Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Klanens supporterleder slakter Askers prissetting av cupkampen mot Vålerenga. – Trist og litt unødvendig av dem å lange ut, sier Asker-sjefen.


    Lurer på hva Hadelandsbønda synes om billettprisene til sommerens treningskamper, hvor prisene tydelig justeres etter motstanden... For en klovn...
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      http://www.nrk.no/sport/fotball/klan...10695122741163

      Lurer på hva Hadelandsbønda synes om billettprisene til sommerens treningskamper, hvor prisene tydelig justeres etter motstanden... For en klovn...
      Stakkars klansaper. De har vel ikke budsjettert med så mange cupkamper på en sesong.

      Kommentar

      • Reyrey
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2010
        • 379

        Hahahahahahaha! LSK har Kjell Hulby ;-)

        VALLE (VG Nett) Eliteserien har tatt sommerferie. Kalenderen viser snart juni. Vålerengas treningsfelt er fortsatt brunt og humpete.
        LSK i med- og motgang <3

        Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          Opprinnelig skrevet av Reyrey
          LSK har Kjell Hulby ;-)
          Og ikke minst banemester Terje Hveding

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            For sånn vanner enga, og enga vanner sånn...


            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Jeg klarer ikke å lese en Moa-sak uten å dra på smilebåndet om at de takket nei til et bud på 35 mill på han for så å selge for en ramme på 12 mill (var vel noe prestasjonsbasert. Står 3 bolker i en gammel TV2-sak jeg fant) og så vidt jeg vet ikke ei krone i videresalgspenger.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13271

                Kommentar

                • glasgow
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1251

                  Alt ligger til rette for at apeberget blir mygginfisert 30 juni.

                  Dette liker myggen ved deg.http://www.funartsigns.com/images/MosquitoB.jpg



                  [SIZE=3]Blått er myggens favorittfarge. Hvitt synes den minst om, så bruk derfor lyse klær.*
                  Tro det eller ei, men myggen går faktisk etter hvilke farge du har på deg. Du kan teste dette ut ved å legge ett hvitt og ett blått klesplagg ved siden av hverandre. Du vil da legge merke til at det sitter mange flere mygg på det blåfargede områdene enn det lyse. Hvit er fargen som myggen liker minst.
                  God tannhygiene er viktig.

                  Du kan faktisk merke forskjell på myggen som svirrer rundt ansiktet før og etter du har pusset tennene. Åndedrettet kan du også kamuflere ved å tygge en hvitløkbåt eller litt gressløk. Da holder du myggen på trygg avstand.

                  Kamufler kroppslukten. Myggen tiltrekkes av svettelukt. Når du skal på lengre fjellturer er det derfor lurt å vaske seg,

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Ikke alle klarer å løpe etter Roberts: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10115678

                    VIF-stjerne med historisk lavt O2-opptak

                    Rekdal til VG: - Han er ikke i god nok form

                    I DÅRLIG FORM: Fegor Ogude, som her jubler etter en scoring i 2011, har et stykke igjen til storformen. Foto: Scanpix
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Har man 2200 innlegg i søpleforumet er du regnet som "Nesten avhengig".

                      Hahahahahahahahaha

                      Nils_de-Noia
                      Nesten avhengig Join DateJul 2005Posts2,216

                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Sagaen om luftslottet fortsetter: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/...bla-1.11105252

                        Salgsinntekten skal Vålerenga i utgangspunktet betale 28 prosent skatt av. Haken ved det er at hele finansieringsplanen er basert på at Vålerenga slipper denne skatten. Derfor har klubben skissert ulike overføringsmodeller for eiendommene for å unngå skatt.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180



                          De har glemt og plassere den store Rimi banneren
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Tror dem Oslo kommune gir slipp på 84 mill i skatt etter å ha gitt dem tomt til 1 krone? Greit at klubben er godtroende, men så dum går det ikke an å være!

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              Haha.. dårligeste klipp-og-lim jobben jeg har sett. Liker ideen med den relativt store 16-meteren som ikke er sentrert på kortsida. Spørsmålet er om den innfrir FIFAs banekrav.

                              Forøvrig optimistisk av søpla å tro at bystyret skal gå med på å gi bort en tomt helt gratis, for så å la dem selge unna en del uten å betale skatt av inntekten. En sak er at man gir bort en tomt midt i byen helt gratis - det er vel borderline korrupsjon bare der. Deretter forventer man seg å få selge unna en del og ta pengene selv - penger som i stedet burde komme Oslos innbyggere til gode. Til slutt så skal man altså, med kommunens hjelp, konstruere en salgsmodell der inntekten unndras beskattning. Det stinker jo økokrim og korrupsjon lang vei.

                              Sjukt... Om NCC har lyst til å betale 300 mill for en del av tomta, så burde det jo ikke spille noen rolle om selger heter vIF eller Oslo Kommune. Da snakker vi om 300 millioner kroner som unndras fellesskapet.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av andersmm
                                Sjukt... Om NCC har lyst til å betale 300 mill for en del av tomta, så burde det jo ikke spille noen rolle om selger heter vIF eller Oslo Kommune. Da snakker vi om 300 millioner kroner som unndras fellesskapet.
                                Netto tap for Oslo kommune er minimum 300 mill + verdi av den delen det blir stadio på. Det må lyse rødt hos noen og en hver? Hadde jeg vært innbygger i Oslo, ville jeg klikka i lodd over at kommunen bruker så mye penger på noe som kunne kommet innbyggerne til gode.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Om det handler om en stadion som kan brukes for flere foremål så kan vel kommunen stå for byggingen. Så får eventuelt søpla kjøpe seg inn på en andel, slik som lyn gjorde med ullevål i sin tid. På tide å innse realitetene; det finnes ikke tilstrekkelig egenkapital eller investeringsvilje. Enten får man fortsette å leie, eller så får man skru ned ambisjonene for hva man skal bygge og heller utvide når økonomien tillater det.

                                  På Funnefoss står en liten del av Åråsens gamle ståtribune. Hvor har resten blitt av? De kunne jo fått det av oss, så har de ihvertfall til kortsidene. Så får de finansiere planker til langsidene selv. Deretter kan de flytte de moelven-brakkene som står på Valle til den nye tomta. Det kan jo ikke være snakk om mer enn noen hundre meter.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • perrern80
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 603

                                    Opprinnelig skrevet av andersmm

                                    På Funnefoss står en liten del av Åråsens gamle ståtribune. Hvor har resten blitt av? De kunne jo fått det av oss, så har de ihvertfall til kortsidene. Så får de finansiere planker til langsidene selv. Deretter kan de flytte de moelven-brakkene som står på Valle til den nye tomta. Det kan jo ikke være snakk om mer enn noen hundre meter.
                                    Artig påfunn, men: Nei, nei, og atter nei!! Jeg personlig har alt for mange nostalgiske minner fra de tribunene til at søpla skal få så mye som ei skrue. Det var under de jeg fikk mitt første kyss, tjente mine første kroner i form av pante flasker, og på de jeg på mange måter ble formet til den personen jeg er idag.
                                    Om noen seksjoner av disse kommer opp i dage, ville jeg gjerne hatt en i hagen. Ellers er det mange småklubber med gul/svarte sympatier som jeg heller skulle sett dratt nytte av dem, som f.eks. Høland il, Bjørkelangen if, eller Shiul som er i mitt distrikt
                                    Men for all del ser poenget ditt. At vi kunne sunget "stadion vår" minst en gang i året, hadde jo vært knall

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Kjørte til NAV Lambertseter i dag for utviklingsplan for en langtidssykemeldt ansatt og trudde jeg hadde kjørt for langt da jeg plutselig så en kar i blå genser med "ENGA" på og vips så var NAV på venstre hånd.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9386

                                        Samuel > Børven

                                        http://www.sarpsborg08.no/news/article/1h00izxeyl9hq1trapucc2dylm/title/aaron-samuel-klar-for-sarpsborg-08

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496



                                          Får han noe straff?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎