Juniorkanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RuneK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 861

    #41
    Junior kanaris er en viktig del av KFL, det er nå viktig å ikke skyve dem fra oss, men stå på at nedre del av felt C tilhører dem.

    Spørsmålet er hvor mange seter er nødvendig?
    Kanskje ved å evaluere antall juniorer som har benyttet feltet i år kan gi et svar, samtidig som vi må se på potensialt av at de kan bli flere.

    Hvilken nedre og øvre aldersgrende bør det være?
    Jeg synes regelen for hvem som skal få være på feltet må være at de er gamle nok til å stå alene, altså uten mor, far, bestefar osv. Alle over 13år må stå et annet sted på feltet. Feltet bør også være åpent for andre barn som kanskje ikke er 100% friske fysisk eller genetisk. De skal vi heller ikke ekskludere.

    Mine tanker om junior kanaris er å forsøke å få til en vekst ved å lage unike opplegg for dem til neste sesong. Planene skal jeg ikke gå innpå nå, men ser at potensialt er skyhøyt. Dette er ultra viktig for rekrutteringen som vi må ha i KFL.
    Grunnen til at jeg ønsker dem på vårt felt er at de skal ha den følelsen av tilhørelse i KFL som vi ønsker de skal ha. Ved å sette dem i et hjørne på RB eller putte dem i en enga modell som fungerer som en barnehage vil vi automatisk ekskludere de som helst vil stå hos oss, og de vil kanskje føle at vi ikke vil ha dem der.

    Husk: Når det er stort for dem å stå med oss, skal vi stå med åpne armer å ta imot.
    Støtt FuglaTifo
    Kontonr: 6201 05 41919

    Kommentar

    • msl42
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2005
      • 220

      #42
      Juniorkanaris!

      Her ser dere en skikkelig engasjert gjeng under cupfinalen...
      eLSKer fugla... ;-) :-)

      Kommentar

      • UFM1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 2008

        #43
        Opprinnelig skrevet av msl42
        Her ser dere en skikkelig engasjert gjeng under cupfinalen...

        what a nice picture!
        Lillestrøm

        Kommentar

        • Robin-lsk
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2007
          • 1341

          #44
          Opprinnelig skrevet av msl42
          Her ser dere en skikkelig engasjert gjeng under cupfinalen...
          Drit bra bilde!
          UFC JUNIORS

          Kommentar

          Working...