Stemningstråd Lyn-LSK (serien)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    #41
    Stemninga i svingen var generellt bra idag, og det var totalt overkjøring av pannebåndsgutta fra oslo vest....kanskje litt skuffende antall i svingen, men uansett... vi EIDE tullevaal!!
    FUGLA TIL VI DØR!

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3376

      #42
      Hjemme står jeg på felt A, og jeg synes vi var et lite hakk svakere i dag enn mot Godset. Dette har nok mye med bortebane å gjøre, men i dag hadde vi et par kunstpauser. Det er for så vidt helt greit for å spare stemmen som slet mer i kveld enn på mandag. Uansett var ikke Lynbastionen noen målestokk i dag.

      Mot Godset dro virket det for meg som at felt C dro i gang nye sanger fortere når det begynte å bli svakere slik at det ikke ble pauser. Uansett var flyttingen av forsangerne et sjakktrekk i Kasparov-klassen. Det er lettere å se fremover på en forsanger enn bakover.

      Når det gjelder 'psychotromminga' så synes jeg den er helt suveren så lenge trommeslageren klarer å holde takta. At jeg selv ikke holder helt følge er intet problem, men oppmuntrer til å gi alt når vi kommer til Fugla.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Kølla Riisa
        Seniormedlem
        • Jun 2004
        • 1021

        #43
        Helt greit for meg at vi er 1500. Dette er 1500 SYNGENDE fans. Personlig er det ikke viktig for meg at daukjøtt fyller resten av svingen! Kvalitet som gjelder!!
        Kunne ikke vært mer enig.

        Brann f.eks fyller VG svingen både mot Lyn og Enga, men de er alikevel ikke i nærheten av det samme trøkket og intensiten som vi lager.

        Kvalitet foran kvantitet!

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          #44
          Opprinnelig skrevet av Nordby
          Jepp, det funket bra når vi flyttet oss ned, skal ta opp dette på tribunemøtet før neste lyn match, tror de fleste var enige om at det funket best.
          Opprinnelig skrevet av krisruds
          Jeg bor såpass langt unna Åråsen at jeg ikke tar meg turen innover på tribunemøter, derfor skriver jeg heller litt her om tanker om bortekamper.

          1: Håper forsangerene stiller seg litt lengere ned på bortekamper, jeg syntes det ikke fungerte spess godt i f.eks Fredrikstad, forsangeren kom for langt bak slik at vi på vestre og deler av midten foran ikke fikk med oss hva som ble starta, tror heller ikke høyere siden fikk alt med seg, siden når det først kom en sang var det mange ganger at det var i veldig utakt eller at det ble starta to forskjellige sanger.

          2: Tromma burde også flyttes litt lavere på tribunen. (Seff sammen med der Tommy står)

          3: Det som er litt dumt med Ullevaal der er at det er vel egentlig best å stå bak inngangene slik at man kommer opp blant folk, men tror vi har mer å tjene på at vi også har noen forsangere lavere på tribunen.
          Det er ofte på åråsen at jeg leser leppene til Tommy slik at jeg kan henge meg på sangen tidligere enn f.eks de som må vente på at de hører hva som synges.
          Det var akkurat det jeg mente her at det blir lettere å få ut hva som skjer hvis man stiller seg lengere ned på tribunen.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #45
            Morsom kommentar av Øyvind Alsaker under kampen i går på tv2:

            Kanari-Fansen har god kondisjon som hopper gjennom 90 minutter

            Kommentar

            • Jørn
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 659

              #46
              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              tok seg veldig opp idag! ble veldig bra. hørte lyn fansen kun en gang, da vi ikke sang.

              kun en ting jeg syns var "dårlig". tromminga på "indianerklappinga" (av mangel på hva annet jeg skal kalle det). syns det er unødvendig å kjøre den kjappere å kjappere.. hvertfall så tidlig.. og at det bare blir masse hurtig tromming ødelegger mye... vært mye bedre på det tidligere i år
              Her kan jeg ta litt sjølkritikk. Men så har ikke jeg tatt i en trommestikke på over en måned. Måtte jo få ut litt adrenalin...
              Trommer er for bønder

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #47
                noen sitat fra dagbladet som beviser at bastionen ble grusa totalt i går :-)

                sitat1 : fra nordlie:

                - Vi har jobbet mye med pedagogikk, svarer Nordlie, som også berømmer fansen for måten de har håndtert UEFA-cupfadesen.

                - Fra å true med aksjoner, har de sørget for en stemning jeg aldri har hørt maken til. Det gir selvtillit når man får så voldsom støtte selv etter to feilpasninger, sier han.



                sitat 2 : fra dagbladets reporter:

                Kanarifansen, som overdøvet Bastionen gjennom hele kampen, sang «hjem og føne håret», og Nordlie avsluttet med å danse twist foran supporterne.



                Er fint å høre at Nordlie sier at det gir selvtillit, KFL kan da nå starte å selge selvtillit på løpende bånd pga masseproduksjon !
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • frua
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2005
                  • 151

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av veiron
                  Takk til UFC for banner dedikert til Maya. Stort!!
                  Så ikke dette på TV - noen som har bilde??

                  Fant det... Rørende - og håper det kommer ett på Åråsen også!!
                  Last edited by frua; 13.08.2007, 12:52. Begrunnelse: Fant tråd om banneret lenger ned på "nye innlegg"

                  Kommentar

                  • LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

                    #49
                    Eller som Dagsavisen skriver det: "På tribunen var det også bare ett lag. Kanarifansen sang som på hjemmebane, mens Bastionen stod tause og så på".
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #50
                      Moderatormelding:

                      Kutt ut KFL vs. Klanen i denne tråden. Enga19 er forøvrig kastet ut av Forumet på permanent basis.

                      Kommentar

                      • paf
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Oct 2005
                        • 3

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Helt greit for meg at vi er 1500. Dette er 1500 SYNGENDE fans. Personlig er det ikke viktig for meg at daukjøtt fyller resten av svingen! Kvalitet som gjelder!!
                        Det var nok ikke alle som sang gitt - men en meget god andel. Lettere å se det fra langsiden enn midt oppe i det antagelig.

                        Kommentar

                        • musa
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Aug 2007
                          • 21

                          #52
                          godt trokk po sondag

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #53
                            må ikke glemme at ca halvparten av sittan var kanaris også da.. vil tippe vi hadde halvparten av tilskuerne på kampen. grov grov tipping
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • kalvin
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Aug 2007
                              • 1

                              #54
                              Hei bønder

                              Grattis med totaloverkjøring av oss på Ullevål. Som flere påpeker, bergenshorene holder et langt lavere lydnivå på Ullevål enn dere selv om de er flere. Er tydeligvis en del her som har fått inntrykk av at man i Bastionen er fornøyd med innsatsen mot dere, men det kan avkreftes. Tråd om dette her.

                              Så ræva som Lyn er for tiden, både på banen og tribunen, vil jeg tro at dere slår oss rimelig greit i cupen også.

                              Kommentar

                              • Thomas fugl
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2003
                                • 137

                                #55
                                Som vi hører råder det stor optimisme i lyn leiren
                                - Venter på en ny storhetstid

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3376

                                  #56
                                  Ny kamp, nye muligheter.

                                  Tviler på at vi vinner cup-kampen på samme måte. Berg gjør nok noen endringer, men jeg håper gutta finner tenningen og gjør samme innsats.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎