Pyro på tribunen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • joacim
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2009
    • 559

    #21
    Opprinnelig skrevet av barte
    dere hadde blitt kjeppjaget langt vekk fra lillestrøm da veit du av mange tusen.!
    dummeste innlegget jeg har sett på forumet..
    Last edited by joacim; 30.07.2015, 21:44. Begrunnelse: stavefeil
    Styremedlem 2016

    Kommentar

    • Sovekanaris
      Medlem
      Møteplager
      • May 2011
      • 98

      #22
      Er ikke regelendringsforslaget her et forslag på å få gjort det mer trygt og sikkert å bruke pyro?
      Pyro har kommet for å bli enten man vil det eller ei! Se på Danmark, Sverige og nå vårt eget land.

      Mine tanker her er jo at om man ikke endrer no regler og fortsetter som det er idag, vil det fortsette å bli slike situasjoner som på Mandag. Det blir for dere negative samma møkka hver gang det pyres.
      Men ved en endring så vil det bli rom og mulighet for mer kontrollert pyring. Man vil kunne gi beskjed til ALLE om hva som kommer til å skje, så man er forberedt og kan flytte seg om man vil.

      Jeg ser og har hørt det er mange som klager over hvordan ting var på Mandag. Det virker da for meg som at dette nye forslaget bare ville være en pluss for dere som klager. Forslaget er jo kun for at man skal kunne utføre pyring på en tryggere og mer fornuftig måte. Betyr ikke det at Kanarifansen nå prøver å tilrettelegge for...alle?

      NO PYRO - NO PARTY
      Sovekanaris / DJ Reload
      Årets tifobajas 2015.
      FuglaTIFO

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3350

        #23
        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
        Det har ingen hensikt å søke, vi vil få avslag uansett og dermed skjer det "i det skjulte".
        Få pyroen inn i ordna former. La folk som kan håndtere den gjøre det. La tifogruppa få kurs i pyroteknikk (klanen har kjørt sine gjennom kurs) Det er sikrere, vi slipper fulle, vettskremte folk som slenger fra seg bluss og det ser bedre ut. Gul røyk i ene hjørnet av feltet er ikke visuelt bra.
        Men skal vi få gehør bør innleggene og argumentasjonen finpusses en smule.

        Så vidt jeg husker søkte søpla og fikk godkjennelse før samme kamp i fjor. Hvis jeg husker riktig så fyrte de av mer pyro enn de hadde søkt om, men det bekrefter vel kun mistanken om generell analfabetisme blandt den gjengen. Uansett, de søkte og fikk godkjennelse. Ingen grunn til å tro at søknaden blir avslått før man har forsøkt.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          #24
          Tar jeg ikke mye feil, så er det prøvd på hjemmebane.
          Og vi kan uansett ikke få innvilget bruk av pyro på bortebane, jf pkt 4 i NFFs pyroreglement.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • Xavi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 1275

            #25
            Støtter KFL fullt her.

            No pyro no party.
            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
            Anders, Tidligere styremedlem KFL

            Kommentar

            • ragnarrock
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2008
              • 937

              #26
              Opprinnelig skrevet av Xavi
              No pyro no party.
              Husker den gangen det var mye folk på tribunene våre, når man følte man gikk glipp av noe av å ikke være delaktig på tribunen..
              Bare jeg som ser en sammenheng over årene med at jo "bedre" tribuneliv vi får, jo færre mennesker gidder å delta og å bidra?

              Kanskje det som nå oppleves som en stille minoritet som er masete og stemplet som negative og uengasjerte, egentlig representerer en langt større fraksjon med mennesker som har hatt følelser i klubben i alle år, som bare ikke gidder alt dritet som hører med den "moderne tribune kulturen"

              Mulig det ikke blir Party uten Pyro, men om man tenker over hva som virkelig er til beste for klubben, kanskje det hadde vært bedre å sikte på å arrangere slektstreff..
              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

              -RagnarRock-

              Kommentar

              • Funchaloe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2011
                • 511

                #27
                Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                Husker den gangen det var mye folk på tribunene våre, når man følte man gikk glipp av noe av å ikke være delaktig på tribunen..
                Bare jeg som ser en sammenheng over årene med at jo "bedre" tribuneliv vi får, jo færre mennesker gidder å delta og å bidra?
                Først og fremst; de store massene kommer på kamper når laget ikke spiller møkkafotball. Fotballen er utslagsgivende på sikt. Og for å svare på den andre siterte setningen; i 2012 var det massivt med pyro i VG-svingen på Ullevaal. I 2013-sesongen var det rekordmange som reiste med KFLs busser til Ullevaal. Folk husker derbymatchene, og det gjorde ingen skade på bortemøtet året etter. Tvert i mot faktisk.
                Custodes
                Contra o futebol moderno!

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3350

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                  Folk husker derbymatchene, og det gjorde ingen skade på bortemøtet året etter. Tvert i mot faktisk.
                  Folk husker kampene, ikke fyrverkeriet på tribunen. Min personlige oppfatning er at folk flest ikke bryr seg om pyro, men rister heller mer oppgitt på hodet over det som skjer.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • zkinny
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2012
                    • 322

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                    Folk husker kampene, ikke fyrverkeriet på tribunen. Min personlige oppfatning er at folk flest ikke bryr seg om pyro, men rister heller mer oppgitt på hodet over det som skjer.
                    Helt riktig alle som sto rundt meg på Ullevål rista på hodet og syntes det var idioti...

                    Kommentar

                    • Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av zkinny
                      Helt riktig alle som sto rundt meg på Ullevål rista på hodet og syntes det var idioti...
                      Alle rundt meg syns det var fett og jeg sto langt ute på siden.Hørte ikke en eneste klage,tvertimot.
                      Pyro er helt overlegent og setter en ekstra spiss på tribuneoppgjøret i disse derbyene.Mer pyro,takk!
                      Last edited by Felt C; 01.08.2015, 09:53.

                      Kommentar

                      • Superstefan
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 2180

                        #31
                        Det jeg husker best fra Cupfinalen 2007 er pyro'en <3
                        Fotograf Kreativ Kanaris

                        KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                        Kommentar

                        • Langballa
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2014
                          • 321

                          #32
                          sto til venstre for der hvor røykbombene ble satt ned... først var det jævla gøy.. så velta det en tjukk vegg med røyk mot oss som gjorde det umulig å se lenger enn nesa og man fikk ikke puste.. fikk det faktisk på film der å da var det helt jævlig i ca to minutter mens vi søkte "tilflukt" nede ved kioskene... har aldri og vil aldri være imot pyro, men når vi kom opp å så alle som fortsatt sto der vi var, så man at det ble litt i overkant denne kampen.. fortsatt jævlig gøy før og etter de to minuttene! har savna vif borte 2012 i alle åra og nå kommer jeg til å savne denna runden

                          No pyro no party!!

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎