Tifo på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    #41
    Jeg skjønner ikke helt hva som skjer her ass!! Røyketråden & Skjellsordtråden vokser raskere og har mye mer aktivitet enn TIFO tråden.. er vi KANARI FANSEN eller er vi KRF sier jeg bare.. Hva er det som er viktigst?

    Synes det generellt er for liten interesse for TIFO og tribunekultur i kanarifansen. Det er alltid de vanlige som kommer med forslag.. Hvis resten kunne "gå i seg selv" (Her) :P så hadde det vært fint. Vi trenger flere som kan bidra og som engasjerer seg i dette til å få Kanarifansen til å bli Norges beste ikke bare på synging, men på TIFO, flagging og supportereffekter..

    Håper det er flere som ønsker å bidra.. Og flere som kommer med forslag.. Og takker for all hjelp fra alle som allerede bidrar..

    Kommentar

    • ChriZza
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 4265

      #42
      Blir vel feil å ta det akkurat hér.. Tifoidéer skal ikke taes offentlig, men er noe i det du sier.

      VI TRENGER MER ENGASJEMENT!!!!

      mvh
      ChriZza

      Kommentar

      • LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

        #43
        Hva stod det på banneret i går forresten? Var litt vanskelig å lese den når man stod og holdt den
        LasseN

        Kommentar

        • Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

          #44
          Opprinnelig skrevet av ChriZza
          Blir vel feil å ta det akkurat hér.. Tifoidéer skal ikke taes offentlig, men er noe i det du sier.

          VI TRENGER MER ENGASJEMENT!!!!

          mvh
          ChriZza
          Da trenger vi en kanal hvor ideer kan luftes.. Er det mulig for flere å få tilgang til det lukkede forumet enn bare de som er med i tribunegruppa?? Må da være en mulighet for folk å komme med forslag og diskutere dem uten at det må gjøres på et møte..

          har desverre ikke hatt muligheten til å stille på et eneste tribunemøte i år fordi jeg har måttet jobbe. Så det er ikke så lett..

          Kommentar

          • ChriZza
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 4265

            #45
            Bare å ta kontakt med noen i tifo det...
            Spør man pent nok (og vi vet du har ærlige motiver) så skal man ikke se bortifra at man kanksje får tilgang på det interne tifo-forumet og..
            Er bare snakk o å ta initiativ og kontakt.

            Skjønner man gjerne vil komme med idéer ute i "det fri".
            Men er liten vits å bruke en idé om alle vet om denne på forhånd.

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              #46
              Da oppfordrer jeg alle som vil hjelpe til med TIFO arbeidet om å spørre om å få tilgang på det lukkede forumet her på KFL Forumet..

              Broren min er jo medlem av Tribunekultur gruppa og har jevnlig møter med Gulost & Tommy, så for meg er det nok ikke noe problem, men skulle ønske at det var flere som engasjerte seg og brydde seg om dette nok til å i hvertfall kunne være med på å utføre noe slikt..

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #47
                Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                Da oppfordrer jeg alle som vil hjelpe til med TIFO arbeidet om å spørre om å få tilgang på det lukkede forumet her på KFL Forumet..

                Broren min er jo medlem av Tribunekultur gruppa og har jevnlig møter med Gulost & Tommy, så for meg er det nok ikke noe problem, men skulle ønske at det var flere som engasjerte seg og brydde seg om dette nok til å i hvertfall kunne være med på å utføre noe slikt..
                Det er ytterst få som kommer til å få tilgang til det lukkede tifo forumet. Har man noen ideer så send en pm til noen i tifo gruppa, eller prat med noen av dem på match. Værre er det ikke.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av LasseN
                  Hva stod det på banneret i går forresten? Var litt vanskelig å lese den når man stod og holdt den
                  Snipp snapp snute, så var`n ute?

                  Kommentar

                  • frua
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2005
                    • 151

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                    Snipp snapp snute, så var`n ute?
                    ..og med det menes det?????????

                    Kommentar

                    • ChriZza
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 4265

                      #50
                      Ver skrevet i forskjelige arger og med barnslige håndtrykk osv om jeg ike tar feil.
                      -Hinter såklart til minstegutten til Riise som "endelig" kom..

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #51
                        den var det sikkert mange som skjønte

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                          Det er ytterst få som kommer til å få tilgang til det lukkede tifo forumet. Har man noen ideer så send en pm til noen i tifo gruppa, eller prat med noen av dem på match. Værre er det ikke.
                          Altså skal man få flere til å bli innteresert i tribunekultur så må man også gi folk en mulighet til å bidra og da ikke alle er så frempå så man man kunne bidra med en mulighet til å få vite litt mer eller finne noen eller noe som kan gjøre at de kan det..

                          Derfor hadde det vært fint om folk ble gjort oppmerksomme på en slik mulighet.. Tribunekultur gruppa er liten og jeg er sikker på at det er flere som har ideer og flere som kan bidra, men som ikke vet hvordan..

                          Det bør i hvertfall reklameres bedre for denne gruppen i så fall og gi folk muligheten til å få vite om møter og andre ting.. Få folk med på TIFO mekk osv.. Trenger mer info og pushing rundt dette.. det har vært veldig svakt til nå..!!

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                            Altså skal man få flere til å bli innteresert i tribunekultur så må man også gi folk en mulighet til å bidra og da ikke alle er så frempå så man man kunne bidra med en mulighet til å få vite litt mer eller finne noen eller noe som kan gjøre at de kan det..

                            Derfor hadde det vært fint om folk ble gjort oppmerksomme på en slik mulighet.. Tribunekultur gruppa er liten og jeg er sikker på at det er flere som har ideer og flere som kan bidra, men som ikke vet hvordan..

                            Det bør i hvertfall reklameres bedre for denne gruppen i så fall og gi folk muligheten til å få vite om møter og andre ting.. Få folk med på TIFO mekk osv.. Trenger mer info og pushing rundt dette.. det har vært veldig svakt til nå..!!
                            Hver gang det er store tifo mekkinger som skal gjøres blir det lagt ut i egen tråd her, og hver gang er det kun en håndfull som kommer (bortsett fra til mekkinga foran hjemmekampen mot Enga i fjor).

                            Hvis det sitter folk inne med gode ideèr til tifoer så klarer dem å komme i kontakt med noen i tifogruppa.
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Ballkunstneren
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 780

                              #54
                              Det er alltid en tråd før de store, men synes ikke det er nok ray.. Hvis vi skal få folk interesert i tribunekultur, noe vi i UFC seff er insteresert i så synes jeg det bør pushes mer..

                              Litt mer aktivt..

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎