blussing

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    det har vært sorslag om å legge ned diverse sanger her på forumet siden andre har tatt sanga "våres"... betyr det at så fort noen andre blusser så vil vi slutte med det?
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Chessheim-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1022

      Opprinnelig skrevet av xeR
      det har vært sorslag om å legge ned diverse sanger her på forumet siden andre har tatt sanga "våres"... betyr det at så fort noen andre blusser så vil vi slutte med det?
      JA! og jeg har sett andre som blusser, så da må vi slutte med det
      mvh Lsk's nye fysioterapeut

      Kommentar

      • Scorpio
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 411

        Opprinnelig skrevet av No1sqwip
        Kjære Scorpio, ta ut brodden og smil

        Det er Gøy gøy gøy
        Kan smile masse jeg Se så masse smil

        Det blir sikkert kjempegøy den dagen feil person blusser og skader noen andre... Det blir gøy det tenker jeg...

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Opprinnelig skrevet av Scorpio
          Kan smile masse jeg Se så masse smil

          Det blir sikkert kjempegøy den dagen feil person blusser og skader noen andre... Det blir gøy det tenker jeg...
          jeg var på strømmen stadion i fjor, er ikke den typen som er lettskremt, men skal innrømme at jeg ikke var særlig høy i hatten da blusset til fyren rett bak meg begynte å brenne i begge ender... når folk står så tettpakka som vi gjør så skal det ikke mye til før det tar fyr i håret til en eller annen...
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Bongen
            Medlem
            Bøffel
            • Jan 2006
            • 37

            Tifo-gruppa får ikke ei krone av meg mer så lenge lederne i tifogruppa støtter blussing.
            Flere av kompisene mine kommer til å gjøre det samme.

            Kommentar

            • Scorpio
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 411

              Opprinnelig skrevet av xeR
              jeg var på strømmen stadion i fjor, er ikke den typen som er lettskremt, men skal innrømme at jeg ikke var særlig høy i hatten da blusset til fyren rett bak meg begynte å brenne i begge ender... når folk står så tettpakka som vi gjør så skal det ikke mye til før det tar fyr i håret til en eller annen...
              Med litt alkohol innabords blir det jo ikke akkurat mindre farlig.

              Kommentar

              • Chessheim-kanaris
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1022

                Opprinnelig skrevet av Bongen
                Tifo-gruppa får ikke ei krone av meg mer så lenge lederne i tifogruppa støtter blussing.
                Flere av kompisene mine kommer til å gjøre det samme.
                jeg også har egentlig tenkt litt på dette, at "profilerte" tifo medlemmer går forran med blussingen. grunnen til at jeg har reagert litt på det er at de blir assosiert med tifo gruppa, selv om de blusser som privat personer.
                akkurat som at du representerer kfl når du er på tur med den gule drakta.

                vet at det er folk i tifo gruppa som er mot blussing, men inntrykket kan fort bli at hele tifo gruppa var for å blusse. derfor er det vel ikke helt riktig å kutte støtten til tifo heller, de har jo gjort en kjempe jobb så langt i år
                mvh Lsk's nye fysioterapeut

                Kommentar

                • Scorpio
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 411

                  Dem har gjort en kjempejobb

                  Men kanskje lederne for tifo-gruppa bør tenke seg litt om neste gang. Jeg kommer ihvertfall til å la det gå utover tifo-gruppa...

                  Kommentar

                  • Christa
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 326

                    Jeg har sagt det før.. Jeg understreker det igjen..

                    Herfra blir det ikke gitt 5 øre til tifogruppa neste gang.. Boikott. For som det har blitt sagt tidligere i tråden: Når lederne går foran da sier det meg noe om resten av gruppa også..

                    Kommentar

                    • Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

                      Kan vi ikke bare si det sånn at UFC tar skylda for blussinga, så kan dere fortsatt støtte tifogruppa

                      Alle har forskjellig smak, noen liker bluss mens andre ikke er like begeistret. Uansett har det de siste åra blitt en syte og klage mentalitet som ikke ligner noe. Til slutt kommer vi til å ende opp som klanen!

                      På en ståtribune må man regne med litt svinn, sånn har det alltid vært. Rasa ved scoringer under bua der vi stod før har ødelagt flere kropper og klær enn det bluss har gjort

                      La engasjementet leve!

                      Mer pyro på Norske tribuner!
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        Hvis det er så ille med et par bluss i 45 sekunder så finnes det jo plasser andre steder enn akkurat blant LSK`s stående syngende!
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • Dinho
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 884

                          Mange har forskjellige synspunkter på hvordan tribunekultur skal være og hvilke elementer det skal ha, Blussing er et av virkemidlene som ofte brukes fordi det gir en ekstra dimensjon. Og jeg mener vi vil trenge slike virkemidler så lenge de ikke er farlige. Og dette er ikke farlig hvis det gjøres riktig. Noe jeg er sikker på TIFO gruppa diskuterte og hadde klargjort
                          twitter @amundsakis
                          ΘΥΡΑ 13

                          Kommentar

                          • Gale Isbre
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 1164

                            Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                            Hvis det er så ille med et par bluss i 45 sekunder så finnes det jo plasser andre steder enn akkurat blant LSK`s stående syngende!
                            Nå er det jo fullt mulig å være både syngende og stående (ja, til og med hoppende) uten å være blussfetishist, da.

                            Kommentar

                            • Bongen
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Jan 2006
                              • 37

                              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                              Hvis det er så ille med et par bluss i 45 sekunder så finnes det jo plasser andre steder enn akkurat blant LSK`s stående syngende!
                              Så fordi jeg ikke liker blussing så skal jeg ikke få stå sammen med andre folk. Hva faen er du for en tulling a?

                              Dere i UFC (som teller knappe 20stk) skal plutselig begynne å bestemme over 5000 kanarimedlemer??

                              Fuck dere i UFC!

                              Kommentar

                              • RuneK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 861

                                Opprinnelig skrevet av Scorpio
                                Dem har gjort en kjempejobb

                                Men kanskje lederne for tifo-gruppa bør tenke seg litt om neste gang. Jeg kommer ihvertfall til å la det gå utover tifo-gruppa...
                                Klart alle har et valg om hva de støtter opp, og hva de er i mot. Dette har ikke noe med tifo-gruppa å gjøre i det hele tatt og synes det er usaklig å straffe FuglaTifo for noe som ikke er gjort i regi av dem.

                                Jeg har tatt ansvar for dette fra første stund og er åpen for det som måtte komme som sagt tidligere i tråden og det bør være nok for dere som er i mot blussing.

                                Jeg har ingenting i mot de som synes dette var dust, men jeg trenger ikke være enig med enhver som ikke har det samme synspunktet som meg. Jeg er ikke et ideal og det er ikke dere andre heller.
                                Støtt FuglaTifo
                                Kontonr: 6201 05 41919

                                Kommentar

                                • Christa
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 326

                                  Opprinnelig skrevet av Bongen
                                  Så fordi jeg ikke liker blussing så skal jeg ikke få stå sammen med andre folk. Hva faen er du for en tulling a?

                                  Dere i UFC (som teller knappe 20stk) skal plutselig begynne å bestemme over 5000 kanarimedlemer??

                                  Fuck dere i UFC!
                                  Word!!

                                  Kommentar

                                  • Scorpio
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2006
                                    • 411

                                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                    Hvis det er så ille med et par bluss i 45 sekunder så finnes det jo plasser andre steder enn akkurat blant LSK`s stående syngende!
                                    Kan ikke dere som absolutt skal blusse pelle dere bort fra LSK's stående syngende??? Det finnes andre plasser dere kan stå på også. Makan! :roll:

                                    Kommentar

                                    • RuneK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 861

                                      Opprinnelig skrevet av Scorpio
                                      Kan ikke dere som absolutt skal blusse pelle dere bort fra LSK's stående syngende??? Det finnes andre plasser dere kan stå på også. Makan! :roll:
                                      Jeg lurer, Er blussing et stort problem på våre tribuner til vanlig?
                                      Nei, vi har jo ikke blusset på tribunen vår ennå, så hva er problemet?
                                      Så er det andre ganske lett, liker du ikke de som står rundt deg, så går det sikkert ann å flytte seg 2-3m til siden.
                                      Det er jo heller ikke et stort problem på en tribune som alle kan stå der de ønsker.
                                      Hvis alle tolererer litt så blir det sikkert fett som bare faan
                                      Støtt FuglaTifo
                                      Kontonr: 6201 05 41919

                                      Kommentar

                                      • Christa
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 326

                                        Vil du si at på tettpakkede tribuner som Rolvsrud og i Fredrikstad at det er enkelt å bevege seg bort?
                                        Da sier det mer om din dømmekraft enn noe annet...

                                        Kommentar

                                        • RuneK
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2003
                                          • 861

                                          Opprinnelig skrevet av Christa
                                          Vil du si at på tettpakkede tribuner som Rolvsrud og i Fredrikstad at det er enkelt å bevege seg bort?
                                          Da sier det mer om din dømmekraft enn noe annet...
                                          Det du sier er at om du måtte drite så jævlig at løken sto 2 cm ut i undikken, så hadde du ikke hatt sjans å komme deg på dass?

                                          Så trangt var det ikke vel!!!
                                          Støtt FuglaTifo
                                          Kontonr: 6201 05 41919

                                          Kommentar

                                          Working...