Piping og drittslenging

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglen
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2004
    • 52

    #81
    Piping må gutta tåle, men slik oppførsel jeg så av diverse fra kanarifansen når jeg gikk forbi etter kampslutt minnet meg sterkt om engelske fans oppførsel mot motstanderlaget !

    Når noen av gutta går bort for å takke for kampen så står det endel og slenger vanvittig med leppa, gir dem fingern og "ronke" bevegelser....

    Når det er sagt så spilte Lazio tidenes hjemmekamp for noen år siden når hele fansen sto med ryggen til pga at de var misfornøyde etter flere dårlige kamper...
    Fuglen - LSK fan siden 76

    Kommentar

    • AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

      #82
      Skjønner ikke at dette er noe å diskutere i det hele tatt. Piping og drittslenging mot eget lag skal bare ikke skje! Ekte supportere støtter - i gode tider såvel som dårlige. Vil du ha underholdning - lei en morsom film i stedet.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #83
        Opprinnelig skrevet av AG-3
        Skjønner ikke at dette er noe å diskutere i det hele tatt. Piping og drittslenging mot eget lag skal bare ikke skje! Ekte supportere støtter - i gode tider såvel som dårlige. Vil du ha underholdning - lei en morsom film i stedet.
        Hva er det du har røyka da?? Mener du seriøst at fotball ikke er til for underholdning?? Så det er helt greit for deg å se på godt betalte menn som dasser rundt og ikke presterer i kamp etter kamp??
        Faen for noen roboter enkelte er!

        Men enig i at drittslenging ikke skal skje. Men en liten pipekonsert synes jeg faktisk var på sin plass for en gangs skyld. Men jeg også håper vi unngår mer av det.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #84
          Opprinnelig skrevet av KristofferØ
          Du skjønner jo ikke poenget! Les tråden, det der hadde ikke noe med å pipe på egne spillere å gjøre.

          Er så jævla mange som tar vare på sine egne forbanna interesser 24/7 her inne. Det blir så sykt trangsynt i lengden at det lukter!
          Har lest hele tråden og hvis ikke den har med piping, kalle spillerne for rasshøl osv så kan du komme hit så skal jeg dytte pc`en på tvers oppi rævva di din valp!

          Kommentar

          • JhnY
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 975

            #85
            Sur eller paddis? Stått opp på feil bein? Rød uke ?

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #86
              Rød uke - skal høre med kjerringa

              Neida bare drit lei frekke meldinger, får sure oppstøt hver gang.

              Kommentar

              • KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

                #87
                Hva faen da? Du følger jo faen ikke emd i det hele tatt og leser ikke det jeg skriver, hva forventer du a? Du er faenmeg like frekk sjæl.

                Jeg skriver at det raymond skreiv ikke var ment som forsvar av å pipe og bue, fordi han faktisk ikke gjorde det.
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

                Kommentar

                • lsk fugl
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Nov 2006
                  • 13

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                  Du hinter om at du kan fotball bedre enn stallen til fugla og støtteapparatet også. Hvem faen er det som skal våkne!?
                  jeg sa ikke at jeg var bedre i fotball en treneren eller spillerne,for det er jeg ikke kommer sikkert aldri til å bli det,synes også det var kjipt at folk sier altfor overdrevne ting.Men det jeg mente var at om en roper i nuet at spillerne skal våkne opp,er det bare fordi en vil se at laget lykkes....
                  så da trenger en ikke folk til å be andre holde kjeft....thats all,men selvfølglig piping skal ikke skje,men det skjedde ferdig med saken....

                  Kommentar

                  • KristofferØ
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 587

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av lsk fugl
                    jeg sa ikke at jeg var bedre i fotball en treneren eller spillerne,for det er jeg ikke kommer sikkert aldri til å bli det,synes også det var kjipt at folk sier altfor overdrevne ting.Men det jeg mente var at om en roper i nuet at spillerne skal våkne opp,er det bare fordi en vil se at laget lykkes....
                    så da trenger en ikke folk til å be andre holde kjeft....thats all,men selvfølglig piping skal ikke skje,men det skjedde ferdig med saken....
                    Aha, da er vi enige.. Bunnlinja er viktigst; IKKE PIP, MOTIVER!
                    I år så tar vi ostepop
                    Vi elsker Lillestrøm
                    HEI!

                    Kommentar

                    • Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Det var dine ord. Jeg solgte pølser under kampen, så jeg vet ikke annet enn det jeg har lest på forumet.
                      Kanskje du burde holde deg til å selge pølser framfor å kommentere noe du ikke har sett/hørt?

                      Ble du skuffa når det heller ikke denne gangen var UFC som gjorde noe galt, som du håpet på?

                      Forresten var pølsene kalde. PS: Selvopplevd.
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                        Ble du skuffa når det heller ikke denne gangen var UFC som gjorde noe galt, som du håpet på?
                        Jeg ville blitt overrasket hvis UFC hetset egne spillere. Det er ikke sånn jeg kjenner dere.

                        Kommentar

                        • chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

                          #92
                          Jeg må si at jeg var jævlig forbanna den siste delen av kampen. Jeg peip ikke, men hadde jeg hatt litt dårlige impulskontroll hadde det nok skjedd.

                          Synes "Blø for drakta" er på sin plass. Det gir et klart signal om hva som forventes og hva vi mener er feil. I en sånn situasjon blir det helt idiotisk å synge de samme sangene som vi hadde gjort hvis vi hadde leda 3-0.

                          Og hvem vet hva som motiverer enkelte spillere? Spillere er like forskjellig som alle andre mennesker, og blir motivert til å yte sitt beste av ulike årsaker. Noen spillere trenger forståelse og oppmuntring, andre trenger pisken. Skal derfor ikke se bortifra at litt piping hjelper på enkelte.
                          Bølerkanaris

                          Kommentar

                          • Fuglefar
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2006
                            • 202

                            #93
                            Dere som på død og liv skal pipe mot LSK, kom dere over på bortetribunen med det samme. Jeg vil ikke stå ved siden av dere. Eller på samme felt .

                            Skam dere alle sammen!!!!
                            Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                            Kommentar

                            • Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                              Kanskje du burde holde deg til å selge pølser framfor å kommentere noe du ikke har sett/hørt?

                              Ble du skuffa når det heller ikke denne gangen var UFC som gjorde noe galt, som du håpet på?

                              Forresten var pølsene kalde. PS: Selvopplevd.
                              a-a-a......sleivspark, ikke nødvendig..... ;-)
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                              Kommentar

                              • bkM
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Sep 2006
                                • 2

                                #95
                                å kjefte på spillerne er Norli sin jobb , å motivere dem er Kanarifansen sin jobb!

                                Kommentar

                                • Boudewijn
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Jul 2007
                                  • 207

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av bkM
                                  å kjefte på spillerne er Norli sin jobb , å motivere dem er Kanarifansen sin jobb!
                                  Jeg håper at Nordlie også gjør sitt for å motivere spillera.
                                  Byråkratkanaris

                                  Kommentar

                                  • A-net
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2006
                                    • 447

                                    #97
                                    Det er klart at Nordlie også gjør sitt for å motivere spillerne. Men det er sikkert lettere for spillerne å motivere seg dersom de føler at de har fansen i ryggen uansett.

                                    Jeg kommer til å møte opp på Åråsen og støtte spillerne uansett. Det er også totalt uaktuelt for meg å pipe på egne spillere og å forlate stadion før matchen er slutt.

                                    Det er i motgang man ser hvem som er de virkelige supporterne....
                                    I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                                    Kommentar

                                    • Mr. Torri
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jan 2006
                                      • 125

                                      #98
                                      Det er bare en måte å gjøre spillerne mer tente: STØTTE
                                      Tenk hva du selv ville hørt hvis du var utpå banen.
                                      Du vil høre støtten fra de som følger deg hver uke, de som legger opp livet sitt forhold til når du har kamper, folk som bruker haugevis med penger for å se akkurat DEG spille!
                                      De vil ikke høre piping, de vil høre støtte. Og det er det kanari-fansen står for: "Vi vil alltid følge dem, vi elsker fugla" er det en sang som går..
                                      La oss prøve å følge det..

                                      Til dere som tror drittslenging hjelper: slutt med fjaset. Det hjelper fanken ikke noen, absolutt ingen tjener på det..

                                      Amen!
                                      Ingen tvil, Tom Nordlie er Fuglafil!

                                      Otto Fredrikson, Number One ..

                                      Kommentar

                                      • musa
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Aug 2007
                                        • 21

                                        #99
                                        dere som piper og slenger dritt kan peller seg vekk:twisted:

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎