Hammarby tråden - var: Bajen på sitt beste

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglegutt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2008
    • 863

    #21
    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
    http://www.vimeo.com/2174011

    Film fra sesongens første kamp i 4. divisjon. Hammarby Hockey gikk konkurs ifjor. Noen av supporterne dannet da et nytt lag med navnet Bajen Fans IF. Første kampen ble sett av over 1000 tilskuere og Bajen vant 12-1!

    Hehe, vill stemning for å være en 4 div kamp... eller forresten , vill stemning i det hele tatt!!!
    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #22
      Hvorfor skal vi ha en egen tråd om stygge Bajsen på forumet til Kanarifansen egentlig??

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #23
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Hvorfor skal vi ha en egen tråd om stygge Bajsen på forumet til Kanarifansen egentlig??
        Det kan man godt si, men dette er et tribunekultur forum, og da er det ganske naturlig å ha litt fra andre land også synes jeg.
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          #24
          Opprinnelig skrevet av veiron
          Hvorfor skal vi ha en egen tråd om stygge Bajsen på forumet til Kanarifansen egentlig??
          Hvorfor må du støtt og stadig flagge dine antipatier i tråder andre har glede av? Ignorer tråden hvis du har problemer med at andre diskuterer Bajen.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #25
            Opprinnelig skrevet av skotten
            Hvorfor må du støtt og stadig flagge dine antipatier i tråder andre har glede av? Ignorer tråden hvis du har problemer med at andre diskuterer Bajen.
            Støtter du LSK eller Bajen? Jeg fatter virkelig ikke denne rævsleikingen av en gjeng med ufine svensker.

            Og hva mener du med "støtt og stadig"? Eksempler takk!

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #26
              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Det kan man godt si, men dette er et tribunekultur forum, og da er det ganske naturlig å ha litt fra andre land også synes jeg.
              Joa, men fra mongolandet SVERIGE? Jeg synes vel det er mer nærliggende "å se opp til" supportergrupper i mer sydlige land.

              Men gjør som dere vil, jeg spurte bare om poenget med det.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #27
                Opprinnelig skrevet av veiron
                Joa, men fra mongolandet SVERIGE? Jeg synes vel det er mer nærliggende "å se opp til" supportergrupper i mer sydlige land.

                Men gjør som dere vil, jeg spurte bare om poenget med det.
                Skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder å svare deg, men det har seg faktisk sånn at den svenske supporterkulturen holder bra internasjonal nivå, så derfor er det ikke så rart at det diskuteres litt tribunekultur derfra innimellom.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #28
                  Disse folka fra Bajsen oppfører seg jo usedvanlig sjarmerende når de fremhever monopol på sanger og slenger dritt om KFL som har noen like sanger. Som de igjen har bøffa av noen andre.
                  Og det er vel stort sett bare i de store derbyene at det virkelig er bra liv også i Schweden Schweden.

                  So long and thanks for the fish!

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1452

                    #29
                    Ja, det er helt klart bare på derbyene det er brukbart liv. Dette klippet fra Hammarby-Helsingborg viser hvor dårlig det står til ellers: http://www.youtube.com/watch?v=5htEZ...eature=related

                    Legg spesielt merke til at de nesten ikke har noen av de samme melodiene som oss...
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    • skotten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 1794

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av veiron
                      Støtter du LSK eller Bajen? Jeg fatter virkelig ikke denne rævsleikingen av en gjeng med ufine svensker.

                      Og hva mener du med "støtt og stadig"? Eksempler takk!
                      Eksempler? Diverse nedrakking av andres musikksmak i diverse tråder... Og diverse nedrakkinger på Sverige og Danmark som ikke gir annet inntrykk av at du har et gigantisk mindreverdighetskompleks. Case closed...

                      Kommentar

                      • Larsk
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 1053

                        #31
                        Sorry, we couldn’t find that page


                        Konge tekst dem bruker på ascoli(?) i starten..
                        Last edited by Larsk; 12.11.2008, 09:08.
                        !!Gunners!!

                        Kommentar

                        • veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av skotten
                          Eksempler? Diverse nedrakking av andres musikksmak i diverse tråder... Og diverse nedrakkinger på Sverige og Danmark som ikke gir annet inntrykk av at du har et gigantisk mindreverdighetskompleks. Case closed...
                          Tok du deg nær av at jeg synes Ole Ivars og Metallica suger geiteballer? Og at jeg ikke holder med Sverige i EM og synes dansker er søppel når det kommer til fotball?
                          At folk sier sin mening må man tåle på et offentlig forum. Jeg har selv fått drit tilbake etter at jeg har ytret meninger her inne, men jeg loggfører det ikke i den sorte boka mi av den grunn. Uansett er ikke dette noe som kan underbygge din påstand om "støtt og stadig". Enhver idiot kan si det om andre når de sier ting de ikke er enig i.

                          Og det "mindreverdighetskompleks" pisspreiket kan du la Klanen få ha i fred vel? Finn på noe nytt om du først skal bli så jævlig personlig pga. et generelt spørsmål til det å sleike Bajen opp etter ryggen.


                          Edit: glemte å si at jeg ikke gidder å diskutere mer med Skotten om min person. Tilbake til tema, og beklager at mitt spørsmål til relevansen for KFL ble tatt så ille opp (jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor vi skal se opp til Bajen).
                          Last edited by veiron; 12.11.2008, 10:11. Begrunnelse: kua di

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av veiron
                            Tok du deg nær av at jeg synes Ole Ivars og Metallica suger geiteballer? Og at jeg ikke holder med Sverige i EM og synes dansker er søppel når det kommer til fotball?.
                            Ahh... klassikeren over alle klassikere! Når jeg får en kritisk bemerkning så klistrer jeg "tar ting personlig"-lappen i panna på motparten. Det er riktig at jeg blir provosert av sånne innlegg, men tar det ikke på person. Se det heller som et velment råd om at hvis du ønsker å bli tatt seriøst i debatter, så slenger man ikke dritt rundt seg i tråder tilsynelatende uten mål og mening. Sammenlignet med mye man annet man får advarsler for her på forumet, er det smått utrolig at sånne ting får passere. Metallicainnlegget ditt var det beste/verste eksempelet, og for å ha det på det rene - eier verken Metallicaskiver eller har vært på konserter med bandet noensinne.

                            Forøvrig enig i "back to topic", følte bare et visst behov for å imøtegå den ene påstanden din som faktisk gikk på person - nemlig at jeg ikke skiller sak og person.

                            Kommentar

                            • Latvijan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2005
                              • 360

                              #34
                              Veldig trist at Hammarby gikk ned.

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                #35
                                Har familie i Sverige som heier på Bajen, dvs laget jeg heier på i Sverige også. Veldig trist!
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #36
                                  Tror faktisk de har godt av det. Da får de kvittet seg med en del folk i styret som har drevet klubben ned i møkka over flere år, samtidig som de kvitter seg med dårlige spillere med høy lønn, og kan bygge opp et nytt lag med spillere fra et av de beste juniorlagene i Sverige.

                                  Tribunemessig blir de garantert minst like bra, men selvfølgelig kjipt å miste 4 store derbyer.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #37
                                    Kan jo fort bli derby mot DIF i Superettan da.

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Kan jo fort bli derby mot DIF i Superettan da.
                                      Kan bli det ja, men tror de får kvalikk og vinner den greit.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                        Kan bli det ja, men tror de får kvalikk og vinner den greit.
                                        Det tror ikke jeg. ÖIS har Gefle i neste omgang. Gefle har mer eller mindre ingenting å spille for (kan maks klatre en plass), og ÖIS kommer til å kjöre som bare faen. DIF får Kalmar på besök, et lag som er langt sterkere og kjemper om bronse i ligaen. Om Djurgården skulle få kvalik, så er jeg langt fra sikker på at de vinner den greit. Assyriska er i medvind og spiller langt i fra dårlig fotball, samtidig som Djurgården har gjort mange mildt sagt bedritne kamper i år.

                                        Det eneste som er sikkert, er at svenskene er velsignet med en utrolig spennende sesongavslutning. IFK og AIK mötes til duell om seriegull, Kalmar og Elfsborg kjemper om tredjeplassen, mens Djurgården og Örgryte kommer til å ha et rotterace om kvalikkplassen.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • Xavi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 1275

                                          #40
                                          AIK supporterne koser seg vel ikke rent lite om dagen.
                                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎