Få folk på feltet til semien!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #41
    Tenk dere det, litt over 6000 stk på en SEMIFINALE i cupen. Det er en tragedie! Noe må gjøres i LSK, og det FORT!!!!

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9372

      #42
      Neida. Holder med 4 dagers facebook-kampanje. Husk: fotballkampbillett er impulskjøp på kampdag -.-

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        #43
        6000 på en semifinale er ikke bra men rbk hadde 8000 og det er SKANDALE....

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2527

          #44
          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          6000 på en semifinale er ikke bra men rbk hadde 8000 og det er SKANDALE....
          Semfinalen i 2007 mot Stabæk, når LSK lå høyt på tabellen, kom det bare ca 300 fler. 6800-6900 et sted.

          Synes det var bra oppmøte. Over snittet, i motsetning til RBK som er langt under snittet.

          Og veldig bra trykk i dag. Supportere og klubb kan faktisk klappe seg på skuldra - det er fortjent. Også ble det nok noen flere kroner i klubbkassa av denne kampen.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #45
            Synes det var ganske tamt jeg, virket som spenninga tok overhånd. Og hvorfor klarer man ikke toppene man får til med "veit en gammal storhetsklubb" i flere sanger? Da trykker det skikkelig, ellers blir det mye mumle gåseegg bak tromma.

            Kommentar

            • Playboy1
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 2109

              #46
              Opprinnelig skrevet av Børge
              Semfinalen i 2007 mot Stabæk, når LSK lå høyt på tabellen, kom det bare ca 300 fler. 6800-6900 et sted.

              Synes det var bra oppmøte. Over snittet, i motsetning til RBK som er langt under snittet.

              Og veldig bra trykk i dag. Supportere og klubb kan faktisk klappe seg på skuldra - det er fortjent. Også ble det nok noen flere kroner i klubbkassa av denne kampen.
              knallbra !

              Satt på motsatt side av Kanari-feltet i dag.Dere skal være jævlig stolte av hva dere presterte i dag , rett og slett knallbra ja !

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2527

                #47
                Opprinnelig skrevet av Playboy1
                knallbra !

                Satt på motsatt side av Kanari-feltet i dag.Dere skal være jævlig stolte av hva dere presterte i dag , rett og slett knallbra ja !
                Sitter bak benken til Lillestrøm, som jeg har alltid god utsikt. Til tider var det faktisk litt trykk der også.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3150

                  #48
                  Litt på siden, men... Hadde med meg to debutanter på kampen i går, en på 17 og en på 19. De fikk mange positive opplevelser, men en ting de kommenterte på hjemveien bet jeg meg merke i. Den eldste spurte: "Er ikke det viktigste når man skal få folk på kamp å trekke til seg yngre folk?" Det spørsmålet måtte jeg jo bare svare positivt på. Da kom det: "Jeg tror LSK er ute etter folk på 70 med hentesveis og campingvogn, for hvorfor i hel***te skulle de eller spille svensktoppar, Wenche Myhre og den slags? Dette er jo oldismusikk".

                  Hva mener dere? På tide å oppdatere låtene, eller er det slik det skal være?

                  Kommentar

                  • Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av G-Man
                    Litt på siden, men... Hadde med meg to debutanter på kampen i går, en på 17 og en på 19. De fikk mange positive opplevelser, men en ting de kommenterte på hjemveien bet jeg meg merke i. Den eldste spurte: "Er ikke det viktigste når man skal få folk på kamp å trekke til seg yngre folk?" Det spørsmålet måtte jeg jo bare svare positivt på. Da kom det: "Jeg tror LSK er ute etter folk på 70 med hentesveis og campingvogn, for hvorfor i hel***te skulle de eller spille svensktoppar, Wenche Myhre og den slags? Dette er jo oldismusikk".

                    Hva mener dere? På tide å oppdatere låtene, eller er det slik det skal være?
                    Slik det skal være. "Optimist" fra cupteltet er et uforglemmelig minne for LSK-fans. Sånne opplevelser minnes man gjerne om igjen. Og igjen.

                    Speakeren var helt "innafor".
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

                    Kommentar

                    • magnuslt
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Oct 2011
                      • 213

                      #50
                      Enig i at man kan trekke flere ungdommer, men på en annen side så var det jo faktisk en liten periode med FIFA i pausen :-)

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2864

                        #51
                        Syns det var bra igår helt til folk ble for nervøse til å klare å synge, meg inkludert. Savner "vi er lillestrøm kanaris". Hvor blir det av den både på høytaleren før kamp og på tribunen? Fantastisk låt. Veit "Du går aldri aleine til Åråsen" liksom er den nye hymnen men bør da få plass til denne i stedet for ultrakjipe "skal du være vil du være lillestrømgutt" sangen. Skal dog nevnes at jeg får frysninger hver gang jeg hører kommentatoren klikke av Tommy
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          Syns det var bra igår helt til folk ble for nervøse til å klare å synge, meg inkludert. Savner "vi er lillestrøm kanaris". Hvor blir det av den både på høytaleren før kamp og på tribunen? Fantastisk låt. Veit "Du går aldri aleine til Åråsen" liksom er den nye hymnen men bør da få plass til denne i stedet for ultrakjipe "skal du være vil du være lillestrømgutt" sangen. Skal dog nevnes at jeg får frysninger hver gang jeg hører kommentatoren klikke av Tommy
                          Lillestrømgutt er ikke ultrakjip, men legendarisk. Ballader er det nok av. Noen ganger trengs litt trøkk
                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2864

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                            Lillestrømgutt er ikke ultrakjip, men legendarisk. Ballader er det nok av. Noen ganger trengs litt trøkk
                            Syns låta er dårlig men det er min subjektive mening, mye farget av min misnøye med hiphop sikkert. På feltet er dette selvfølgelig et rop som må med hver kamp!
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎