Stemningstråd LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Opprinnelig skrevet av miller
    Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.
    Vi tok igjen Branns 2-0-ledelse på Åråsen i 97. Det er eneste gang, Fugla har tatt igjen en tomålsledelse av Brann, i serien mellom 1961 og til i dag. Men du har sikkert fulgt Brann lenger tilbake i tid.
    Last edited by RoyVaadal; 02.10.2007, 09:41. Begrunnelse: mer presist.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Rovfugl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 3672

      Opprinnelig skrevet av miller
      Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.
      ------------------------------------------------------------------
      da holder man i hvert fall ikke kjeft, da synger man som faen for å hjelpe laget til seier! nok et idiotisk påskudd hvorfor man ikke hører lyd fra den kanten
      DØ FOR FUGLA!!!
      http://www.fluefiskebloggen.no
      LSK er min religion
      Ujah er min gud

      Kommentar

      • TheFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 346

        Opprinnelig skrevet av Lars
        Fantastisk lesning:



        Sitat:

        "Kanarifansen - Norges latterligste supportere

        Her rundspiller Brann Lillestrøm på Åråsen, men bryr Kanarifansen seg? Nei, de fortsetter å synge av full hals som om det var de som ledet 5-1. Patetisk, rett og slett. Supporterne til LSK bryr seg tydeligvis ikke om laget sitt, men er mest opptatt med å tromme og synge den samme sangen om og om igjen. Enhver annen norsk supportergruppe ville holdt kjeft i en så tragisk situasjon og latt motstandernes supportere få lage liv, men Kanarifansen skal liksom prøve å vise at de kan synge like høyt uansett. Hva med å vise litt respekt for andre fans, sier jeg...

        Edit: Forresten kaster de ting ut på banen, noe som gjør dem til enda dårligere supportere. Norges dårligste? "

        Hahahahaha! Den personen som skrev det der må jo være helt stokk dum. Rett å slett utrolig. Nå fikk jeg meg en god latter i dag. Spesielt en setning jeg likte: "Hva med å vise litt respekt for andre fans, sier jeg... " Hahaha!

        Angående de Brann supporterene som driver å vanker rundt på forumet, moderatorer kast de ut! begynner å bli lei de nå, rett å slett.

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          Når tingene nå har roet seg, synes jeg det er grunn til å berømme håndteringen av kaste-episoden mot Brann. Kanarifansens beklagelse, jf. nyhetestråden, legger saken død. Synes også det var voksent av Solli og Björnsson å beklage feiringen foran fansen.

          Kommentar

          • junior
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 492

            Opprinnelig skrevet av miller
            Hverken misunnelig eller noe annet. Vi hører trommen best spedd på med et lillestrøm her og der. og litt forza og mye ole ole ole.....

            men hører INGEN SANG!!! ;P
            Stakkars Brann, ett så bra lag, og så dårlige supportere.
            ------- Forza Fugla! -------

            Kommentar

            • Brann_Askøy
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Oct 2007
              • 10

              Litt pinlig å lese at Brann-supportere på en eller annen dum måte skal bortforklare at andre oppfattet oss som lite støttende til eget lag under kampen på søndag.

              Men det er nå engang slik at når man står midt i en gjeng med supportere, så hører man som oftest seg selv best. Det er ikke alltid like lett å høre motstandernes supportere når man hyler selv.

              Selv stod jeg godt plassert blant de røde på søndag, og synes vi laget godt med liv. Selvfølgelig har vi hatt bedre dager. Men likevel så må jeg si at vi hørte lite til dere utenom trommingen. Påstår ikke at vi var bedre enn dere, det skal jo godt gjøres når vi er maks 1200 og dere er 8000..

              Men når gule drakter begynner å forlate stadion på stillingen 3-1 med 15 minutter igjen å spille, da begynner jeg å lure. Vi har også slike folk i Bergen, men Åråsen er mer intim stadion, og det merkes derfor bedre der.

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                Opprinnelig skrevet av Brann_Askøy
                Men når gule drakter begynner å forlate stadion på stillingen 3-1 med 15 minutter igjen å spille, da begynner jeg å lure. Vi har også slike folk i Bergen, men Åråsen er mer intim stadion, og det merkes derfor bedre der.
                Brann-"tilhengere" er vel mest kjent for å dra tidlig fra kampene enn noen andre når laget ikke ligger i ledelsen.

                Kommentar

                • Brann_Askøy
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Oct 2007
                  • 10

                  Opprinnelig skrevet av Trondeo
                  Brann-"tilhengere" er vel mest kjent for å dra tidlig fra kampene enn noen andre når laget ikke ligger i ledelsen.
                  Regner med at siden du har svart på innlegget mitt, så greier du å lese i tillegg. For du skriver jo nesten det samme som jeg innrømte!

                  Kommentar

                  • Trondeo
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3062

                    Opprinnelig skrevet av Brann_Askøy
                    Regner med at siden du har svart på innlegget mitt, så greier du å lese i tillegg. For du skriver jo nesten det samme som jeg innrømte!
                    Jo, jeg leste det. Jeg ville bare påpeke at det er i Bergen folk er _verst_ på det. Selv om jeg ikke var særlig glad når jeg så at folk begynte å gå.

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      Opprinnelig skrevet av Brann_Askøy
                      Men likevel så må jeg si at vi hørte lite til dere utenom trommingen. Påstår ikke at vi var bedre enn dere, det skal jo godt gjøres når vi er maks 1200 og dere er 8000..
                      Da bør du vaske øra dine

                      Vi er nok ikke 8000 nei, max 2000 på KFL feltet.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • dalen
                        Brannsupporter
                        Myklebust Light
                        • Jun 2007
                        • 391

                        Sikkert mange som er lei av denne diskusjonen nå...

                        1. Dere har én stil (sydlandsk, Italia, Spania osv) - vi har en annen (britisk). Kan ikke sammenlignes. Ferdig med den diskusjonen.

                        2. 2000 Kanari-fans synger høyt, da skal det godt gjøres å høre bortelaget som er plassert lengst vekke, samme gjelder for bortelaget (minus antall supportere vel og merke). Står du midt i supportergruppen hører du bare dine egne. Ferdig med den diskusjonen.

                        3. Trondeo: "Brann-"tilhengere" er vel mest kjent for å dra tidlig fra kampene enn noen andre når laget ikke ligger i ledelsen."

                        Hvor kom det oppgulpet fra? Og når du skriver "er vel" så viser du bare hvor lite du vet om saken. Skal jeg falle ned på ditt nivå så får jeg vel bare anta at de bildene som TV2 viste fra LSK-Brann er representative for hver eneste LSK-kamp --> publikum forlater stadion ca 10-15 minutter før full tid hvis LSK ligger under.
                        If heartaches brought fame in love's crazy game,
                        I'd be a legend in my time.
                        If they gave gold statuettes for tears and regrets,
                        I'd be a legend in my time.

                        Johnny Cash - A Legend In My Time

                        Kommentar

                        • Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

                          Dårlig av Brannfansen med tanke på hvor mange de var og hva andre grupperinger har prestert på Åråsen tidligere iår. Trodde faktisk vi skulle høre mer av de nå som de lukter på gull og alt. Ny sang har de også iår
                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                          Kommentar

                          • mr.sandass
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2005
                            • 972

                            Opprinnelig skrevet av dalen
                            Sikkert mange som er lei av denne diskusjonen nå...

                            1. Dere har én stil (sydlandsk, Italia, Spania osv) - vi har en annen (britisk). Kan ikke sammenlignes. Ferdig med den diskusjonen.

                            2. 2000 Kanari-fans synger høyt, da skal det godt gjøres å høre bortelaget som er plassert lengst vekke, samme gjelder for bortelaget (minus antall supportere vel og merke). Står du midt i supportergruppen hører du bare dine egne. Ferdig med den diskusjonen.

                            3. Trondeo: "Brann-"tilhengere" er vel mest kjent for å dra tidlig fra kampene enn noen andre når laget ikke ligger i ledelsen."

                            Hvor kom det oppgulpet fra? Og når du skriver "er vel" så viser du bare hvor lite du vet om saken. Skal jeg falle ned på ditt nivå så får jeg vel bare anta at de bildene som TV2 viste fra LSK-Brann er representative for hver eneste LSK-kamp --> publikum forlater stadion ca 10-15 minutter før full tid hvis LSK ligger under.

                            Det første punktet ditt er feil. Britene er kjent for å synge massivt i motgang. LIverpool i Istanbul feks. Brann sin stil er null synging i motgang. Ergo har dere deres egen stil.
                            www.ultrasfeltc.net

                            Kommentar

                            • erlando
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 858

                              Nå synes jeg du er streng, hr. sandass.

                              Når det går trått på banen er bergenspublikumet meget dyktige til å pipe på sine egne for å vise at de ikke blir underholdt godt nok.
                              Ja til pause i pausen!

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎