Stemningstråd LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #21
    Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.

    Forøvrig skal minst 3 Brann-spillere ha gult kort for provoserende oppførsel, men den gang ei. Noe annet enn reaksjoner fra NFF mot Brann-spillerne vil våre hårreisende, men vi er jo ikke direkte vant med støtte fra den kanten.

    En sammenligning med Klanens kasting er dessuten latterlig. Klanen kasta en ølboks på en spiller som ikke gjorde en dritt, dette her var overlagt provosering fra Brann-spillerne. Hadde de løpt forbi oss uten å provosere hadde jeg ikke sagt en dritt, men reaksjonen som kom på dritten dems nå var bare rimelig.

    Kommentar

    • Martini
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2007
      • 294

      #22
      Ganske bra stemning idag fram til den tåpelige feiringa av bjørnsson, solli & co...blei jæævelig provosert sjøl:evil:, men blir sjølsagt for dumt å begynne å kaste gjenstander for det...kan ikke forsvares...syns ikke stemninga tok seg skikkelig opp før ut i 2.omgang, da var RB med på en del åsså krysser forresten fingra for anders:???:
      FUGLA TIL VI DØR!

      Kommentar

      • Arind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2006
        • 459

        #23
        Ingen tvil om at det var rasshøl-opptreden og provesere foran oss.....men kaste ting, faen heller, det er lavmål og kan ikke unskyldes !!!
        Klanen har en kjempe selvjustis der og det burde vi også ha med sånne idioter...ut med dem.....:evil:
        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #24
          De 5000 som stakk før full tid kan forøvrig dra til helvete. Håper noen har filma utgangene i 2. omgang, så LSK kan nekte alle som gikk cupfinalebillett. Det hadde vært topp.

          At så mange gikk var det eneste som var flaut i dag. Kastinga av gjenstander osv har jeg derimot full forståelse for.

          Jeg synes vi gjorde en bra innsats i dag. Kan nesten ikke forvente mer når vi får 5 i sekken. Vi pissa på bergensera i alle fall, hørte dem ikke ene eneste gang før 1-5.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #25
            Opprinnelig skrevet av Lars
            Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.

            Forøvrig skal minst 3 Brann-spillere ha gult kort for provoserende oppførsel, men den gang ei. Noe annet enn reaksjoner fra NFF mot Brann-spillerne vil våre hårreisende, men vi er jo ikke direkte vant med støtte fra den kanten.

            En sammenligning med Klanens kasting er dessuten latterlig. Klanen kasta en ølboks på en spiller som ikke gjorde en dritt, dette her var overlagt provosering fra Brann-spillerne. Hadde de løpt forbi oss uten å provosere hadde jeg ikke sagt en dritt, men reaksjonen som kom på dritten dems nå var bare rimelig.
            Du snakker som en klanskalle. Ja, selvsagt er islendingens oppførsel provoserende, men det unnskylder ikke å kaste gjenstander på banen. Her er det snakk om å ta ansvar for egen oppførsel og ikke skylde på andre. Ikke rart det er krig i verden om skal så lite til å for å få folk til å tilte.

            Å si at Brannspillerne får skylde seg selv faller på sin egen urimelighet, om det skal så lite til for at enkelte setter LSK i ett dårlig lys er jeg faktisk litt skremt.

            Øye-for-øye tankegangen blir rett og slett for enkel...
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Maximus
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2005
              • 100

              #26
              Kasting av gjenstander på banen er helt lavmål som ikke kan forsvares med provoserende oppførsel fra motstanderen Lars.
              Her er du på tynn is når du faktisk vedgår at du deltok i og kanskje skaffe klubben en bot.

              Det blir bare for dumt uansett hvor engasjert man er....:???:
              ¤Fugl i Oslo¤

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #27
                Og med dette får vi en ny runde med negativt fokus rundt LSK. Gratulerer til idiotene med kastearm som får oss alle til å se skikkelig håpløse ut!

                Mitt tips: Førstesiden i VG-sporten i morgen, fordømmelse i Nettavisen, en krass kommentar fra Aftenposten og en ny runde for klubb og kfl-ledelse i media.

                Og folk lurer på hvorfor vi har ett litt rufsete rykte?
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • A.Bilet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2005
                  • 808

                  #28
                  Tross all elendigheten fortjener virkelig forsangeren på rb ros! Takket være han at det ble noen som helst synging fra rb.
                  A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                  Twitter-bruker

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Og med dette får vi en ny runde med negativt fokus rundt LSK. Gratulerer til idiotene med kastearm som får oss alle til å se skikkelig håpløse ut!

                    Mitt tips: Førstesiden i VG-sporten i morgen, fordømmelse i Nettavisen, en krass kommentar fra Aftenposten og en ny runde for klubb og kfl-ledelse i media.

                    Og folk lurer på hvorfor vi har ett litt rufsete rykte?
                    Hvem faen bryr seg om hva VG skriver? Hadde du stått og smilt hvis jeg dansa rundt deg og sa at jeg hadde pult dama di? Latterlig oppførsel av Brann-spillerne.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • Kølla Riisa
                      Seniormedlem
                      • Jun 2004
                      • 1021

                      #30
                      Forøvrig beklaget nettopp Solli til KFL på NRK sporten. Voksent gjort.

                      Kommentar

                      • André
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2006
                        • 419

                        #31
                        Vg sier ikke noe negativt om saken
                        Sakset fra vg:
                        "For islendingens feiring var ikke like elegant som scoringen. Brann-spissen løp bort til Kanari-fansen og reiste knyttneven i været. Lillestrøm-supporterne gikk fullstendig av skaftet og begynte å kaste gjenstander mot Brann-spillerne som deltok i feiringen."

                        Der står det vel kanskje at brann fitta ba om det selv?
                        Your life
                        A game
                        turn it up, turn it up!

                        Kommentar

                        • Ferry
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Sep 2007
                          • 148

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel

                          Edit: Å prøve å legge skylda for dette på Brannspillerne er det bare å glemme! Ærlig talt folkens...
                          hadde ikke de feira foran oss så hadde det ikke skjedd. ergo så er det brann sin feil, jævla klovn.
                          AC/DC

                          Kommentar

                          • Latvijan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2005
                            • 360

                            #33
                            Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.

                            Kommentar

                            • pk-kanari
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Jun 2007
                              • 6

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.

                              Forøvrig skal minst 3 Brann-spillere ha gult kort for provoserende oppførsel, men den gang ei. Noe annet enn reaksjoner fra NFF mot Brann-spillerne vil våre hårreisende, men vi er jo ikke direkte vant med støtte fra den kanten.

                              En sammenligning med Klanens kasting er dessuten latterlig. Klanen kasta en ølboks på en spiller som ikke gjorde en dritt, dette her var overlagt provosering fra Brann-spillerne. Hadde de løpt forbi oss uten å provosere hadde jeg ikke sagt en dritt, men reaksjonen som kom på dritten dems nå var bare rimelig.
                              Helt enig med deg Lars.. Idiotisk å provosere sånn. Var digg å se det på sporten!!!

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #35
                                Voksne uttalelser fra Brann-leiren!

                                Kommentar

                                • Mr.Lee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 736

                                  #36
                                  Veldig bra stemning, med tanke på åssen kampen utartet seg.
                                  Veldig bra at også RB er med til en viss grad. Kanskje RB er moden for å være med på sanger igjen, som de var for et par års tid siden.

                                  Angående Lighter-kastinga, så skjønner jeg godt at folk reagerer. Brannspillerne skal faen meg holde seg for gode til å løpe forran oss for å provosere. Slike ting bare skjer når man blir provosert, skjønner egentlig godt at noen klikker fullstendig av det.
                                  Leker du med ilden blir du brent, Solli har kanskje lært til neste gang.

                                  Kommentar

                                  • LSK-jenta
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2004
                                    • 656

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                                    Tross all elendigheten fortjener virkelig forsangeren på rb ros! Takket være han at det ble noen som helst synging fra rb.
                                    Hva var det egentlig de dreiv med på RB? Prøvde de å starte egne sanger og synge ut KFL-feltet eller hva var greia?

                                    Syns for øvrig ikke det er noe grunn til å prøve å henge ut de som kastet.
                                    Hadde jeg hatt noe å kaste så hadde jeg sikkert kastet selv, jævla fjøsnisser av noen brann-spillere. Selv om man skarrer på R'ene så går det vel ann å bruke huet??
                                    Yvonne

                                    Kommentar

                                    • Seb.R
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 4159

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                                      Hva var det egentlig de dreiv med på RB? Prøvde de å starte egne sanger og synge ut KFL-feltet eller hva var greia?

                                      Syns for øvrig ikke det er noe grunn til å prøve å henge ut de som kastet.
                                      Hadde jeg hatt noe å kaste så hadde jeg sikkert kastet selv, jævla fjøsnisser av noen brann-spillere. Selv om man skarrer på R'ene så går det vel ann å bruke huet??
                                      Forsangeren på RB-feltet prøvde vel som alle andre forsangere: Å starte en sang eller to
                                      www.sebastianramsland.com
                                      www.twitter.com/sebramsland

                                      Kommentar

                                      • Kølla Riisa
                                        Seniormedlem
                                        • Jun 2004
                                        • 1021

                                        #39
                                        Hvorfor blir ikke han/de idiotene kasta rett til helvete ut?!? Jeg veit at folk rundt så hvem som kasta.
                                        Fordi i KFL/på feltet er det tydeligvis ingen tystere som angir supportere til Politi og annet pakk. Og det er i mine øyne en hedersbetegnelse for en supporteklubb.

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          #40
                                          En ting er rasisme og sånt drit. Der må vi ha nulltoleranse. Men å peke ut en som kaster et pappbeger etc i en situasjon der det koker over for noen og enhver er bare patetisk.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎