Søpla away!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • antikris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 520

    #81
    Lenge siden jeg har hatt det så gøy på kamp. Flere blir skadet på hvilken som helst konsert hver eneste helg, så dette var langt fra noen skandale. Ønsker man engasjement og lidenskap for norsk fotball? Dette er en del av det. Ganske sikker på at de fleste på Ullevål hadde det ganske så festlig. Noen få syns sikkert ikke noe om det, men det er mindretallet og de må vike. Det MÅ være rom for litt galskap.

    Kommentar

    • tonkro
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2009
      • 336

      #82
      Opprinnelig skrevet av stian
      Alle dere som mener at kidsa blir skremt av pyroen som var på matchen, hør hvor fett disse kidsa på filmen her har det: http://www.youtube.com/watch?v=eS0cgcd_IA8
      På 1:42 smeller det fra ene kidden: "Jeg ser rumpa hans!" Haha, hva f?

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3954

        #83
        Opprinnelig skrevet av antikris
        Lenge siden jeg har hatt det så gøy på kamp. Flere blir skadet på hvilken som helst konsert hver eneste helg, så dette var langt fra noen skandale. Ønsker man engasjement og lidenskap for norsk fotball? Dette er en del av det. Ganske sikker på at de fleste på Ullevål hadde det ganske så festlig. Noen få syns sikkert ikke noe om det, men det er mindretallet og de må vike. Det MÅ være rom for litt galskap.
        Mindretallet er nok de som ikke klarer å se over kanten på sandkassa! Tror nok du ikke har mange med deg hvis du forsvarer alt det som skjedde, selv om dere er de mest ivrige her på forumet i denne diskusjonen. Reality check!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • SuperT
          "Ladyboy"
          Forumonanist
          • Mar 2012
          • 174

          #84
          Opprinnelig skrevet av stian
          Alle dere som mener at kidsa blir skremt av pyroen som var på matchen, hør hvor fett disse kidsa på filmen her har det: http://www.youtube.com/watch?v=eS0cgcd_IA8
          Det jeg liker best med denne filmen er at du virkelig ikke hører peanøttberget overhodet. Det andre er at jeg kan ikke huske å ha hørt musikk over høytaleranlegget når vi stod inni der å gævvla
          Thor-Arne Sandli, Tribune- og tifoansvarlig Kanari-Fansen Lillestrøm

          Kommentar

          • antikris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 520

            #85
            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Mindretallet er nok de som ikke klarer å se over kanten på sandkassa! Tror nok du ikke har mange med deg hvis du forsvarer alt det som skjedde, selv om dere er de mest ivrige her på forumet i denne diskusjonen. Reality check!
            Forsvarer ikke alt som skjedde, men ser heller ikke at det er den helt store skandalen heller. Er jo egentlig en fillesak hvis man setter det litt i perspektiv.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              #86
              Stemningsvideo

              ..................

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1817

                #87
                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Stemningsvideo

                fet video, men hvorfor fikk deere iiikke lov til å filme i 2 omg?

                Kommentar

                • Lillestrøm Kirke
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 1470

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                  fet video, men hvorfor fikk deere iiikke lov til å filme i 2 omg?
                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #89
                    Hvis jeg ikke husker helt feil, var det vel fordi politiet nekta det ettersom det hadde blitt filmet mens politiet holdt på.

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      #90
                      Vålerenga-Lillestrøm var den kampen i Årets Tippeliga med flest bortesupportere (1574 stk.) Nr. 2 på lista var selvfølgelig Lillestrøm-Vålerenga med 1523 bortesupportere.

                      Fortsatt finnes det folk der ute som holder med andre klubber som mener dette ikke er Norges største oppgjør.
                      Twitter

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #91
                        Noe skurrer med det tallet. Jeg fikk melding om at det var 1710 solgte billetter i VG-svingen. Basert på historiske tall virker det mer riktig. Kan over 100 personer ha unnlatt å møte opp? Telleapparatene fungerte vel heller ikke, i alle fall ikke da jeg gikk inn.

                        Kommentar

                        • Herman
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 1101

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Noe skurrer med det tallet. Jeg fikk melding om at det var 1710 solgte billetter i VG-svingen. Basert på historiske tall virker det mer riktig. Kan over 100 personer ha unnlatt å møte opp? Telleapparatene fungerte vel heller ikke, i alle fall ikke da jeg gikk inn.
                          Tallene er hentet herfra: http://vgd.no/sport/fotball-norsk/te...tatistikk-2012
                          Twitter

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            Noe skurrer med det tallet. Jeg fikk melding om at det var 1710 solgte billetter i VG-svingen. Basert på historiske tall virker det mer riktig. Kan over 100 personer ha unnlatt å møte opp? Telleapparatene fungerte vel heller ikke, i alle fall ikke da jeg gikk inn.
                            1710 er det tallet KFL har fått oppgitt av Ullevaal/vif. Merkelig hvis så mange har kjøpt billett og ikke kommet ja.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎