LSK - Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    #21
    Enig i at vi trenger litt korte sinte "skjerp dere"-sanger ala Blø for drakta. Flere av spillerne så opp og det ble litt skjerpings og "piperne" får en annen måte å få ut sinnet og skuffelsene mot spillerne. Jeg tror pokker meg HELE felte, alle mann, var med på blø for drakta i går.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #22
      Opprinnelig skrevet av UltraFo
      Dette går som konstruktiv kritikk til klumpen: Se ann kampen, når laget gjør det RÆVA og vi nok en gang ligger ann til å tape, så kan vi ikke kjøre på med "happy" sanger og melodier! Da må vi ta korte, harde sanger som trøkker til skikkelig!
      Litt sånn som å starte med Argentina mener du? Skikkelig trøkkesang som ikke er happy-sang i det hele tatt....
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • UltraFo
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 800

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Litt sånn som å starte med Argentina mener du? Skikkelig trøkkesang som ikke er happy-sang i det hele tatt....
        Den får stort sett med hele feltet da vi prøver å få alle til å holde rundt hverandre. Den går ikke så lenge og KAN trøkke til veldig. Forskjell på en kort hoppesang og en evighetssang som er tunge å synge i 10 minutter. Ja den er happy! Men poenget mitt er ikke at vi IKKE skal kjøre happy sanger. Men at vi ikke må kjøre de rett etter at vi får en imot eller at ting går ræva i perioder på banen. Da må vi melde ifra med andre type sanger som trøkker til skikkelig alà Blø for drakta!

        Du må tåle at folk kommer med kritikk/synspunkter for å forbedre feltet! Det er ikke vondt ment!
        UFC ~ Gulsvarte Brødre

        Kommentar

        • HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

          #24
          Istedet for å gå rett på defensiven og kontre fo's innlegg, kan du ikke heller ta til deg budskapet bak? Vi må få lov til å vise misnøye mot motspillere, medspillere og dommere uten at det skal avbrytes av gladsanger. Det har blitt litt kjedelig på feltet de siste årene rett og slett. Jeg husker at det var aggresiviteten, de hørselssprengende ropene og den generelle psykopattilstanden alle var i som lokket meg opp på feltet i sin tid. Nå er det som å være på tur med speidern og Jehovas vitner på en gang. Vi skal sitte rundt bålet og synge Coombah-yah, mens det høljer ned... Vi skal spise brente, våte pølser med et smil om munnen, for vi er bare så jævli fornøyd med hvordan tingene er.

          Haff......
          ***Større baller enn vett***

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #25
            Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
            Istedet for å gå rett på defensiven og kontre fo's innlegg, kan du ikke heller ta til deg budskapet bak? Vi må få lov til å vise misnøye mot motspillere, medspillere og dommere uten at det skal avbrytes av gladsanger
            Spot on!

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #26
              Hva er greia med å sette opp vakter og politi i trappene for å hindre folk i å vise glede??

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #27
                Opprinnelig skrevet av UltraFo
                Du må tåle at folk kommer med kritikk/synspunkter for å forbedre feltet! Det er ikke vondt ment!
                Jeg er ikke hårsår, da kunne jeg like godt lagt fra meg megafonen først som sist, det er ikke akkurat en jobb som gir mye ros om dagen:-) Men det blir jo litt snålt å komme med konstruktiv kritikk uten å ta noe på egen kappe.

                Når det er sagt, så har jeg ingen problemer med å se at når det går dårlig trenger vi noen avbrekk fra evighetssangene. Jeg synes dog ikke at de korte ropene trøkket nevneverdig bedre i går heller, det blir veldig feil å påstå at vi bare kjører evighetssanger.

                Men vi trenger kanskje noen flere korte rop i reportoaret vårt, vi har vel ikke så voldsomt mange å ta av...

                Og, igjen, det at for eksempel Erling tar turen bort og kommuniserer med meg i går er bare bra. Innspill er alltid bra, selv om ikke alle forslagene blir fulgt til enhver tid.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  #28
                  Den sangen som trøkka mest i går var "vi er på stadion, Åråsen stadion".. Sånn som kampen ble i går ble det feil, hvertfall for meg, og synge om "38 år" og "i med og i motgang", det hørtes ut som vi hadde gitt opp seieren. Hvor blir det av sangene som tar fram Faen sjøl i folket? Som skaper den gi faen følelsen i folk. Nå må tribunegruppa sette seg ned og finne frem de gode gamle sangene som trøkker, på avstand så hørtes det ut som at felet hadde gitt opp, mangla bare at Optimist kom.

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Hvor blir det av sangene som tar fram Faen sjøl i folket? Som skaper den gi faen følelsen i folk. Nå må tribunegruppa sette seg ned og finne frem de gode gamle sangene som trøkker, på avstand så hørtes det ut som at felet hadde gitt opp, mangla bare at Optimist kom.
                    Feltet ga helt klart opp de siste 20 minuttene av kampen, det var utrolig mange som holdt kjeft eller brukte all pust på å pipe mot polakken.

                    Når det er sagt, så er jeg fremdeles interessert i å høre hvilke av de gamle sangene som trøkker som faen som ikke ble brukt i går...
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      #30
                      Sangene som ble sunget er det ikke noe galt med, men jeg trur vi hadde blitt bedre hvis folk kunne få gire seg opp med mishagsytringer og psykopatrop, for så å kjøre trøkkesanger når gjennomsnittspulsen ligger rundt 120-150
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        #31
                        Og en liten ting til jeg har bitt meg merke i. Siden vi innførte "38 år" sangen, har vi beveget oss gradvis mot nedrykk...
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • Candyking
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Nov 2007
                          • 28

                          #32
                          En ting jeg ikke skjønner er hvorfor dere setter igang spillersanger, Ikke en kjeft av de som fortjener det utenom et par stykker.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • joacim
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2009
                            • 559

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Candyking
                            En ting jeg ikke skjønner er hvorfor dere setter igang spillersanger, Ikke en kjeft av de som fortjener det utenom et par stykker.
                            hadde ikke du fått et lite selvtillitsboost av det? hvis du var utpå banen?
                            Styremedlem 2016

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              #34
                              Bjørn fikk sangen sin etter sluttsignalet, bra! Men det skulle stoppet der. At Logi får sin sang rett etterpå forteller jo Bjørn at det holder å være rævva for å få støtte. Blir jo som at sjefen min skal kaste lovord etter meg mens jeg sitter i arbeidsbilen og er på face istedet for å jobbe.
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • rælingen kanaris
                                Kaptein Reketråler
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 1445

                                #35
                                Neste kamp bør gå uten spillersanger. Blø for fugla, Kjempe stolte, Lillestrøm våkn opp, kjempe gutta fighte gutta osv... bør være slagerne i neste kamp. Det må være lov å si ifra som supporter, det må være lov å bli sint, det må være lov å kreve at de som tjener bra på å gjøre det de liker best å gjøre i hele verden faktisk gir noe tilbake til de som betaler for å se dem kamp etter kamp. Det er faen ikke lov å gi opp, ikke når du spiller for Sportsklubben! Så la oss synge for det som betyr noe, nemlig Sportsklubben! Drit i spillerne, det er Sportsklubben vi er der for!
                                Custodes
                                I med og motgang

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  #36
                                  Dere som har vært med en stund husker kanskje Moss-LSK på slutten av `90 tallet . Det var massiv mobilisering fra KFL til denne kampen, der vi skulle vise at vi faen ikke lar oss pille på nesa etter en rekke dårlige resultater.
                                  Husker ikke helt hva greia var, men her stilte vi mannsterke opp med bannere som viste klart hva vi mente og hadde massivt trykk.

                                  Vi vant og ulykka snudde.

                                  Sykkel husker sikkert og kan oppdatere.

                                  Edit: Mulig det var så sent som i 2002.
                                  Last edited by Uwes disippel; 14.05.2012, 14:32.

                                  Kommentar

                                  • Canário
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1471

                                    #37
                                    Var nok Moss borte i 2002. Lå på nedrykksplass før kampen, men med 2-0-seier (hvor Rösler scoret i tredje kamp på rad) innledet det en en sterk høst! (Hvor også blant andre Pål Strand var i storform husker jeg).

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4376

                                      #38
                                      Helt enig i HolterKanaris sitt innlegg. Dette har jeg sagt flere ganger tidligere og, senest mot Sogndal hjemme i fjor. Å bli pissa på 0-3 hjemme for sogndal har ingenting med motgang å gjøre. Kampen i går var faktisk, om mulig, enda værre. Pipekonserten etter kampslutt var helt på sin plass, faktisk første gang i historien jeg har deltatt selv også. Nok er nok! Björn kommer ut av det med æren i behold, resten er faen meg bånn i bøtta, og har vært det i et år snart. Jeg tror faktisk det hjelper mer å stramme opp spillerne når det behøves, enn å godta alt og stå der som en dust og synge selvom man taper 0-10 hjemme for Tromsdalen. Nå har vi støtta dem tykt og tynt gjennom alle tider, ikke en dritt med respons tilbake. Noe må skje!
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • vEgz
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2006
                                        • 130

                                        #39
                                        Mens vi er inne på temaet "lov å kjefte på eget lag": Kan vi være så snill å slutte med den forbanna "Stolt av LSK" låta når det går så dårlig som det gjør om dagen?

                                        Hva er greia med at vi skal være stolte av lagets prestasjoner på banen (det er slik jeg tolker denne sangen hvertfall) når de gjør det så begredelig som igår?

                                        Björn er som tidligere nevnt her kampens eneste lyspunkt, men let's be honest; det visste vi vel på forhånd.

                                        Kommentar

                                        • Playboy1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 2127

                                          #40
                                          tåpligste var å synge:endelig er ventetida over...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎