Hammarby tråden - var: Bajen på sitt beste

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Hammarby tråden - var: Bajen på sitt beste

    Link: http://www.youtube.com/watch?v=KHHcxZo-ffc
    Jeg veit det er håndballkamp, men uansett. Det jeg vil ha frem er flaggbruken dems, det er ganske bra jobba. Bra stemning som faen.
    Selv er jeg ikke så fan av flag når det skjer ting på banen som har noe for kamputfallet å gjøre, men ellers er det pent å se på.

    PS: Er dette noe vi kommer til å se på en norsk kamp? http://www.youtube.com/watch?v=1vckRarJIHk&NR=1
    Last edited by krisruds; 18.07.2007, 12:50.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • JhnY
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 975

    #2
    ......... link?

    Kommentar

    • mr.sandass
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2005
      • 972

      #3
      Opprinnelig skrevet av krisruds
      Jeg veit det er håndballkamp, men uansett. Det jeg vil ha frem er flaggbruken dems, det er ganske bra jobba. Bra stemning som faen.
      Selv er jeg ikke så fan av flag når det skjer ting på banen som har noe for kamputfallet å gjøre, men ellers er det pent å se på.
      Greit å få se hva du prater om
      www.ultrasfeltc.net

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        På tide at UFC engasjerer seg i håndballen. Fet IL er jo ett lokalt "topplag" De setter sikkert pris på blussing og ryggdans

        Sorry gutter. Den var teit, men jeg bare måtte.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • JhnY
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 975

          #5
          Opprinnelig skrevet av xeR
          På tide at UFC engasjerer seg i håndballen. Fet IL er jo ett lokalt "topplag" De setter sikkert pris på blussing og ryggdans

          Sorry gutter. Den var teit, men jeg bare måtte.
          Jon Ivar tar seg av den biten:lol:

          Kommentar

          • André
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2006
            • 419

            #6
            om jeg ikke tar feil er det ikke FET IL lenger. er romeriket eller noe sAnt tull. hehe
            Your life
            A game
            turn it up, turn it up!

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              #7
              Opprinnelig skrevet av krisruds;179502[SIZE=2
              ][/SIZE]PS: Er dette noe vi kommer til å se på en norsk kamp? http://www.youtube.com/watch?v=1vckRarJIHk&NR=1
              Tifo for Sydsidens drenger tror jeg ikke vi kommer til å se på en Norsk kamp.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #8
                Opprinnelig skrevet av krisruds
                Link: http://www.youtube.com/watch?v=KHHcxZo-ffc
                Jeg veit det er håndballkamp, men uansett. Det jeg vil ha frem er flaggbruken dems, det er ganske bra jobba. Bra stemning som faen.
                Selv er jeg ikke så fan av flag når det skjer ting på banen som har noe for kamputfallet å gjøre, men ellers er det pent å se på.
                Hold flagget høyt alltid. Vanskelig å få til noe sånt når så mange kanaris er i mot flagging. Det kunne jo hende man gikk glipp av noe.

                Forøvrig er håndballkamp med Bajen gøy som faen!
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                  Hold flagget høyt alltid. Vanskelig å få til noe sånt når så mange kanaris er i mot flagging. Det kunne jo hende man gikk glipp av noe.

                  Forøvrig er håndballkamp med Bajen gøy som faen!
                  Glemmer aldri Haslum-Bajen 05. Magisk opplevelse
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • FilipOlander
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 218

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                    Hold flagget høyt alltid. Vanskelig å få til noe sånt når så mange kanaris er i mot flagging. Det kunne jo hende man gikk glipp av noe.
                    Morsomt at du sammenligner fotball og håndball, Vestfold Kanaris. Selv ville jeg ikke engang tenkt de uhyggelige tankene du har i hodet ditt. Håndball er hands. Jeg følger ikke en idrett hvor du kan score 30 mål, og fortsatt tape kampen.

                    Man må slutte å blunke for å ikke gå glipp av noe på en håndballkamp, så et flagg fleisen spiller vel mindre rolle. Jeg kan godt stå bak deg når du flagger på håndball. Jeg er ikke interessert likevel. Fotball derimot. Lag ditt eget flaggfelt et eller annet sted. Jeg går på fotballkamp for å se fotball først og fremst.
                    Filip!

                    \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                    Kommentar

                    • JhnY
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 975

                      #11
                      Når jeg drar på en LSK kamp er det viktigste for meg å synge ut motstandern og være best visuelt. Det er det jeg kan bidra med når jeg på kamp. Hvis vi gjør vår jobb så gjør gutta sin jobb på banen. Hvis du må se 90minutter og ikke klarer 2ting på en gang(med tanke på du er mann) så burde du finne deg et sete å sitte

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                        Morsomt at du sammenligner fotball og håndball, Vestfold Kanaris. Selv ville jeg ikke engang tenkt de uhyggelige tankene du har i hodet ditt. Håndball er hands. Jeg følger ikke en idrett hvor du kan score 30 mål, og fortsatt tape kampen.

                        Man må slutte å blunke for å ikke gå glipp av noe på en håndballkamp, så et flagg fleisen spiller vel mindre rolle. Jeg kan godt stå bak deg når du flagger på håndball. Jeg er ikke interessert likevel. Fotball derimot. Lag ditt eget flaggfelt et eller annet sted. Jeg går på fotballkamp for å se fotball først og fremst.

                        Kanskje du bør unngå underforumet Tribunekultur? Forumet hvor man diskuterer, gjett to ganger: Tribunekultur..

                        Forøvrig går jeg på match for å støtte sportsklubben verbalt og visuelt. 100%.
                        Last edited by Vestfold Kanaris; 20.07.2007, 00:52. Begrunnelse: Ho ho hooligan!
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                          Morsomt at du sammenligner fotball og håndball, Vestfold Kanaris. Selv ville jeg ikke engang tenkt de uhyggelige tankene du har i hodet ditt. Håndball er hands. Jeg følger ikke en idrett hvor du kan score 30 mål, og fortsatt tape kampen.

                          Man må slutte å blunke for å ikke gå glipp av noe på en håndballkamp, så et flagg fleisen spiller vel mindre rolle. Jeg kan godt stå bak deg når du flagger på håndball. Jeg er ikke interessert likevel. Fotball derimot. Lag ditt eget flaggfelt et eller annet sted. Jeg går på fotballkamp for å se fotball først og fremst.
                          Forøvrig kan man score 30 mål også i fotball. Tror ikke nff har satt noen begrensninger på det.
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • Tobben
                            Jeg elsker å kjøre trikk
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2005
                            • 1666

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                            Forøvrig kan man score 30 mål også i fotball. Tror ikke nff har satt noen begrensninger på det.
                            Skulle ikke forundret meg om de hadde satt restriksjoner på det

                            Kommentar

                            • tHuLu
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 730

                              #15
                              Så videoen av bajen først nå, og en tanke slo meg.. hvor tøft hadde det ikke vært å sett ett fulltallig kanarifelt innendørs? Kommer Royal League til storhallen vår må det jo bli en orgasmisk stemning!
                              For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                              Kommentar

                              • KristofferØ
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 587

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                                Morsomt at du sammenligner fotball og håndball, Vestfold Kanaris. Selv ville jeg ikke engang tenkt de uhyggelige tankene du har i hodet ditt. Håndball er hands. Jeg følger ikke en idrett hvor du kan score 30 mål, og fortsatt tape kampen.
                                Wow. Originalt.

                                Opprinnelig skrevet av "FilipOlander
                                Man må slutte å blunke for å ikke gå glipp av noe på en håndballkamp, så et flagg fleisen spiller vel mindre rolle. Jeg kan godt stå bak deg når du flagger på håndball. Jeg er ikke interessert likevel. Fotball derimot. Lag ditt eget flaggfelt et eller annet sted. Jeg går på fotballkamp for å se fotball først og fremst.
                                Da kan du bare pelle deg på sitta. Jeg mener, og det er sikkert mange enige i, at man i KFL er på fotball kamp først og fremst for å vise laget støtte. SÅ kommer selve fotballopplevelsen.
                                I år så tar vi ostepop
                                Vi elsker Lillestrøm
                                HEI!

                                Kommentar

                                • Per Arne
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2347

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                  Da kan du bare pelle deg på sitta. Jeg mener, og det er sikkert mange enige i, at man i KFL er på fotball kamp først og fremst for å vise laget støtte. SÅ kommer selve fotballopplevelsen.
                                  FilipOlander: - Lag ditt eget flaggfelt! Osv.
                                  KristofferØ: - Pell deg over på sittan! Osv.

                                  Tør jeg håpe på at dere er ekte rappere og her utkjemper en liten fristil-batalje i tekstform? Det hadde vært jævlig kult og sett dere ta opp micen på scenen på Martins en gang!

                                  Jeg frykter vel at denne ordkrigen hverken bygger på respekt eller er for gøy, så det forblir skudd fra hver sin front. Synd! Da får det heller bli en parodi isteden.

                                  Når det kommer til Kristoffers siste utspill, så mener jeg at det å gå på kamp for å støtte laget, og få seg en fotballopplevelse, er en udelelig likning.

                                  Å gi støtte - og få en fotballopplevelse. Det er én ting det.Det er en symbiose - to organismer som parer seg. Ganske kult fremmedord syns jeg selv.

                                  Forklart i all enkelhet:
                                  Du får en større fotballopplevelse av å synge.

                                  EDIT: Hei! Dette har jo ingenting med Bajen å gjøre!
                                  Last edited by Per Arne; 03.08.2007, 20:46. Begrunnelse: edit
                                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                  Kommentar

                                  • Aspecho
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Dec 2006
                                    • 163

                                    #18
                                    For en stemning!

                                    Må jo ha vært vanvittig gøy å være på en sånn håndball kamp innendørs som en supporter (selv om man ikke liker håndball)

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #19
                                      This is "Bajen Fans vs AC Camelen" by Bajen777 on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


                                      Film fra sesongens første kamp i 4. divisjon. Hammarby Hockey gikk konkurs ifjor. Noen av supporterne dannet da et nytt lag med navnet Bajen Fans IF. Første kampen ble sett av over 1000 tilskuere og Bajen vant 12-1!
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • LSKkanari
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2005
                                        • 105

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                        http://www.vimeo.com/2174011

                                        Film fra sesongens første kamp i 4. divisjon. Hammarby Hockey gikk konkurs ifjor. Noen av supporterne dannet da et nytt lag med navnet Bajen Fans IF. Første kampen ble sett av over 1000 tilskuere og Bajen vant 12-1!

                                        Konge! Helt OK stemning på en 4 div kamp
                                        Skulle ønske det hadde vært sånn her også!
                                        Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer Kanaris

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎