Sperre på feltet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arild Myklebust
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2010
    • 43

    #21
    Sperrebåndet er til for at vi skal bli mer komprimerte. Komprimering gjør et det blir bedre stemning, punkt finale. Jeg kan gi tusen eksempler på dette, bare å ta en prat. Ring meg på tlf 97 53 19 31, jeg har massivt med konkrete eksempler. I tillegg kommer dette ufattelig døve "jeg har fulgt LSK siden det og det ". Ja, hva så. Jeg har DESIDERT flest LSK-kamper av alle LSK-fans siste 25 år, kommer ikke på tale at jeg bruker dette som argument. Blir vi like mange neste år som i 2005-2008 fjerner man bannneret. Simple as that. På ODD-kampen var banneret på rad 14. Og det var mer folk på Feltet enn på lenge. Og det er flere medlemmer i KFL enn på fem år. Noe som blir MYE bedre neste år.Det viktigste for en supporterklubb er synginga, DET skal stå i forsetet, ikke den enkeltes ve og vel. Argumentet om at folk vil ha en bølgebryter å holde i, sånn som det var mot Odd, er dog et poeng som er godt. Med banneret trekt opp til rad 14 blei det det. At flagginga kan være "slitsom " er et annet poeng som er godt. Men det er en fryktelig enkel løsning. Man stiller seg på Felt C eller a, der er det IKKE flagg. Les KFLs skjema over hvordan tribunen er på kfl.no, der står det svart på hvitt. Folk må gi og ta på en tribune. Det må bli MYE mer pushing på kamerater mot kamerater på kamp. Bedre med folk som er oppe i trynet på hverandre enn den forpulte likegyldigheten.

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎