Stemningstråd: LSK-Fredrikstad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • burgern
    Medlem
    Møteplager
    • Mar 2004
    • 80

    #21
    trommer

    Opprinnelig skrevet av Kopperud
    NEI NEI OG NEI!!!! hvis det bølir fler trommer så kommer ikke dem til å gå i takt så blir det helt fucked up

    jeg kødda..trommer suger..:evil:
    En klubb i norge....LSK

    Kommentar

    • Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

      #22
      trommer suger ikke, men trommer i flertall suger
      Ultras Felt C 2005x2015

      Lillestrøm & Bajen

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #23
        Ikke glem den nye sangen, folkens! Den skal runge som faen på mandag!



        Pugg!

        Kommentar

        • Dinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 884

          #24
          til burger: enga supportere runker til tromme på gutterommet.

          Den nye sangen skal kjøres inn på mandag! pugg pugg!
          twitter @amundsakis
          ΘΥΡΑ 13

          Kommentar

          • bkM
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Sep 2006
            • 2

            #25
            Har gledet meg siden julaften til seriestart....
            Endelig braker det løs.
            FORZA FUGLA OLE OLE OLE

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #26
              første omgang? totalt ræva, rundt meg synger 5 av 30, og da tar jeg ikke i engang. Etter scoringa så tar det seg selfølgelig opp litt, men hvorfor må det være slik?

              1/10 1 omgang
              4/10 2 omgang

              skjerpings! står du på feltet så forplikter det!
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #27
                Jeg er faktisk litt skuffet over oss selv i dag, det er for mange "nye" på feltet og derfor blir det for dårlig trøkk, det som trykket mest var vell "Tom, Tom, Tom, osv.."

                Men hvis dette oppmøtet fortsetter så kan vi nå nye høyder når folk lærer seg sangene og begynner å synge med for fult.

                Og en annen ting, jeg hater at noen steller seg på min "faste plass" på feltet, faen, jeg har hatt denne siden vi sto under bua. For orden skyld, jeg fikk den til slutt
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • DanielW
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Dec 2004
                  • 223

                  #28
                  I dag ble stemmninga som var verdt å snakke om styrt av sportslige resultater. Til tider var det skummelt nærme en uavgjort mot Plankehaugen, og det skal ikke være et tema på hjemmebane. Men sikker på at godsynginga vil komme tilbake. Dette er ikke akkurat noe å grine over, ennå.

                  Kommentar

                  • Gale Isbre
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2005
                    • 1164

                    #29
                    Håper det tar seg opp etter hvert. Vi må i hvert fall slutte å mumle på Olympiakos - i perioder hørtes det ut som vi sang "OÅ, OÅ, banker LSK". Det føltes jo litt feil.
                    Last edited by Gale Isbre; 09.04.2007, 20:35.

                    Kommentar

                    • Dinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 884

                      #30
                      Som IL sier, folk må forstå at en viss mentalitet kreves på feltet, skal man stå der så skal man synge, det må være første bud. En årsak til at stemningen ikke var bra nok tror jeg er personlig relatert, alt lå til rette for en kjempe prestasjon, men på grunn av folks egene holdninger så strakk det ikke til fra vår side i dag. ta tak i egene handlinger, syng, vis følelser!

                      uansett, strålende oppmøte i dag, takk til alle som kom. plankehaugen er en vits, FFK er en vits og vi vant 3 poeng. Fornøyd!
                      twitter @amundsakis
                      ΘΥΡΑ 13

                      Kommentar

                      • dIsTurBeD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 668

                        #31
                        Enig med iL i denne saken. Der hvor jeg stod var det ca. 10 fjortissjenter (ok, de var sikkert 16-18 år) som var mest opptatt av, tja, andre ting enn fotball og synging, ihvertfall.

                        Når en står der og synger blir en litt motløs av at tilsynelatende bare 3-4 stk til innenfor en radius av 10 meter rundt deg synger.

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                          Og en annen ting, jeg hater at noen steller seg på min "faste plass" på feltet, faen, jeg har hatt denne siden vi sto under bua. For orden skyld, jeg fikk den til slutt
                          Du får kommme tidlig på match da vettu.. :P da har du ikke det problemet..

                          Men matchen i dag var under pari.. føler liksom at folk enten ikke gidder eller ikke tør å slå seg løs på tribunen..

                          Det er ikke farlig folkens, bare syng som pokker å drit i hvordan du ser ut.. eller hvordan capsen sitter.. er vi Kanaris eller??

                          Til alle de som ikke gidder.. Kom igjen da.. :P Håper virkelig vi kommer i gang igjen.. 11460 til stedet.. Junglesangen og alt!! Så fett åpning har det ikke vært på lenge ass..! Gleder meg til fortsettelse..

                          Og hvis det blir 3-0 hver gang å.. Så er ihvertfall jeg fornøyd..

                          Kommentar

                          • morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

                            #33
                            Voldsomt til fullpakka felt i dag!Ble litt paff av det.Irriterer meg om "om de nye"bare skal stå der for moro skyld.Dårlig trøkk,men god stemning.Artig at det er bra med folk altså men heller god plass og bra trøkk enn fullpakka med........Men for all del! 3 poeng og 3 mål! Jippi!
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                              Håper det tar seg opp etter hvert. Vi må i hvert fall slutte å mumle på Olympiakos - i perioder hørtes det ut som vi sang "OÅ, OÅ, banker LSK". Det føltes jo litt feil.
                              Det tar litt tid å kjøre inn en sang skjønner du...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #35
                                bilder:

                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • krisruds
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 839

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av iL
                                  første omgang? totalt ræva, rundt meg synger 5 av 30, og da tar jeg ikke i engang. Etter scoringa så tar det seg selfølgelig opp litt, men hvorfor må det være slik?

                                  1/10 1 omgang
                                  4/10 2 omgang

                                  skjerpings! står du på feltet så forplikter det!
                                  Jeg vil si meg veldig enig med deg her. Er synd det må et mål til for at det skal bli litt trøkk.
                                  Fint sagt av Tom etter kampen: Både vi og publikum ble bedre etter pause.
                                  Jeg synes det er alt for dårlig av oss, vi har faktisk en sinnsyk lett oppgave, vi kan bare starte en sang, synge den alle sammen så blir det bra trøkk. Spillere må faktisk jobbe sinnsykt for at det skal bli bra utpå banen.


                                  Men jeg har et lite forslag på FeltC:
                                  For meg så virker det som at det er der de "nye" som vil stå i KFL stiller seg til kamper, sikkert litt pga at der kommer man litt på siden, også litt for at der er det stoler.
                                  Husker selv når jeg ble med å synge i starten så var det ikke alltid like gøy å høre sin egene stemmer, derfor synes jeg at det hadde vært topp hvis UFC kunne stilt seg enda 5-6 rader lengere bak på feltC. Hvis UFC gjør dette blir det mer trøkk bak fra tribunen, det vil etter min mening garatert smitte vidre på dem som står fremover. Det hjelper mye at det kommer trøkk bakifra.
                                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                  Kommentar

                                  • Ted Nugent
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2004
                                    • 851

                                    #37
                                    Var elendig synging idag synes jeg. Sto hoyt oppe paa felt c, var knapt noen som sang rundt meg. Irriterte meg ogsaa kraftig over alle intervjuene fra sidelinja, haaper disse forsvinner fortest mulig, det er helt uinteressant aa hoere paa Knut Torbjorn Eggens analyser. La fansen staa for underholdningen i stedet!

                                    Kommentar

                                    • krisruds
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 839

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
                                      Håper det tar seg opp etter hvert. Vi må i hvert fall slutte å mumle på Olympiakos - i perioder hørtes det ut som vi sang "OÅ, OÅ, banker LSK". Det føltes jo litt feil.
                                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                      Det tar litt tid å kjøre inn en sang skjønner du...
                                      Kanskje jeg er litt for kritisk her, men.
                                      Veldig fint at man prøvde å få igang den sangen før kampstart, det er nok den beste måten å gjøre det på. Det er faktisk en sang med realativt mye tekst, derfor er det heller ikke så lett å lære seg i alt støyet som er på Åråsen.
                                      Det jeg synes er litt surt er at den ble prøvd starta så mange ganger i løpet av kampen, ikke bare at den ble prøvd starta, men også at det ble prøvd så lenge omgangen.
                                      For min del passer sanger best å lære seg på vei til bortekamper, på bortekamper eller før kampstart på Åråsen. Det er viktig at flest mulig av de som er med over alt, eller nesten over alt lærer seg sangene først slik at det blir lettere for oss andre rundt på feltet å faktisk høre hva folk synger.
                                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                      Kommentar

                                      • King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av krisruds
                                        Kanskje jeg er litt for kritisk her, men.
                                        Veldig fint at man prøvde å få igang den sangen før kampstart, det er nok den beste måten å gjøre det på. Det er faktisk en sang med realativt mye tekst, derfor er det heller ikke så lett å lære seg i alt støyet som er på Åråsen.
                                        Det jeg synes er litt surt er at den ble prøvd starta så mange ganger i løpet av kampen, ikke bare at den ble prøvd starta, men også at det ble prøvd så lenge omgangen.
                                        For min del passer sanger best å lære seg på vei til bortekamper, på bortekamper eller før kampstart på Åråsen. Det er viktig at flest mulig av de som er med over alt, eller nesten over alt lærer seg sangene først slik at det blir lettere for oss andre rundt på feltet å faktisk høre hva folk synger.
                                        Så lenge stemninga var så ræva som den var idag så synes jeg det er riktig å prøve den såpass mye som den ble prøvd...
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

                                        Kommentar

                                        • krisruds
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2005
                                          • 839

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Så lenge stemninga var så ræva som den var idag så synes jeg det er riktig å prøve den såpass mye som den ble prøvd...
                                          Mulig det, men synes fortsatt at det blir lettere for alle sammen å lære den hvis flere kan den først. Er faktisk veldig mye støy på en kamp. Jeg står selv ved UFC, jeg sleit litt med hva som ble sunget. Selv har jeg lært meg teksten sånn ca 80% fra før av her på forumet, trengte bare litt opprusting.
                                          Men neste hjemmekamp er vi tilbake der vi burde være på hjemmebane
                                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎