- og motgang, MEN det vi opplever mot Brann kvalifiserer ikke til å kunne kalles motgang. Motgang er når man prøver så hardt man kan, men ikke lykkes. Det vi var vitne til i går var ikke motgang, det var ren, skjær mangel på respekt for lillestrøm Sportsklubb og DET gidder jeg faen ikke stå og hylle. Det er faen meg på tide at vi, som den viktigste inspirasjonskilden til spillerne, viser at vi er misfornøyd. Andre lags supportere møter opp på trening og ytrer misnøye, krever at spillerne leverer inn draktene, eller holder kjeft på tribunen for å vise at sånne holdninger ikke er greit. Hva gjør vi? Jo, den harde kjernen i kfl insisterer på å fortsette med de samme jævla eviggående sangene hvor man bare hører en svak summing, akkompanert av *dunk* *dunk* *dunk*.

                                      Jeg fikk nesten ståtiss under "blø for drakta* igår og DET var deilig å se Knudtzon ta et kjapt blikk opp mot oss, for så å bøye hodet i skam. 10 minutter etterpå hadde vi putta 2 mål!

                                      Hvis det ikke uttrykkes TYDELIG at detta ikke holder snart, så gidder jeg faen ikke komme på kamp lenger. Toppet seg da en gjeng på sittan til høyre for feltet spurte hva i helvete vi stod å gaula gladlåter for.
                                      Beste innlegget her på lenge!!

                                      Sjokket i går har gått over. Nå er jeg kun mektig forbanna med alt som har med LSK å gjøre.
                                      Om ikke spillera ofrer noe som helst, så gidder faen ikke jeg mer heller.
                                      Dette er lavmål over alle lavmål.

                                      FY FAEN!!!

                                      Kommentar

                                      • UltraFo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 800

                                        #20
                                        Det er lenge siden jeg har vært så skuffa og så langt nede pga Fugla! Og det skal MYE til! I går gir vi alt på tribunen, og med tanke på at vi ikke har vunnet siden starten av august ifjor så var stemninga til tider drit bra!

                                        Er helt enig at vi må få inn noen fler kraft rop som gi alt stå på, åå Lillestrøm osv!! Blø for drakta i går var magisk! Flere spillere som så opp på feltet og tok hintet tror jeg! Den kunne faktisk vært kjørt flere ganger!

                                        Dette går som konstruktiv kritikk til klumpen: Se ann kampen, når laget gjør det RÆVA og vi nok en gang ligger ann til å tape, så kan vi ikke kjøre på med "happy" sanger og melodier! Da må vi ta korte, harde sanger som trøkker til skikkelig!
                                        Og la folk få ut litt aggresjon når noe skjer på banen, ikke start "happy" songs, la folk skrike litt la han dø eller dommer jævel eller F#¤+* dommer for min del! Se ann kampen neste gang! Kan like gjerne bli tap og ny prøvelse de neste dagene desverre!
                                        UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎