Stemningstråd LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

    #61
    Det er absolutt INGEN TVIL om at vi vant tribunekampen ,men det skulle bare mangle mtp på hvor mange vi var iforhold til de stakkars bergenserne på Diadora tribunen.. Er det bare meg som synes det var stille fra SS tribunen idag? De var tross alt langt borte og det var alltid annet bråk ,men jeg hørte dem iallefall ikke.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

    Kommentar

    • mr.sandass
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2005
      • 972

      #62
      Opprinnelig skrevet av Maximus
      Så med andre ord hvis en tulling på motstanderlaget mister huet et sekund og gjør en brøler ved og feire forran fansen så er det helt greit at spilleren blir pepret med gjenstander?

      Hva hvis den lighteren hadde truffet en spiller i øyet feks og personen hadde blitt blind på det øyet og måtte ha lagt opp? Det hadde jo vært kjekt og få på merittlista til kfl eller hva?

      Om ingen blir straffet for denne episoden så driter jeg egentlig i det, men og forsvare handlingene i ettertid blir for dumt mener nå jeg da.
      Hva viss Pål Steffen hadde takla Martin Andresen så hardt at han godeste Martin hadde blitt fotball invalid. Det hadde vel ikke vært så kjekt for Pål Steffen og hatt på merittlista?
      www.ultrasfeltc.net

      Kommentar

      • Maximus
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Sep 2005
        • 100

        #63
        Opprinnelig skrevet av mr.sandass
        Hva viss Pål Steffen hadde takla Martin Andresen så hardt at han godeste Martin hadde blitt fotball invalid. Det hadde vel ikke vært så kjekt for Pål Steffen og hatt på merittlista?
        Den blir for dum og det skjønner du selv.
        Hva faen har en episode som evt skjer i kampens spill og gjøre med at det kastes gjenstander fra tribunen da.
        ¤Fugl i Oslo¤

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #64
          Opprinnelig skrevet av CFD
          Det er absolutt INGEN TVIL om at vi vant tribunekampen ,men det skulle bare mangle mtp på hvor mange vi var iforhold til de stakkars bergenserne på Diadora tribunen.. Er det bare meg som synes det var stille fra SS tribunen idag? De var tross alt langt borte og det var alltid annet bråk ,men jeg hørte dem iallefall ikke.
          Dem var med noen ganger.
          Men selvfølgelig var det langt bedre takter i semi'n.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • Jørn
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 659

            #65
            Hva har kasting av gjenstander på banen med stemninga å gjøre?

            Anyways, dritbra stemning i forhold til resultatet i dag, men føler at vi kanskje har kjørt overkill på Rivers of Babylon nå...
            Trommer er for bønder

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #66
              Opprinnelig skrevet av CFD
              Og det er virkelig skuffende at ca halve KFL feltet drar før kampen er over! Prøvde å få igang sanger helt til det var rundt 25personer igjen,men etter dette så forsvant stemningen.
              Halve feltet gikk før kampen var over? 25 personer igjen før det var blåst av? Det fikk ikke jeg med meg. Drakk noen øl idag, men tror jeg ville lagt merke til at halve feltet forsvant..
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                #67
                Opprinnelig skrevet av Seb.R
                Dem var med noen ganger.
                Men selvfølgelig var det langt bedre takter i semi'n.
                Ok. Da må jeg bare beklage hvis jeg hadde feil.. Hva som man oppfatter på den ene siden av stadion er nødvendigvis ikke rett.. Gleder meg nå til Cupfinalen , selvom det er vanskeligere å fylle ullevoll med lyd kontra Åråsen
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • Jørn
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 659

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av CFD
                  Ok. Da må jeg bare beklage hvis jeg hadde feil.. Hva som man oppfatter på den ene siden av stadion er nødvendigvis ikke rett.. Gleder meg nå til Cupfinalen , selvom det er vanskeligere å fylle ullevoll med lyd kontra Åråsen
                  Ullevaal fyller vi jo med lyd uten problemer, selv mot mektige Haugesund...
                  Trommer er for bønder

                  Kommentar

                  • mr.sandass
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2005
                    • 972

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Maximus
                    Den blir for dum og det skjønner du selv.
                    Hva faen har en episode som evt skjer i kampens spill og gjøre med at det kastes gjenstander fra tribunen da.
                    Den gjevne, aktive supporter er som regel like gira( hvis ikke mer) som spillerne. Enhver handling får en reaksjon. Rumpegutten ifra Island bestemte seg for å handle på en jævla dum måte så da fikk han en reaksjon som gikk utover sin egen lagkamerat. Og det kommer faen meg til å skje igjen enten du liker det eller ikke.

                    Feirer Morten " solobrus" Berre et mål foran KFL nå til søndagen så kommer det til å hagle mer en bare en simpel lighter.
                    www.ultrasfeltc.net

                    Kommentar

                    • rulfi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2007
                      • 982

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Jørn
                      Anyways, dritbra stemning i forhold til resultatet i dag, men føler at vi kanskje har kjørt overkill på Rivers of Babylon nå...
                      Sorry, men ikke helt oppdatert på hva alle låtene heter, men er dette den vi sang i 15 min i strekk i starten av andre omgang? I såfall er overkill det minste en kan si.

                      Kommentar

                      • Jørn
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 659

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av rulfi
                        Sorry, men ikke helt oppdatert på hva alle låtene heter, men er dette den vi sang i 15 min i strekk i starten av andre omgang? I såfall er overkill det minste en kan si.
                        Jepp, det er den. Blei sliten av tromminga på'n. Greit nok at den er kul og fengende, men 15-20 min. er litt i overkant.
                        Trommer er for bønder

                        Kommentar

                        • rulfi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2007
                          • 982

                          #72
                          Da kan vi si oss enige der. Det er litt i overkant mye og var en del folk rundt meg som også syntes det.

                          Ellers var det moro hvordan sangene blei bytta underveis i andre omgang hvor tromma endra litt og ny sang begynte uten at en stoppa synge

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #73
                            Noen ganger lurer jeg på om mange i KFL tror vi deltar i VM i ihjelsynging av sanger. Selv om en sang er bra, trenger vi ikke å synge den så forbanna lenge! Det har skjedd med så altfor mange sanger at de mister gløden fordi vi synger dem i stykker. Snart bør vi ha lært at vi bør være forsiktig med å overbruke tribunehits.

                            Kommentar

                            • Fjeller'n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 905

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av CFD
                              Og det er virkelig skuffende at ca halve KFL feltet drar før kampen er over! Prøvde å få igang sanger helt til det var rundt 25personer igjen,men etter dette så forsvant stemningen.

                              Hæ? Så tre personer som gikk jeg. Og det var ca 2 min før slutt. SS tribunen derimot ble rimelig tynt besatt etter 1-4.


                              Stian
                              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                              Kommentar

                              • KristofferØ
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 587

                                #75
                                For å trekke Petters innlegg videre, så kan jeg fortelle at når Gary Neville feiret foran Liverpoolfansen for noen år tilbake så fikk han 5000£ i bot. Verken The Kop eller Liverpool ble bøtelagt til tross for at det ble kastet diverse. Gary Neville visste dessuten hva han hadde i vente, og det føk masse ting rundt han også, akkurat som da Cantona gjorde akkurat det samme før det. Konkrete sanksjoner mot Cantona kjenner jeg ikke til, dessverre.

                                Jeg synes det kan forsvares å kaste ting. Brann punkterer i og for seg kampen med 0-2 så tidlig, og når en spiller er så dum at han drar med seg lagkompisene sine bort til motstanderlagets supportere (som atpåtil støtter laget som har vært nærmeste konkurrent mesteparten av sesongen) er man rett og slett så idiot hvis man tror det går upåaktet hen at det er et under hvis han er kapabel til å åpne garderobedøra.

                                Synes denne episoden har blitt overdimensjonert langt utover den skalaen jeg kjenner til. Det skjedde mot Brann, derfor er det hovedoppslag på TV2.

                                Nå sier jeg ikke at det bør være sånn at folk kaster ting på banen. Men dette er ikke et uprovosert innfall og det mener jeg er en formildende faktor. Å ikke tenke lenger enn sin egen snute i sånne situasjoner er en uting, men desto mer en vanlig sak.
                                I år så tar vi ostepop
                                Vi elsker Lillestrøm
                                HEI!

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #76
                                  Kopierer noe jeg skrev på et annet forum:

                                  "Dagens øyeblikk:

                                  Det er midt i 2. omgang. Brann leder 3-1 og har i praksis tatt seriegullet. 10.000 LSK-fans reiser seg og synger for laget sitt. 1000 bergensere står som saltstøtter og glor på matchen med arma i kors. Stolt av å være fugl i dag!"

                                  Forøvrig må vi gi litt kredd til "Sven fra Oslo" som var forsanger på RB-tribunen. Mental kar!

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Kopierer noe jeg skrev på et annet forum:

                                    "Dagens øyeblikk:

                                    Det er midt i 2. omgang. Brann leder 3-1 og har i praksis tatt seriegullet. 10.000 LSK-fans reiser seg og synger for laget sitt. 1000 bergensere står som saltstøtter og glor på matchen med arma i kors. Stolt av å være fugl i dag!"

                                    Forøvrig må vi gi litt kredd til "Sven fra Oslo" som var forsanger på RB-tribunen. Mental kar!
                                    Jeg kommenterte akkurat det samme selv under kampen. Selv med en 2/3-måls ledelse og seriegullet i sin store hule hånd, var det dønn musestille på bortefeltet i ca. 20 minutter. Banneret på Brann Stadion var på sin plass.
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • e.d
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 688

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                      Den gjevne, aktive supporter er som regel like gira( hvis ikke mer) som spillerne. Enhver handling får en reaksjon. Rumpegutten ifra Island bestemte seg for å handle på en jævla dum måte så da fikk han en reaksjon som gikk utover sin egen lagkamerat. Og det kommer faen meg til å skje igjen enten du liker det eller ikke.

                                      Feirer Morten " solobrus" Berre et mål foran KFL nå til søndagen så kommer det til å hagle mer en bare en simpel lighter.
                                      Du synes kanskje vi stagnert litt på tribunen i det siste? - og så fikk du plutselig denne ideen om hvordan dra tribunekulturen til KFL opp til nye høyder? Da tar vi vel med oss et eller annet å pælme allesammen da- i tilfelle noen provoserer oss? .
                                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                      Kommentar

                                      • Ferry
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Sep 2007
                                        • 148

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av e.d
                                        Da tar vi vel med oss et eller annet å pælme allesammen da- i tilfelle noen provoserer oss? .
                                        nå som spilleautomatene er borte så er det alltids masse småcash i lomma til enhver tid så det eer ingenting å bekymre seg for
                                        AC/DC

                                        Kommentar

                                        • e.d
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2005
                                          • 688

                                          #80
                                          Brann tilskuerne må vel være de mest tragiske bortesupporterne som har besøkt Åråsen i år. Er det mulig å være så stille når laget demmes vinner 5-1 og de spiller for gull? Synd at ikke resultatet på banen gjenspeilet resultatet på tribunen for da hadde vi vinni 10-0.
                                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎